negativní zkušenost se servisem

Chcete se vyjádřit k nějakému článku na NOTEBOOK.cz? Zde máte prostor.
Solitary
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3046
Registrován: 28 čer 2007 13:19

Příspěvekod Solitary » 04 úno 2008 16:14

Aha ttj :) presto 2tydny nejsou moc koser... a jeste kdyz ti odpovi "zavada se neprojevila" a stejne to bude v prdeli, tak to abys ho tam zas dal na dalsi 2tydny :)

polo

Příspěvekod polo » 04 úno 2008 16:26

Ja som ho tak daval na mesiac viackrat za sebou(4 reklamacie priamo v servise a kratsie ako za 26dni my to neprislo spat)

Solitary
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3046
Registrován: 28 čer 2007 13:19

Příspěvekod Solitary » 04 úno 2008 16:39

Uzasny :) a pak je legracni jak nekdo doporucuje studentum Acer, protoze za malo penez hodne muziky...

polo

Příspěvekod polo » 04 úno 2008 16:43

Ja urcite nie, som rad ze uz mam iny book a idemy bezproblemov takmer rok(dufam ze aj nadalej)

Solitary
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3046
Registrován: 28 čer 2007 13:19

Příspěvekod Solitary » 04 úno 2008 16:44

Ja uz jedu taky od cervence bez problemu, az na ten incident s BIOSem, kterej sem ale zapricinil sam... za 5dni byla reklamace vyrizena(zjisteni problemu,objednani zakl.desky, vymena)

pavelvob
občas něco napíše
Příspěvky: 1
Registrován: 18 říj 2008 23:02

Příspěvekod pavelvob » 22 říj 2008 11:26

Co se týká kvality služeb servisu Acer, musím říct, že mám velice dobrou zkušenost.Přestože jsem svůj Acer 5930G odesílal s mechanickým poškozením konektoru digitálního tuneru,byla tato závad odstraněna v rámci záruky zdarma a během krátké doby.

Pekáček

Zkušenost se servisem.

Příspěvekod Pekáček » 30 bře 2009 18:35

Já mám pro změnu špatnou zkušenost se servisem Asus. Opakovaně mi odmítl uznat čtvrtou reklamaci, prodejce se odvolával na vyjádření servisu, že s tím nemůže nic dělat. Dost mi pomohli na Sdružení ochrany spotřebitelů, většinu dotazů zodpověděli do druhého dne. Když víte co můžete a prodejce to zjistí, začne s vámi jednat jinak. Nakonec mi nabídli, ať notebook reklamuji ještě jednou a mám trpělivost, nevím co s ním udělali oni, ale po cca 40ti dnech byl dobropis na světě. Ano, svolil jsem s prodloužením zákonné hlůty 30ti dnů. Pro úplnost dodám, že šlo o Asus A6Km a poslední reklamovaná závada bylo nepříjemné lupání ve zvuku. Také Swarmovi děkuji za trpělivost a cenné rady ohledně tohoto notebooku.

gulinak
občas něco napíše
Příspěvky: 5
Registrován: 11 črc 2007 05:05

Příspěvekod gulinak » 03 dub 2009 09:13

U svyho Aceru 7720G kdy mi po roce odesel disk tak mi ho bez problému do 10dnů vymenili a znovu nainstalovali system.. takže já sem spokojenej :-)
Acer Aspire 7720G
Asus EEE 901

spalekjirka
občas něco napíše
Příspěvky: 38
Registrován: 02 bře 2009 16:29

Příspěvekod spalekjirka » 06 dub 2009 16:18

Nevim jak to je opravdu, ale slyšel jsem že se u Aceru servis zlepšil. Co myslíte?

Krevety
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2352
Registrován: 11 kvě 2006 21:10
Bydliště: † Ostrava †

Příspěvekod Krevety » 06 dub 2009 16:34

Těžko říct, na opravu mají dle zákona 30dnů, cokoliv pod je jen jejich dobrá vůle.
Pro lepší podmínky je dobré si dokoupit servisní balíčky, které nabízí skoro všcihni výrobci ntb.
Samsung 730U
(i5 3337U; 8GB RAM; Radeon HD 8570M; 480GB SSD; Win8.1 x64)

drk22
guru
Příspěvky: 655
Registrován: 24 led 2007 14:19

Příspěvekod drk22 » 15 dub 2009 12:17

Krevety píše:Těžko říct, na opravu mají dle zákona 30dnů, cokoliv pod je jen jejich dobrá vůle.
Pro lepší podmínky je dobré si dokoupit servisní balíčky, které nabízí skoro všcihni výrobci ntb.


Tak s timto musim hrube nesouhlasit. Zakon stanovi ze musi reklamaci vyridit DO 30 dnu, nikoli ZA 30dnu.... Cili cokoli pod 30 dni je NORMALNI a cim mene, tim lepe. Dobra vule by byla, kdyby napriklad mezitim zdarma nabidli nahradni stroj, nebo reklamaci resili vymenou kus za kus primo na miste... Pokud nestihaji reklamaci do 30 dnu tak je u nich neco spatne a jejich sefove by s tim meli neco delat a ne pocitat jako 30dni normal a pri prekroceni se vykrucovat.

Jinak osobne si nedovedu predstavit ze bych svuj pracovni nastroj dal na 30dni k ledu a mezitim mohl maximalne koukat do zdi. Obecne pokud se mi nejaka zavada stane opravuji si to bud sam (vetsina dilu jde nestesti vymenit), nebo proste poridim novy NB. Mmntalne mam asuse S96j tretim rokem a musim to zaklepat denne slape 8h jako hodinky.

orgasmic
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9089
Registrován: 23 dub 2007 08:54
Bydliště: International

Příspěvekod orgasmic » 15 dub 2009 14:10

No vykrucovat se muzou sebevic, ale po prekroceni 30 dni od podani reklamace dle zakona pozaduji novy stroj nebo vraceni penez. :wink:
Asus ROG Strix G18

CeCo

Příspěvekod CeCo » 15 dub 2009 14:15

orgasmic:
Len ak je notas kupeny na fyzicku osobu - nepodnikatela. Pri firme lehota nie je.

C

orgasmic
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9089
Registrován: 23 dub 2007 08:54
Bydliště: International

Příspěvekod orgasmic » 15 dub 2009 16:42

Samo, ze pro fyzickou osobu :wink:
Asus ROG Strix G18

Gogo
guru
Příspěvky: 3904
Registrován: 17 kvě 2007 20:59
Bydliště: Brno

Příspěvekod Gogo » 15 dub 2009 18:17

já mám taky zkušenost,do 8 dnů včetně soboty,neděle byl doma a je zajímavé že drtivá většina kluků co mají teď Acery koupené za poslední rok a měli ho v servisu,oprava netrvala dýl než 8 dní,mnohem horší situace byla v časech když byla centrála v Praze...no a delší čekací doby pro firmy jsou celkem běžná záležitost,pokud mají dost compů a nepotřebují připlácet za NBD,je to myslím jejich problém a jakékoliv kecy na servis jsou zbytečné
ACER Aspire 7730G-734G32MN / Prodáno


Zpět na „Diskuse k článkům“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 hostů