Thinkpad SL300/SL400/SL500 seria

notebooky Lenovo (IBM, ThinkPad, Lenovo 3000) a vše kolem
lucida
občas něco napíše
Příspěvky: 16
Registrován: 21 srp 2008 15:39

Příspěvekod lucida » 27 zář 2008 16:47

Ahojky, tak jsem zkoušelo to Fn+F5 a vůbec se mi tam nezobrazuje možnost přepínání on-off (místo toho tam je jen disabled), ale u bluetooth tu možnost mám a jde to přepínat.
Pak jsem zkoušela vaši druhou radu, toho správce zařízení, tam jsem zadala síťové připojení a klikla na wifi, v nastavení se mi zobrazilo, že vše funguje správně a v další nabídce se mi ukázalo, jestli chci wifi zakázat, tudíž mám za to, že je povolena.
Takže si myslíte, že to je na reklamaci a nebo ještě nějaká jiná možnost nastavení?
Pokud bych notebook měla reklamovat, tak bych se chtěla zeptat, co vše k tomu budu potřebovat. A jestli je možné zajít do Lenovo pointu - Praha, Háje, jakožto do servisu.
Předem moc děkuji za jakoukoliv pomoc. :(

Uživatelský avatar
swarm
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8856
Registrován: 09 úno 2007 14:22
Bydliště: zpět v ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod swarm » 27 zář 2008 17:03

Já přesně vím, co máš na mysli a mohu ti říct, že z tohodle stavu asi Wifi nerozchodíš. Tohle se mi stávalo občas z ničeho nic na mém R61:

Obrázek

Vyměnili mi nejdřív základní desku a pak Wifi modul a stejně to nevyřešili (mám NBD, takže je můžu volat kvůli každému prdu). U mě je to nějaká chyba v power management driveru pro wifi a je to asi softwarové (jenže chyba je v jejich vlastním softu). V mém případě to vypadne jen jednou za jeden až dva týdny, takže u tebe to bude asi něco jiného. Nejdřív bych zkusil odinstalovat Access Connection a zkusil bych nahrát drivery přímo ze stránek Intel.com. Pokud tohle nezabere, tak pak jedině reklamaci.
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)

lucida
občas něco napíše
Příspěvky: 16
Registrován: 21 srp 2008 15:39

Příspěvekod lucida » 27 zář 2008 17:25

Tak teď stahuji nějaký driver na mou wifi a když odinstaluji access connections nebude to ničemu vadit? jak to tam pak vrátím? A také když to půjdu reklamovat kam to mám zanést do mironetu, kde jsem ho kupovala nebo do lenovo pointu? koupila jsem si 3roky carry-in tak by to v lenovu nemělo dlouho trvat ne? já se totiž ve škole bez internetu neobejdu máme teď hodně projektů, na které potřebuji internet :( jinak ten problém popisuješ naprosto přesně začalo to také jen občas vypadávat, asi tak před 4 dny to ale přestalo fungovat asi úplně

wern_er
guru
Příspěvky: 1129
Registrován: 10 kvě 2007 12:35

Příspěvekod wern_er » 27 zář 2008 18:51

Dříve než bych to nosil do servisu, tak bych zazálohoval veškerá potřebná data a zkusil NTB vrátit pomocí R&R do továrního nastavení, odinstaloval nepotřebné programy, nastavil NTB dle požadavků, nainstaloval veškeré potřebné aktualizace Win (klasické aktualizace Windows) a Lenovo (přes System Update), vrátil potřebná data a pokud problém přetrvá, pak bych volil servis. Pokud je to softwarové, tak máš smůlu, pže záruka na podobné soft problémy je pouze na 30 dní (ve smyslu plné podpory a řešení soft problémů Lenovem - jinak si budeš muset vyřešit sama - neměl by být problém), pokud hardwarové, řešení bývá poměrně rychlé a především pohodlné (doneseš ukázat co je za problém, oni objednají potřebné díly, pak tě zkontaktují a do druhého dne bys měla mít NTB zpátky - samozřejmě do té doby budeš muset problém překousnout - než dojdou díly atd.). Jinak zanést můžeš na jakékoliv smluvní místo co se Lenova týče, přes Mironet by to bylo jen delší a domluva horší (přes dvě firmy ...). Doporučuju Český servis, Orange&Green aj. ... neměli by s nimi být žádné problémy ;) prvně ale zkus přijít na to, zda se skutečně nejedná o softwarovou chybu.
TP T61 7664-18G, 2x2GB RAM 800MHz, Intel SSD 330 180GB, Advanced Mini-Dock
TP X230 2320-2QG (IPS, UB dock), 2x8GB DDR3 1600MHz, 128GB mSATA Crucial M4 SSD
TP X230 2320-2QG (IPS, UB dock), 2x4GB DDR3 1600MHz, 256GB mSATA Crucial M500 SSD

