Stránka 3 z 3

Napsal: 19 srp 2010 11:39
od mystikp
To si osobně myslím taky-dokud Thinkvantage nebo Warranty lookup ukazuje že máš záruku tak můžeš jít do servisu rovnou, po uplynutí už přes prodejce...
Ale na druhou stranu by se to do toho servisu stejně mělo dostat tak jako tak...

Nejlepší bude když si do PCnetu zavoláš a zeptáš se. Za minutu není co řešit a máš to s jistotou.

Napsal: 19 srp 2010 12:07
od Ghost
321910336 píše:ja si myslel ze jak vyprsi puvodni 12 mesicni zaruka tak se musi resit vsechno pres prodejce, ktery poskytuje ten druhy rok a vyrobce s autorizovanym servisem je z obliga

ked mas fakturu alebo dodaci list kde je datum nakupu a seriove cislo notebooku tak mozes ist rovno do autorizovaneho servisu aj pocas toho druheho roku ak nie je notebook kupovany na firmu.

Napsal: 19 srp 2010 13:57
od 321910336
mystikp: ja kupoval v mironetu a oni na to maji naky svuj servis a posilali by to z Brna do Prahy, takze zbytecna cesta kdy se z notebookem mlati a tomu se chci vyhnout, kdybych vedel ze se to dostane do spravnych rukou tak jim to zanesu na prodejnu a starejte se

Ghost: diky to jsem potreboval vedet

Napsal: 27 srp 2010 16:04
od demost
abych nemusel zakládat nové téma, rád bych se jen krátce zeptal.

mají thinkpady řady T záruku 36 měsíců i pro nákup na ičo? podobně jako elitebooky třeba. ne a ne to najít na tuty

Napsal: 27 srp 2010 18:26
od kukin
mají

Napsal: 30 srp 2010 22:51
od Sheep-Master
zrovna tak to taky mám, ušetřil jsem 20% a ještě dokoupil NBD

Napsal: 07 říj 2011 09:09
od Widlak
Zdravím, měl bych takový dotaz týkající se řady IdeaPad.

Je možné, ať už v ČR nebo jinde, sehnat náhradní plastové díly šasi na Y550? Jde hlavně o palmrest a plast kolem klávesnice a pak rámeček LCD. Zkoušel jsem googlovat co to šlo, ale žádný eshop, ani na ebayi, nic. Nebo se mám obrátit na officiální servis, jestli by nebylo možné si to objednat u nich?

Napsal: 07 říj 2011 21:02
od kompi
Lenovo servis otras!!!!!!!!!!!
mam ntb v podpise prikupil som si speci zaruku na rozne vady plus rozsiruje na 3 roky.
NTB mi mrzol a praskol na nom plast preinstalovanie mrznutiu nepomohlo.
V servise to odstranily formatom HDD a prasknuty plast nenašli.
Tak som to poslal este raz z videom z predvedenim.
Opravily to ale urobily novu nejdu dotykove tlacka na ovladanie zvuku.
Tak dnes som poslal zas uvidim či opravia.....

Napsal: 10 říj 2011 17:31
od honti
Zdravím, chystám se objednat T420 a chci si také koupit rozšíření na NBD on-site záruku (z 3leté normální na 3letou NBD) . Je to tento servisní balíček ten správný? Díky
http://www.lenovoshop.cz/lenovo-thinkpa ... 28368.html

Napsal: 10 říj 2011 17:49
od swarm
Ano.

Napsal: 09 lis 2011 18:56
od sirius1983
Může mi někdo říci, jak je to s časovým limitem pro registraci NBD záruky? Na balíčku záruky je napsáno, že registrace musí proběhnout do 30 dní od koupi záruky. Dle operátora Lenovoshopu ale prý není závislost na době od koupi notebooku, což se mi nezdá. Žil jsem v domnění, že záruka musí být registrována do 30 dnů od koupi notebooku. Víte to někdo přesně? Díky

Napsal: 09 lis 2011 20:09
od Ghost
sirius1983: do 30 dni len Protection zaruka. Carry-in a NBD kludne aj v posledny den zakladnej zaruky.

Napsal: 11 lis 2011 23:23
od sirius1983
Díky, když si to zaregistruju až poslední den normální záruky, tak my NBD servis bude platit jen jeden den a to se podle mě nevyplatí :wink: