Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda má někdo zkušenost nebo poradí.
V roce 2009 jsem koupila Vaio Vgn Cs11z, krásný červený, velká radost...
Velmi brzy jsem zjistila, že se začal přehřívat, přestalo fungovat podsvícení displeje (jak jsem pochopila ze zprávy z opravy). Donesla jsem do obchodu, poslali do servisu, opravili.
Asi tak za 4 měsíce po opravě mi opět přestalo fungovat podsvícení displeje, donesla jsem do obchodu, poslali do servisu, opravili.
Přinesla jsem vaio domů, za nějaký měsíc opět stejná závada. Fajn, došla jsem do obchodu, tam viděli, že notebook nefunguje, řekli ano, je to potřetí, máte právo žádat peníze zpět, ale co se nestalo. V obchodě poslali do servisu, ale ze servisu přišla zpráva, ža vaio funguje a nic mu není, tudíž ani nemohu požadovat peníze zpět. Tou dobou jsem se stěhovala do zahraničí, tudíž komunikace se servisem i obchodem byla pro mne náročná a navíc nemám nic v rukou, díky tomu, že jsem to posílala do opravy přes prostředníka - obchod, protože ten pochopitelně popřel, že by předtím něco viděl špatného .... A světe div se, za měsíc a půl po opravě měla vypršet záruka. A taky vypršela.
Řekla jsem si, jsi blbá, měla jsi být chytřejší, pozdě bycha honit. Připojila jsem notebook na externí monitor (ano uhádli jste podsvícení displeje opět nefunguje, jenže počítač už není v záruce), asi tak po půl roce mi počítač zachrčel a už z něj nedstanu nic, co je mu tentokrát fakt nevím.
Sunma sumárum, mám počítač za cca 27.000,- Kč, jestli jsem na něm opravdu pracovala rok, za ty tři, co ho mám je hodně, a je mi to k ....
Sony prý snad uznalo, že některé série byly poruchové, víte o tom někdo něco, nebo poradíte mi, zda se dá vůbec ještě něco dělat???
Díky a přeji hezký den.
vaio vgn cs11z
Pozdě bycha honit.....bohužel jsi zaváhala,takže Ti nezbývá nic jiného než vytáhnout data z HDD a rozprodat ho na díly.Pozáručni opravy se většinou nevyplatí.
Lenovo Legion 9,Lenovo Legion Slim 7,Ipad PRO M1,Naim Uniti Atom,Dali Epicon 6,LG OLED TV
World Leader in horde at map Azura(statistics) in Gears of War 3
World Leader in horde at map Azura(statistics) in Gears of War 3
-
- občas něco napíše
- Příspěvky: 4
- Registrován: 12 úno 2012 23:44
Děkuji, za radu a konec nadějí )) Už jsem se s ním vlastně rozloučila, data jsou dávno uložená, protože tady nikdy nebyla důvěra něco nechávat bez uložení.
Jen malá připomínka, to nebylo zaváhání, pouze jsem předpokládala slušnost protistrany, která se, bohužel, nekonala. Aspoň vím, že už nechci nic od Sony.
Jen malá připomínka, to nebylo zaváhání, pouze jsem předpokládala slušnost protistrany, která se, bohužel, nekonala. Aspoň vím, že už nechci nic od Sony.
Ono prostě využili tvé neznalosti (což si můžou dovolit tak na 90% zákazníků), protože kdyby ses hned po neuznání ozvala (chtěla osobní vyjádření servisu, zmínila se že přítel sestřenice pracuje v ČOIce, prostě to nenechala být), tak by ještě rádi otočili, protože by zjistili, že před nima stojí člověk "jim rovný" a ne plebejec, kterému nakukají co se jim zlíbí. On totiž právní řád poskytuje zákazníkovi docela dobrou oporu, jen se ji nesmí bát použít (a nenechat se zastrašit ji použít).
EDIT: Propříště vyžaduj při podávání reklamace od prodejce reklamační protokol, kde prodejce napíše jaké závady notebook měl. Tím vyeliminuješ riziko, že ti to v servisu opraví, ale napíšou že reklamaci zamítají (dost častá praktika aby se nevraceli peníze).
Nebo nakupuj tam, kde se takhle nechovají. Poslední dobu nakupuji počítačový sortiment jen u těch největších internetových obchodů a zatím jsem měl jen ty nejlepší možné zkušenosti s reklamací (včetně bezproblémového vrácení peněz při řtetí reklamaci).
EDIT: Propříště vyžaduj při podávání reklamace od prodejce reklamační protokol, kde prodejce napíše jaké závady notebook měl. Tím vyeliminuješ riziko, že ti to v servisu opraví, ale napíšou že reklamaci zamítají (dost častá praktika aby se nevraceli peníze).
Nebo nakupuj tam, kde se takhle nechovají. Poslední dobu nakupuji počítačový sortiment jen u těch největších internetových obchodů a zatím jsem měl jen ty nejlepší možné zkušenosti s reklamací (včetně bezproblémového vrácení peněz při řtetí reklamaci).
-
- občas něco napíše
- Příspěvky: 4
- Registrován: 12 úno 2012 23:44
Mimochodem, koupila jsem u velmi velkého internetového obchodu. Dostala jsem reklamační protokol, na kterém ovšem není nic, jen, že počítač převzali (dobrá taktika), na internetu byla zmínka o tom, že počítač měl při převzetí závadu, ale když jsem se pídila později, nebylo už tam pochopitelně nic. Zmíněný obchod mi řekl, že pro něj je rozhodující, co řekl servis, a ten řekl, že notebooku nic není.
Technik přitom při převzetí kontroloval, zda si nevymýšlím, a zda počítač opravdu nefunguje, jak by to logicky mělo být, takže z toho vyplývá i bez protokolu, že převzal VADNÝ notebook. Ovšem, co není psáno, není dáno.
V servisu notebook opravili a poslali jej zpět bez závady s tím, že mu nic není.
Takže začarovaný kruh,
ANO, měla jsem jít buď rovnou do servisu nebo trvat na sepsání viditelných závad technikem - poučení pro příště a pro ostatní.
Zvláštní je, že jim není žinantní, že dvakrát to opraví ani nemrknou (a na to jsou doklady), a potřetí mi do očí vmetou, že jsem blbá a reklamuji něco, co funguje.
Být jsem to bohužel musela nechat být, boť jsem se zrovna stěhovala do ciziny, a neměla jsem kdy běhat po servisech atd. Jinak bych jim ty mandle zvedla
No, uvidíme, ještě to nevzdávám
Technik přitom při převzetí kontroloval, zda si nevymýšlím, a zda počítač opravdu nefunguje, jak by to logicky mělo být, takže z toho vyplývá i bez protokolu, že převzal VADNÝ notebook. Ovšem, co není psáno, není dáno.
V servisu notebook opravili a poslali jej zpět bez závady s tím, že mu nic není.
Takže začarovaný kruh,
ANO, měla jsem jít buď rovnou do servisu nebo trvat na sepsání viditelných závad technikem - poučení pro příště a pro ostatní.
Zvláštní je, že jim není žinantní, že dvakrát to opraví ani nemrknou (a na to jsou doklady), a potřetí mi do očí vmetou, že jsem blbá a reklamuji něco, co funguje.
Být jsem to bohužel musela nechat být, boť jsem se zrovna stěhovala do ciziny, a neměla jsem kdy běhat po servisech atd. Jinak bych jim ty mandle zvedla
No, uvidíme, ještě to nevzdávám
Máte ten protokol? V tom případě bych si zpětně stěžoval na postup daného technika, prázdný reklamační protokol je jednoznačné pochybení.
Dálší věc, která se málo ví je, že na uznané opravy běží nová záruka, konkrétně tedy na váš problém s displejem, dokonce i když notebook jako takový není v záruce, více viz http://notebooky-forum.notebook.cz/view ... hp?t=29032
Dálší věc, která se málo ví je, že na uznané opravy běží nová záruka, konkrétně tedy na váš problém s displejem, dokonce i když notebook jako takový není v záruce, více viz http://notebooky-forum.notebook.cz/view ... hp?t=29032
-
- občas něco napíše
- Příspěvky: 4
- Registrován: 12 úno 2012 23:44
Wow, já už se na to v podstatě vybodla (( Ale...
(krom toho, že mne manžel neustále přesvědčuje, že bych měla na přímo na Sony alespoň napsat svoji zkušenost, což už jsem byla téměř rozhodnuta udělat), před asi měsícem přišel manžel s tím, že jeho kolega v práci má Vaio asi 5 let, měl podobné problémy jako já. Žiji teď momentálně ve Francii... Vaio údajně přiznalo, že některé série, či součástky, nevím, i proto jsem vznesla dotaz (já jsem v podstatě počítačový laik ), byly vadné, proto milému kolegovi i po 5 letech notebook zdarma opravili "v rámci záruky". Takže dneska tam manžel jede, já toho moc zatím francouzsky, bohužel, nevykomunikuji, a uvidíme, zda se s tím dá něco udělat takto a jak se Sony k tomu postaví.
Ale díky za tip, s tou výměnou součástky je to zajímavé, juknu na všechny ty protokoly (musím je vyhrabat). Asi jsem se v tom fakt měla šťourat dřív (
Bohužel, se mi k tomu přidala další závada, která přišla asi půl roku po záruce, jakkoli si myslím, že to má přímou souvislost, tak mi držte pěsti.
Děkuji za všechny rady, kdyby někoho napadlo ještě něco, dejte vědět, já jestli to nějak dopadne dám taky.
P.
(krom toho, že mne manžel neustále přesvědčuje, že bych měla na přímo na Sony alespoň napsat svoji zkušenost, což už jsem byla téměř rozhodnuta udělat), před asi měsícem přišel manžel s tím, že jeho kolega v práci má Vaio asi 5 let, měl podobné problémy jako já. Žiji teď momentálně ve Francii... Vaio údajně přiznalo, že některé série, či součástky, nevím, i proto jsem vznesla dotaz (já jsem v podstatě počítačový laik ), byly vadné, proto milému kolegovi i po 5 letech notebook zdarma opravili "v rámci záruky". Takže dneska tam manžel jede, já toho moc zatím francouzsky, bohužel, nevykomunikuji, a uvidíme, zda se s tím dá něco udělat takto a jak se Sony k tomu postaví.
Ale díky za tip, s tou výměnou součástky je to zajímavé, juknu na všechny ty protokoly (musím je vyhrabat). Asi jsem se v tom fakt měla šťourat dřív (
Bohužel, se mi k tomu přidala další závada, která přišla asi půl roku po záruce, jakkoli si myslím, že to má přímou souvislost, tak mi držte pěsti.
Děkuji za všechny rady, kdyby někoho napadlo ještě něco, dejte vědět, já jestli to nějak dopadne dám taky.
P.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 hostů