Uživatelský avatar
swarm
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8856
Registrován: 09 úno 2007 14:22
Bydliště: zpět v ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod swarm » 27 zář 2008 18:55

lucida píše:koupila jsem si 3roky carry-in tak by to v lenovu nemělo dlouho trvat ne?
To nemá na délce opravy žádný vliv. Pokud je potřeba spěšný servis, tak se má koupit on-site záruka.
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)

wern_er
guru
Příspěvky: 1129
Registrován: 10 kvě 2007 12:35

Příspěvekod wern_er » 27 zář 2008 19:02

Není problém se dohodnout jak jsem psal, že si NTB ponecháš, dokud nebudou mít potřebné díly a nebude "řada" na tvém NTB, že tě kontaktují např. den před možným termínem provedení opravy a poté NTB zaneseš a většinou buď ještě tentýž den, nebo do druhého dne si ho odneseš. Pokud je NTB funkční, většinou se to tak řeší automaticky ze strany servisu, pokud není funkční, není asi důvod si NTB ponechávat - v tvém případě tedy vol možnost domluvy, že si NTB do možnosti skutečného provedení opravy ponecháš - je zbytečné, aby jim to tam někde leželo a čekalo než dojdou potřebné díly či než přijde na tvůj NTB řada ;) on-site není špatná, ale pro cestujícího člověka k ničemu (platí pouze ve státe, kde byla zakoupená). Je to dobrá volba, pokud má člověk většinou nejbližší servisní centrum příliš daleko či chce mít prostě něco navíc, ale stačí mu záruka v daném státě :) jinde platí pouze carry-in (i v případě zakoupení on-site za tebou prostě nikdo např. v Austrálii jezdit nebude, budeš muset NTB do centra zanést).
TP T61 7664-18G, 2x2GB RAM 800MHz, Intel SSD 330 180GB, Advanced Mini-Dock
TP X230 2320-2QG (IPS, UB dock), 2x8GB DDR3 1600MHz, 128GB mSATA Crucial M4 SSD
TP X230 2320-2QG (IPS, UB dock), 2x4GB DDR3 1600MHz, 256GB mSATA Crucial M500 SSD

lucida
občas něco napíše
Příspěvky: 16
Registrován: 21 srp 2008 15:39

Příspěvekod lucida » 27 zář 2008 20:06

s těmi 30 dny na softwarové problémy to je jak? mám ho teprve 14 dní. jinak zkusím to nejprve nějak obnovit a pak až ten servis a děkuji za rady jakmile to vyřeším dám vám vědět :)

wern_er
guru
Příspěvky: 1129
Registrován: 10 kvě 2007 12:35

Příspěvekod wern_er » 27 zář 2008 20:09

Přesně nevím, ale Lenovo poskytuje 30-ti denní softwarovou záruku - osobně bych to chápal tak, že je servis v prvních 30 dnech nucen pomoci zdarma v rámci záruky i se softwarovým problémem - o podrobnostech se informuj nejlépe přímo na infolince Lenova či od někoho kdo má s touto 30-ti denní podporou zkušenosti ... ;)
TP T61 7664-18G, 2x2GB RAM 800MHz, Intel SSD 330 180GB, Advanced Mini-Dock
TP X230 2320-2QG (IPS, UB dock), 2x8GB DDR3 1600MHz, 128GB mSATA Crucial M4 SSD
TP X230 2320-2QG (IPS, UB dock), 2x4GB DDR3 1600MHz, 256GB mSATA Crucial M500 SSD

lucida
občas něco napíše
Příspěvky: 16
Registrován: 21 srp 2008 15:39

Příspěvekod lucida » 29 zář 2008 19:27

Ahojky, tak jsem dnes oběhla orange&green na sídle už nejsou (jirsíkova) pak jsem tedy šla najít Lenovo Point Praha Háje - výsledek na to míste je czc, a nakonec jsem vzdala hledání aut. servisu a vydala jsem se do mironetu, kde jsem ntb kupovala. tam to vyzkoušeli a opravdu nerozjeli tak jsem si od nich vzala adresu na Český servis - v Modřanech prý by to tam měli vzít v pohodě (v mironetu jsem to nenechala, protože bych ráda ten ntb měla v servisu jen ten jeden den jak tu myslím
wern_er psal a počkala až na mne příjde řada).

No a teď jsem si sedla k ntb a jen tak náhodou ve škole zkusila net a teď jede tak nevím co si o tom mám myslet :?

wern_er
guru
Příspěvky: 1129
Registrován: 10 kvě 2007 12:35

Příspěvekod wern_er » 29 zář 2008 20:05

Co? Pravděpodobně softwarová haluz ... zkus se vrátit k továrnímu nastavení, vše updatenout (viz. výše) a uvidíš, zda se problém znovu objeví, pak bych teprve řešil servis ...
TP T61 7664-18G, 2x2GB RAM 800MHz, Intel SSD 330 180GB, Advanced Mini-Dock
TP X230 2320-2QG (IPS, UB dock), 2x8GB DDR3 1600MHz, 128GB mSATA Crucial M4 SSD
TP X230 2320-2QG (IPS, UB dock), 2x4GB DDR3 1600MHz, 256GB mSATA Crucial M500 SSD

Silas15
občas něco napíše
Příspěvky: 38
Registrován: 02 čer 2008 09:08

Příspěvekod Silas15 » 01 říj 2008 19:09

teď sem četl, že SLka mají problémy s teplotama či co
http://notebook.cz/clanky/kratke-zpravy ... L-chlazeni
tak by mě zajímalo jak na tom ste? jaký máte teploty?
já mám SL400 a na CPU kolem 40°C (max performance v klidu) jiný teploty nevidím

heretik
píše často
Příspěvky: 250
Registrován: 10 srp 2008 22:08
Bydliště: Banská Štiavnica

Příspěvekod heretik » 01 říj 2008 19:50

no neviem, ja mam teplotu grafiky od 40 v klude do 65 pri hrani hier. A cpu trosku nizsie

steeve-hk
občas něco napíše
Příspěvky: 7
Registrován: 20 srp 2008 13:57

Doporučuji

Příspěvekod steeve-hk » 03 říj 2008 14:36

Tak od včerejška mám doma model SL500 s nVidia grafickou kartou.
Zatím naprostá spokojenost, displej skvělý, téměř nehřeje.
Doufám, že jsem zvolil dobře, a že tu za týden nebudu psát o reklamacích :)

Silas15
občas něco napíše
Příspěvky: 38
Registrován: 02 čer 2008 09:08

Příspěvekod Silas15 » 14 říj 2008 13:24

co říkáte na zvuk? myslím na to jak se vám zdá zvukovej přednes do sluchátek, mám KOSS porta pro, ale i můj starej mp3 přehrávač hraje líp než NB co vy na to?
ThinkPad SL400

Doxxik
občas něco napíše
Příspěvky: 62
Registrován: 23 zář 2008 21:22

Příspěvekod Doxxik » 14 říj 2008 23:04

ad all with sl500 s dedikovanou grafikou:
co se na tom dá rozjet (resp. co jste na tom zkoušeli) za hry (nemusí to být zrovna na max. rozlišení, hlavně když se svítí :-) .. a jak je na tom tahle karta v porovnání s grafikou r500 (s tou dražší, s dedikovanou GK)?
předem díky za odpověď


Zpět na „notebooky Lenovo (dříve IBM)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů