Stránka 2 z 2

Napsal: 24 lis 2010 09:44
od Tomáš Vosika
Když to začlo při WVista, tak jsem myslel, že se to tím Upgrade vyřeší, ale nevyřešilo. Zkoušel jsem novou instalaci 2x možná 3x jak přes zálohu na CD, tak z Recovery a hned na to Upgrade a stejně to pořád padalo.

Napsal: 25 lis 2010 15:52
od Tomáš Vosika
Tak jsem se rozhodl zkusit ještě jednou přeinstalaci OS, nechám jen původní Vistu bez Upgrade, a nainstaluju pouze antivir a icq. Také by mě zajímalo, jestli se dá vynechat při instalaci software od SonyVaio nebo se bude instalovat i ten?
Chci se zeptat, jestli je jedno, když naformátuju pouze oddíl "C", kde je systém, abych nemusel zálohovat data z oddílu "D" a nebo bude lepší obnovit vše? A je-li jedno, proběhne-li obnova z Recovery nebo ze zálohy na CD?
Díky :-)

Napsal: 25 lis 2010 19:01
od Whill
Instalace SW od Sony by se mela dat zrusit pri instalaci. Musis vystihnout chvili, kdy to jde stornovat. Naposledy jsem to zkousel u E rady, nejaky postup je zde http://notebooky-forum.notebook.cz/view ... 270#238656

Uplne nejlepsi by ale bylo sehnat si cistou instalacku na Win7, ty totiz delas nejaky upgrade z Visty atd. Dulezite je si sehnat svou verzi, tedy zrejme mas Home Premium 64bit. Pokud si sezenes (treba z netu) instalacku Win7, je to svym zpusobem legalni, protoze si kupujes licenci a tu mas. Pouzijes pak sve seriove cislo k Win7. Tedy doufam, ze nejake mas, upgrade z Visty na Win7 jsem nikdy nemel potrebu delat, imho je to prasarna, prave proto by byla nejlepsi cista instalace.

Pokud mas system na C a mas jeste oddil na data D, tak datovy oddil vubec formatovat neni treba. Presto bych si udelal zalohu, nevim co s tim vymysli pripadne recovery, pokud si tedy nesezenes cista Win7. (a to jestli probia obnova z DVD nebo z recovery, na tom nesejde)

PS: ten ReadyBoost v tech sluzbach nekde byt musi, to je zvlastni, ze jsi jej nenasel. Mozna to chce projit trochu podrobneji ty nazvy i popisky.

Napsal: 25 lis 2010 19:34
od Tomáš Vosika
Díky, zkusím čistou, pokud seženu :wink:
Mám Windows Vista Home Premium 32bit a Upgrade W7. Samozřejmě s klíčem.
Jinak k tomu ReadyBoost - projel jsem vše a podrobně pročetl, ale ani zmínka :roll:

Napsal: 29 lis 2010 13:57
od Tomáš Vosika
Tak jsem stáhl čistou instalaci W7 a se svým klíčem nainstaloval. Nainstaloval jsem Mic. Sec. Essentials, provedl aktualizace pomocí Windows Update a po stažení a nainstalování aktualizací a následném restartu a v průběhu inicializace systému (nebo jak se tomu říká) spadl systém s "BSOD" a po opětovném najetí vyskočilo okno s info problému:

Problem signature:
Problem Event Name: BlueScreen
OS Version: 6.1.7600.2.0.0.768.3
Locale ID: 1029

Additional information about the problem:
BCCode: 1000007e
BCP1: C0000005
BCP2: 828CF7AD
BCP3: A21A0ACC
BCP4: A21A06B0
OS Version: 6_1_7600
Service Pack: 0_0
Product: 768_1

Files that help describe the problem:
C:\Windows\Minidump\112910-53243-01.dmp
C:\Users\SonyVaio\AppData\Local\Temp\WER-144722-0.sysdata.xml

Po dalším restartu po aktualizacích toto:

Problem signature:
Problem Event Name: BlueScreen
OS Version: 6.1.7600.2.0.0.768.3
Locale ID: 1029

Additional information about the problem:
BCCode: 1000008e
BCP1: C000001D
BCP2: 828A9E00
BCP3: A2CB4A6C
BCP4: 00000000
OS Version: 6_1_7600
Service Pack: 0_0
Product: 768_1

Files that help describe the problem:
C:\Windows\Minidump\112910-37128-01.dmp
C:\Users\SonyVaio\AppData\Local\Temp\WER-108997-0.sysdata.xml

Rád bych věděl, má-li cenu pokračovat v aktualizacích nebo mám NTB rovnou reklamovat?
Díky :wink:

Napsal: 01 pro 2010 07:01
od orgasmic
Jestli to resis takovou dobu a delalo to i s Vistou, tak se divim, ze jsi to uz nereklamoval.
Reklamuj a nenech se odbyt, ze jde o softwarovou zalezitost.

PS: Jestli chces, tak zkus jeste jednou cistou instalaci OS a zakaz aktualizace. Pises, ze to zacalo delat po nich ;)

Napsal: 15 led 2011 09:57
od Tomáš Vosika
Díky všem za ochotu :wink:
Nakonec byl NTB odeslán do servisu a po týdnu přišel zpět v plné síle :) Bylo vyměněno USB, větrák, ramky, HDD, kompletně vyčištěn a provedena čistá instalace WVHP a vše jde jak má.... Super podpora a servis Sony!!