Tak jsem stáhl čistou instalaci W7 a se svým klíčem nainstaloval. Nainstaloval jsem Mic. Sec. Essentials, provedl aktualizace pomocí Windows Update a po stažení a nainstalování aktualizací a následném restartu a v průběhu inicializace systému (nebo jak se tomu říká) spadl systém s "BSOD" a po opětovném najetí vyskočilo okno s info problému:
Problem signature:
Problem Event Name: BlueScreen
OS Version: 6.1.7600.2.0.0.768.3
Locale ID: 1029
Additional information about the problem:
BCCode: 1000007e
BCP1: C0000005
BCP2: 828CF7AD
BCP3: A21A0ACC
BCP4: A21A06B0
OS Version: 6_1_7600
Service Pack: 0_0
Product: 768_1
Files that help describe the problem:
C:\Windows\Minidump\112910-53243-01.dmp
C:\Users\SonyVaio\AppData\Local\Temp\WER-144722-0.sysdata.xml
Po dalším restartu po aktualizacích toto:
Problem signature:
Problem Event Name: BlueScreen
OS Version: 6.1.7600.2.0.0.768.3
Locale ID: 1029
Additional information about the problem:
BCCode: 1000008e
BCP1: C000001D
BCP2: 828A9E00
BCP3: A2CB4A6C
BCP4: 00000000
OS Version: 6_1_7600
Service Pack: 0_0
Product: 768_1
Files that help describe the problem:
C:\Windows\Minidump\112910-37128-01.dmp
C:\Users\SonyVaio\AppData\Local\Temp\WER-108997-0.sysdata.xml
Rád bych věděl, má-li cenu pokračovat v aktualizacích nebo mám NTB rovnou reklamovat?
Díky