Asus-shop.sk - skúsenosti

notebooky Asus a vše kolem nich

ako si myslíte že by sa mali vo firmách správať v zákazníkovi

Náš zákazník náš pán.
13
87%
Nech len nerobia problémi.
1
7%
je mi jedno ako sa ku mne správajú.
0
Žádná hlasování
je mi jedno ako sa ku mne správajú.
0
Žádná hlasování
za každých okolností by mali byť k zákazníkovi protivný a nevyhovieť mu.
1
7%
 
Celkem hlasů: 15

T-23lol
občas něco napíše
Příspěvky: 14
Registrován: 10 srp 2010 16:05

Asus-shop.sk - skúsenosti

Příspěvekod T-23lol » 06 zář 2010 11:17

Zdravím, táto téma bola založená najme pre budúcich kupujúcich aby vedeli v ktorom obchode sa ako nakupuje

Ja som kupoval ASUS G73jh a kupoval som ho z www.asus-shop.sk. (*Asus-shop.sk*) Dodanie tovaru bolo bez akýchkoľvek problémov. Bohu žial pri prvom používaní sa objavila vada a to v podobe uvoľneného subwoofera v NTB a tým pádom išiel NTB na reklamáciu. Využil som garanciu v ktorej sa píše že do 5 dní ak zistíte reklamačnú vadu na zariadení tovar vám vymenia kus za kus. Jednanie v asus shope bolo na dobrej úrovni. Všetko sa mierne pokazilo až tým že pri tejto reklamácii som nepoužíval reklamačný formulár ale mal som im reklamáciu zaslať na ich obchodný email( pokyn od ICQ uvedeného na stránkach), na reklamáciu mi neodpovedali, neprišlo mi žiadne potvrdenie a keď som sa od rána v deň keď mala prísť UPS snažil dovolať do firmi hodinu mi to nezdvíhali, keď som napísal na ICQ uvedené na stránke že čo to má akože znamenať že nemám žiadne informácie, že neviem vôbec či reklamáciu registrujú a podobne tak toto je konverzácia ktorá sa odohrala: :evil:

T-23lol (09:48:38 6/09/2010)
Je tu niekto ? ako je možné že firma má napísané otváracie hodiny od 9:00 a mne to stále nikto neberie ? volám už 3/4 hodiny a stále nič, komunikácia žiadna, čo to má znamenať ???????

Business HotlineASUS (09:49:09 6/09/2010)
to sa ako spravate ?

Business HotlineASUS (09:49:21 6/09/2010)
si myslite ze len vy ste na svete ?

Business HotlineASUS (09:49:29 6/09/2010)
ked nieco xcete poslite mail

Business HotlineASUS (09:49:54 6/09/2010)
takt toto je sila


Po tomto rozhovore nastalo moje ospravedlnenie ale aj dôrazne pripomenutie že ja som všetko splnil iba oni na nič nereágovali a neposlali mi žiadne info. Po tomto žiadne ďaľšia komunikácia z ich strany už na ICQ nebola. Posúďte sami, mal ten dotyčný na druhej strane drôtu právo takto na mňa vyletieť ? Je toto úslužné správanie sa k zákazníkovi?

Mno myslím si že k zákazníkovi sa majú správať asi inak. Každopádne UPS prišla, na firmu som sa nedovolal, vynadali mi čo si to dovoľujem zháňať informácie o reklamácii a potom sa sťažujem. To sú moje doterajšie skúsenosti s týmto šopom, problém nastal kvôli nepostačujúcemu informovaniu zákazníka. Teraz už len čakám či bude nejaký ďalší problém alebo reklamácia dopadne tak ako mi to bolo pôvodne sľúbené ( cca 4-5 dní a mám tu nový NTB). Po skončení reklamácie dopíšem ako to dopadlo.Zatiaľ držte palce nech to dopadne dobre a nebudem musieť pokaziť referencie tomuto shopu ďalšou sťažnosťou.
Ak niečo potrebujete kľudne napíšte SZ.

- INDIAN - www.indian-tv.cz
Pořad o hrách pro každého!
Každou sředu od 17:00 živě

ASUS G73JH user; i5 430M/ DVDR/ 500GB/ 4G/ W/ B/ 7HP + ATI Radeon 5870 1GB DDR5

T-23lol
občas něco napíše
Příspěvky: 14
Registrován: 10 srp 2010 16:05

pokračovanie reklamácie

Příspěvekod T-23lol » 13 zář 2010 00:17

Moja reklamácia pokračuje a ja dostávam poriadne zabrať, Asus-Shop.sk mi po mojej žiadosti zaslal info ako to s notebookom vyzerá a kedy ho môžem čakať doma. Odpoveď som dostal a žiadne ďalšie slovné prestrelky sa zatiaľ nekonali.

Odpoveď bola že servisný technik to v BA prezrel a vraj hrká iba poistka baterky a že iný zvuk nepočul a tak že to je neoprávnená reklamácia a ja mám preplatiť všetky náklady.

Neviem či je NTB proste iba taký nekvalitný a je to pri G73-ojkách úplne normálne že reprák subwoofera voľne lieta.
Alebo je ten servisný technik v Asuse úplne neschopný.
Alebo to kukol, strčil tam šróbik ktorý tam zabudli dať už pri výrobe a teraz sa zo mňa reklamačné stredisko snaží vyraziť iba prachy.

Každopádne poslal som do Asus-shopu odpoveď:

______________________________________

Dobrý deň,

Pri mojom testovaní som zjavne videl ako sa reproduktor subwoofera voľne pohybuje vo svojom uložení - Pri zatlačení otvorenou kancelárskou spinkou na okraj repráčiku subwoofera sa celé uloženie voľne pohybovalo a keďže sa o zvukovú techniku zaujímam a mám s jej stavbou dlhoročné skúsenosti viem že pri subwooferi žiadne voľné časti byť nesmú! Keby viem že Asus reklamačné centrum to takto vyrieši tak to radšej rozoberiem ten NTB a spravím si to sám. Žiadam o opätovné preskúšanie mechanickým potlačením uloženia reproduktoru skrz sieťku subwoofera a následné prehodnotenie záveru servisného technika. Notebook za takmer 1200€ by takéto zjavné závady vo svojej konštrukcii v nepoškodenom stave nemal mať. Zamerajte sa prosím práve na mechanické pohyby v uložení reproduktora a nie na nejaké poistky, a keď už tak ani hrkajúce poistky nie sú zrovna najpríjemnejšia vec na notebooku.

Prosím o opätovné zaslanie odpovede po druhom odskúšaní mechanickým zatlačením na okolie reproduktora pod mriežkou.

Ďakujem.

PS: najlepšie bolo vidno pohyb toho uloženia ak ste položili notebook na hranu stola tak aby presahovala predná časť notebooku a od spodku ste skúsili jemne potlačiť ten plast smerom dohora cez asi druhú (tretiu) dierku v sieťke ( počítané od prednej hrany notebooku).

Ďakujem

______________________________________

Uvidíme čo napíšu a či ten servisný technik nájde konečne to hrkanie toho subwoofera alebo mi povedia že je to úplne normálne a že taký "super" zvuk majú všetky G73 alebo či ma budú presviedčať že nič také na NTB nieje a že im mám zaplatiť inak bude zle.

Prosím odskúšajte tiež svoj G73jh podľa návodu zaslaného servisnému technikovi a napíšte mi SZ či aj vám subwoofer voľne pláva v uložení. Veľmi mi to pomôže.
Ak niečo potrebujete kľudne napíšte SZ.



- INDIAN - www.indian-tv.cz

Pořad o hrách pro každého!

Každou sředu od 17:00 živě



ASUS G73JH user; i5 430M/ DVDR/ 500GB/ 4G/ W/ B/ 7HP + ATI Radeon 5870 1GB DDR5

T-23lol
občas něco napíše
Příspěvky: 14
Registrován: 10 srp 2010 16:05

Pokračovanie reklamácie

Příspěvekod T-23lol » 13 zář 2010 10:47

Takže dnes mi prišla odpoveď na moju žiadosť o opätovné preskúšanie podľa podrobnejšieho návodu ako na to.
V odpovedi bolo že celú moju správu pre-poslali servisnému technikovi a prosia ho o opätovné preskúšanie podľa mojich upresňujúcich informácii.
Mno už len čakám čo zase na to ten servisný technik ...
Ak niečo potrebujete kľudne napíšte SZ.



- INDIAN - www.indian-tv.cz

Pořad o hrách pro každého!

Každou sředu od 17:00 živě



ASUS G73JH user; i5 430M/ DVDR/ 500GB/ 4G/ W/ B/ 7HP + ATI Radeon 5870 1GB DDR5

T-23lol
občas něco napíše
Příspěvky: 14
Registrován: 10 srp 2010 16:05

RMA je v konci

Příspěvekod T-23lol » 14 zář 2010 12:16

Takže dnes mi prišiel nový kus NTB G73jh, povedali mi že pri testovaní im ten môj starý nič nerobil ale vraj že aby som moc nešomral tak že mi aj tak poslali radšej nový kus.
Ak niečo potrebujete kľudne napíšte SZ.



- INDIAN - www.indian-tv.cz

Pořad o hrách pro každého!

Každou sředu od 17:00 živě



ASUS G73JH user; i5 430M/ DVDR/ 500GB/ 4G/ W/ B/ 7HP + ATI Radeon 5870 1GB DDR5

T-23lol
občas něco napíše
Příspěvky: 14
Registrován: 10 srp 2010 16:05

Všetka komunikácia

Příspěvekod T-23lol » 14 zář 2010 12:35

Tu http://rapidsh***.com/files/418973505/R ... .docx.html dávam jeden odkaz na DOCX súbor v ktorom je zaznamenaná všetká komunikácia medzi mnou a asus-shopom čo sa týka reklamácie.

Môj osobný verdikt je, že až na to jedno zaváhanie keď ma neuveriteľne naštvali to je celkom dobý obchod.

Kto chce vediet viac nech sa pozrie na tú komunikáciu a nech si urobý obraz o obchode sám. NTB mám doma a to je hlavné ale jednanie je tiež podstatné, pre to aj vznikla táto téma.



.
Ak niečo potrebujete kľudne napíšte SZ.



- INDIAN - www.indian-tv.cz

Pořad o hrách pro každého!

Každou sředu od 17:00 živě



ASUS G73JH user; i5 430M/ DVDR/ 500GB/ 4G/ W/ B/ 7HP + ATI Radeon 5870 1GB DDR5

miro202
občas něco napíše
Příspěvky: 1
Registrován: 18 lis 2011 14:00

asus-shop skusenosti

Příspěvekod miro202 » 18 lis 2011 14:48

Zdravím..Na začiatok ak plánujete kupovať notebook a mate na výber, tak to nekupujte cez ASUS-SHOP. Celá firma na mňa pôsobila pochybným dojmom. Objednal som si tam tiež notebook a dovolať sa mi tam podarilo len raz a to keď som sa chcel informovať o dostupnosti notebooku a odvtedy mi to už nikto nedvíhal..do 2 dní mi prišiel notebook kuriérom a v krabici nebola žiadna faktúra ani manuál a samozrejme žiadne dvd s OS, v emaily mi napísali, že faktúra a dodací list mi príde do 7 dní od prevzatia tovaru, samozrejme sa tak nestalo a až na môj podnet sa uráčili mi poslať faktúru aj s dodacím. Mal som v pláne dať notebook reklamovať, pretože recovery AI burner mi nefungoval a časom ta jednotka už tam nebola a recovery sa vytvorilo na disku a to už sa nedalo napáliť, ale podla iných skúseností s reklamáciami v asus-shope, ktoré sú, ako som čakal, nie dobre, tak si ušetrím nervy a radšej si nainštalujem iný windows 7

Mek
občas něco napíše
Příspěvky: 28
Registrován: 03 led 2010 23:32
Bydliště: Trencin, Zilina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Mek » 10 zář 2012 15:52

Hladal som na nete referencie na tento e-shop, kedze som planoval od nich zobrat notebook, ktory maju zial ako jedini na sklade. Tato diskusia ma od toho odradila, vdaka chlapi.
Mal som Asus Z97V. Uz ho nemam.

Samajel21
občas něco napíše
Příspěvky: 1
Registrován: 11 dub 2013 16:50

asus-shop

Příspěvekod Samajel21 » 11 dub 2013 17:06

Sú tam upne arogantní a keť sa im chcete dovolať tak môšte 2 hod volať a nikto vám to nezdvihne.
Pýtal som sa na spôsob platenia a pozrite akú som dostal odpoveď.
http://uloz.to/xUY79w2b/asus-shop-sk-jpg

viper3000
píše často
Příspěvky: 367
Registrován: 18 úno 2012 20:37
Bydliště: Zilina

Příspěvekod viper3000 » 17 dub 2013 09:46

no objednaval som odtial tiez jeden notas....notas prisiel OK. do 2 dni.Faktura neviem ci dosla bolo to objednavane na firmu znameho(ale potvrdzujem to ze ked som sa pytal bolo mi povedane ze faktura dojde neskor-nechapem preco nie s notasom spolu).To ze sa tam nedovolam som zazil aj ja nakoniec som vsetko riesil po SKYPE. Pri dokupeni ramky 2gb (notas ma iba jeden port) mi sice vlozili ramku do notasu ale nebola dobre zacvaknuta (a tu originalnu mi poslali tiez - predal som ju). Pri druhom notase ma chceli oklamat aby som si kupil drahsiu verziu ze len ona ma matny displej. a pritom aj slabsia a hlavne o 600€ lacnejsia veryia mala tiey matny.
New Asus Strix Scar 17 G732LWS,Intel i7 10875H,RTX2070Super, 2x 1tb SSD disk
Asus G751JT,12GB Ram,250GB SSD Samsung850EVO,1TB SSH,
GTX970M OC +135 /+550

Lulu13
občas něco napíše
Příspěvky: 1
Registrován: 01 čer 2021 16:14

Re: Asus-shop.sk - skúsenosti

Příspěvekod Lulu13 » 01 čer 2021 16:38

Vidim ze pristup pana sa za 10 rokov nezmenil :lol: OTRASNA komunikacia so zakaznikom! Objednali sme ntb za ktory sme zaplatili zalohu. Na stranke bol uvedeny datum dostupnosti, v tento den sme do obchodu zavolali a SLUSNE sa spytali, v akom stave je objednavka. Od zaciatku pan majitel komunikoval arogantne. Vraj to je orientacny datum. V poriadku na stranke to takto uvedene nebolo a dopytovali sme sa kedy teda bude ntb dostupny. Vraj "toto este nezazil". Nuz, pan majitel, ani my sme toto este nezazili. Aj v dosledku tohto pristupu sme objednavku zrusili. Ceresnicka, v maili ktory nam nasledne pan poslal, uviedol "Zrusenie objednavky z dovodu nevhodnej komunikacie zakaznika." Nechapem ako tento clovek moze podikat :lol:


Zpět na „notebooky Asus“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů