Podmienky rozsirenej zaruky

Obecná témata, která přímo nezapadají do výše uvedených kategorií.
asusmaniac
občas něco napíše
Příspěvky: 13
Registrován: 05 led 2013 00:47

Příspěvekod asusmaniac » 08 led 2013 19:11

Díky, pak mě ještě napadlo, že softcom mi padl před delší dobou do oka, protože se chvástal tím, že má vše nejlevnější a pokud najde někdo levnější věc, tak ji dostane za tu levnější cenu + nějaká sleva, tak jsem to tedy zkusil :)

zivan
guru
Příspěvky: 3441
Registrován: 26 kvě 2008 17:23
Bydliště: Brno

Příspěvekod zivan » 08 led 2013 20:53

Pokud budes chtit to SSD i po skonceni zakonne dvoulete zaruky reklamovat u prodejce a neposilat Intelu, tak si zkus projit obchodni podminky Softcomu :)
HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP Universal USB-C Dock + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W

asusmaniac
občas něco napíše
Příspěvky: 13
Registrován: 05 led 2013 00:47

Příspěvekod asusmaniac » 08 led 2013 22:58

nějak jsem to tam nenašel, pouze, že můžu reklamovat vadné zboží v softcomu i když má svůj autorizovaný servis, ale že reklamace u autorizovaného servisu má své výhody. Zkus sem prosím postnout výtah, co konkrétně máš na mysli. Díky

zivan
guru
Příspěvky: 3441
Registrován: 26 kvě 2008 17:23
Bydliště: Brno

Příspěvekod zivan » 08 led 2013 23:57

Moje chyba, je to v reklamacnim radu, bod 2.2
Podmínky pro uplatnění vad zboží v době rozšířené záruky :
- prodávající je povinen vyřídit reklamaci vady do 90 dnů od převzetí reklamovaného zboží
- zákazník je povinen zboží k reklamaci v době rozšířené záruky dodat kompletní, nepoškozené, a to včetně původního obalu, jinak takové zboží nemusí být k reklamaci přijato
- reklamace v rámci rozšířené záruky může být vyřízena opravou, certifikovanou opravou, případně výměnou za stejné, popřípadě kvalitativněji lepší zboží. Není-li oprava či výměna zboží možná, může prodávající poskytnout zákazníkovi slevu z kupní ceny či může zákazník od smlouvy odstoupit. Způsob vyřízení reklamace je zcela závislý na vůli dodavatele.
- po řádném vyřízení reklamace v době rozšířené záruky se záruční doba již neprodlužuje ani se neposkytuje záruka nová
HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP Universal USB-C Dock + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W

asusmaniac
občas něco napíše
Příspěvky: 13
Registrován: 05 led 2013 00:47

Příspěvekod asusmaniac » 09 led 2013 06:02

Týjo, díky moc, koupím to v Alfě .. "Způsob vyřízení reklamace je zcela závislý na vůli dodavatele." .. a těch 90dní taky krása..

wern_er
guru
Příspěvky: 1129
Registrován: 10 kvě 2007 12:35

Příspěvekod wern_er » 09 led 2013 10:44

Protože jde o rozšířenou záruku - což je prostě forma pojištění, kterou si při koupi připláciš stanovenou částkou - dnes to nabízí většina větších eshopů. Rozšířená záruka není zákonem stanovená, ale jde o formu pojištění za smluvních podmínek dohodnutých mezi tebou a prodávajícím ... klasická záruka se samozřejmě bude řídit zákonem - v případě, že nekupuješ na IČ, tak jsi ve výrazné výhodě a zákonem dostatečně chráněn ...
TP T61 7664-18G, 2x2GB RAM 800MHz, Intel SSD 330 180GB, Advanced Mini-Dock
TP X230 2320-2QG (IPS, UB dock), 2x8GB DDR3 1600MHz, 128GB mSATA Crucial M4 SSD
TP X230 2320-2QG (IPS, UB dock), 2x4GB DDR3 1600MHz, 256GB mSATA Crucial M500 SSD

zivan
guru
Příspěvky: 3441
Registrován: 26 kvě 2008 17:23
Bydliště: Brno

Příspěvekod zivan » 09 led 2013 11:00

Jasne, je to zaruka navic, ale pokud ma jeden eshop v podminkach vetu, ze musis dodat i puvodni obal, neposkozene (odreny kryt?) a kompletni (veskere prislusenstvi, manualy?), jinak ti zbozi nemusi vzit, tak si to radeji koupim tam, kde takovehle podminky nemaji.
HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP Universal USB-C Dock + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W

Python.P
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4172
Registrován: 07 bře 2009 19:56

Příspěvekod Python.P » 09 led 2013 12:01

nemůžou jít proti zákonům, ale už dost OT
X301 - "WKS"
T42p - Old-school gaming machine... (not moded yet)
past: X220,T420,T400,X60,X31....

wern_er
guru
Příspěvky: 1129
Registrován: 10 kvě 2007 12:35

Příspěvekod wern_er » 09 led 2013 16:03

2 zivan: Protože jiný eshop nenabízí rozšířenou záruku - pak je ta logika výběru trochu více než zvrhlá :) ale samozřejmě je to jen na tobě, jen nemystifikuj se záručními podmínkami, to jsou v podstatě pojistné podmínky a s nimi souhlasíš při využití dané služby, která je samozřejmě navíc zpoplatněná (můžeš si zkusit dohodnout podmínky jiné, pochybuji o úspěchu). Jinak je mi úplně jedno kde si to koupíš, s žádným obchodem nemám nic společného ... jen je zbytečné vyvolávat paniku a nepravdou někoho poškozovat a mást ...
TP T61 7664-18G, 2x2GB RAM 800MHz, Intel SSD 330 180GB, Advanced Mini-Dock
TP X230 2320-2QG (IPS, UB dock), 2x8GB DDR3 1600MHz, 128GB mSATA Crucial M4 SSD
TP X230 2320-2QG (IPS, UB dock), 2x4GB DDR3 1600MHz, 256GB mSATA Crucial M500 SSD

zivan
guru
Příspěvky: 3441
Registrován: 26 kvě 2008 17:23
Bydliště: Brno

Příspěvekod zivan » 09 led 2013 17:16

On uz se nekdo najde, kdo to OT oddeli, diky :)

wern_er: Urcite pises o tom samem? Na SSD intel 520 dava primo intel 5 let zaruku. Vetsina eshopu ma u nej taky uvedenu zaruku 5 let. Zakon chrani v prvnich dvou letech, v dalsich letech je to na dohode. Myslim, ze jen v pripade, kdy v obch. podminkach/reklamacnim radu nic o rozsirene zaruce neni, tak plati stale podminky z obc. zakoniku. Takze ty 3 roky navic uz si muze prodejce upravovat v neprospech zakaznika. Dokoupeni pojisteni s nazvem "zaruka" za nejaky poplatek je neco jineho.

Netvrdim, ze Softcom kazdeho s reklamaci nad 2 roky vyhodi s poukazem na nejakou prkotinu...ale muze to udelat. Ja tam jedno SSD reklamoval a neslo o bezproblemovou vec.
HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP Universal USB-C Dock + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W


Zpět na „Ostatní náměty k diskusi“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů