Lenovo servis

notebooky Lenovo (IBM, ThinkPad, Lenovo 3000) a vše kolem
CeCo

Příspěvekod CeCo » 03 čer 2009 11:58

Notebook ide vratit pri opakovanom vyskyte vady iba pocas povodnej zaruky poskytnutej k zariadeniu pri prvom predaji spotrebitelovi (pri rade "R" su to 2 roky).

C

Rumcajs
chodí sporadicky
Příspěvky: 6
Registrován: 02 zář 2008 20:52

LENOVO záruční servis - mám v záruce nárok na vyčištění ?

Příspěvekod Rumcajs » 26 čer 2010 12:20

zajímalo by mě, jestli mám nárok na bezplatné vyčištění notebooku od prachu v nějakém autorizovaném servisu ? (bez větších závad, ale určitě hřeje a větrá víc než když byl nový) .. původní záruka ještě nevypršela (budou to 2 roky v záři od koupě) ... doporučil by případně někdo nějaký konkrétní servis v Praze ?

děkuju

Dan

uiqjirka
zběhlý návštěvník
Příspěvky: 198
Registrován: 19 srp 2008 18:25

Příspěvekod uiqjirka » 26 čer 2010 16:19

Urcite bych ze servisu doporucil pcnet http://www.pcnet.cz/cz/index.phtml
Zdarma to myslim nebude.
HP ProBook 470 G4 - Windows 10 Pro - OS 10.0.16299.15 - 512GB SSD, 1TB HDD, 16GB RAM, Intel Core i7
Lenovo Thinkpad T430s - Windows 10 Pro - OS 10.0.16299.15 - 512GB SSD, 1TB HDD, 8GB RAM, Intel Core i5
Toshiba Qosmio G30 - dědeček do muzea, stále funkční

xmarek
zběhlý návštěvník
Příspěvky: 447
Registrován: 12 zář 2007 16:06
Bydliště: Ostrava a okolí

Příspěvekod xmarek » 02 črc 2010 18:25

Zrovna před chvíli jsem měl možnost otestovat kvalitu práce servisu firmy Lenovo. Jelikož se na mém notebooku zadřel větrák chladiče byl jsem nucen notebooku odeslat do autoriz. servisu firmy lenovo (klasická záruční oprava). Notebook byl opraven cca. do 14 dnů. To by nebylo nic tak hrozného. Co mě, ale vrtalo hlavou bylo, že po výměně větráku byly na GPU a CPU dost výrazné rozdíly teplot. Někdy 10°C a víc. Selský rozum mi radil, že je to dost divné, vždyť jsou napojené na společný chladič. Říkal jsem si, že tam asi nedali pastu nebo tam zůstala ta původní. Dnes jsem se konečně odhodlal přijít záhadě na kloub. Vybaven pastou jal jsem se rozdělat notebook. Po odmontování chladiče mě čekalo překvapení. CPU mělo nějakou pastu nanesenou a odpovídalo to asi době výměně chladiče, ale GPU? Tam se používají takové speciální podložky vyrobené s podobného materiálu jako je pasta. Ale... Nějaký dobrák při výměně chladiče zapoměl sundat igelit s těchto podložek, který je tam asi pro případ ochrany před montáží. :shock: Takže jsem sundal ten igelit a vyměnil pastu na CPU. A notebook po složení už měl teploty v normálu, tj. GPU a CPU mělo teplotu dost podobnou. Takže takhle pracuje servis Lenovo. :oops:
Celý život bojuji s průměrností. :(

Malarki
zběhlý návštěvník
Příspěvky: 170
Registrován: 21 kvě 2010 12:26

Příspěvekod Malarki » 02 črc 2010 21:29

delat chyby je lidske

Guf
chodí často
Příspěvky: 511
Registrován: 08 čer 2007 19:44

re

Příspěvekod Guf » 08 črc 2010 21:44

Tákže včera (středa) mi volal technik z PCnetu (Brno), že moje R61 je opravená a připravená k převzetí :D

Výborný přístup: reklamace přijatá v úterý, a hned další týden ve středu byl notebook opraven včetně 2 dnů státního svátky, kdy servis nepracoval. Přitom se nejednolo o nějakou tuctovou opravu - výměna displaye, pantů víka a také kompletního chlazení.

Technik se také ptal, kde jsem servisoval notebook předtím (notebook podstoupil výměnu základní desky). Tak jsem mu řekl tu firmu (nechi jmenovat, abych nikoho nepoškodil) a zeptal se ho, proč to chce vědět. A on na to, že tak neprofesionálně opravený notebook ještě neviděl - špatné typy šroubků na nesprávných pozicích, volně pohozená kabeláž uvnitř notebooku atd.

V pondělí si notebook vyzvednu, dřív nemám čas. Pak dám vědět, jak jsem spokojen s opravou.
IBM/Lenovo ThinkPad R61 C2D T7100 1,8GHz, 4Gb RAM/667MHz, Hitachi 120GB/5400ot., Intel GMA X3100, 14,1 WXGA(matný), WIN 7, 3roky carry-in

chatumbabub
zběhlý návštěvník
Příspěvky: 234
Registrován: 30 pro 2008 12:56

Příspěvekod chatumbabub » 08 črc 2010 22:38

myslim ze to jmeno by si mohl zverejnit. Nevidim na tom nic spatneho... ;)
ThinkPad T440s

Guf
chodí často
Příspěvky: 511
Registrován: 08 čer 2007 19:44

re

Příspěvekod Guf » 12 črc 2010 21:06

Notebook je doma,všechno je ok. Display zase pěkně svítí, panty nemají vůli a chlazení je kompletně nové.

Takže pro Brno a okolí mohu doporučit PCnet!
IBM/Lenovo ThinkPad R61 C2D T7100 1,8GHz, 4Gb RAM/667MHz, Hitachi 120GB/5400ot., Intel GMA X3100, 14,1 WXGA(matný), WIN 7, 3roky carry-in

uiqjirka
zběhlý návštěvník
Příspěvky: 198
Registrován: 19 srp 2008 18:25

Příspěvekod uiqjirka » 14 črc 2010 21:03

Stejne jako v Praze :wink: To je dobre,ze PCnet neni jen dobrym servisem v Praze,ale i v ostatnich lokalitach.
HP ProBook 470 G4 - Windows 10 Pro - OS 10.0.16299.15 - 512GB SSD, 1TB HDD, 16GB RAM, Intel Core i7
Lenovo Thinkpad T430s - Windows 10 Pro - OS 10.0.16299.15 - 512GB SSD, 1TB HDD, 8GB RAM, Intel Core i5
Toshiba Qosmio G30 - dědeček do muzea, stále funkční

MartenP
zběhlý návštěvník
Příspěvky: 449
Registrován: 08 srp 2007 13:41

Příspěvekod MartenP » 15 črc 2010 07:57

Podělím se o zkušenost s autorizovaným servisem Orange & Green v Plzni. Na reklamaci jsem byl několikrát, vždy bez sebemenšího problému. Závada odstraněna. Až na jednou. To se odehrála velká eskapáda.

Byl jsem na reklamaci pantů. Byla v nich vůle. Inu, odnesl jsem notebook do OG a chtěl po nich reklamaci. Bylo mi oznámeno, že neví, zda je na notebook záruka a že to zjistí. Čekám, čekám, přijde mail. "Váš notebook je kradený. O dalším postupu Vás budeme informovat. OG". Na notebook jsem měl fakturu, kupoval jsem ho oficiální cestou. Zaslal jsem ji někomu do Bratislavy, kdo celou záležitost měl prošetřit. Pak nastaly dva měsíce nervů a trápení. Nikdo se mi neozýval, posílal jsem asi 10 mailů s dotazem, jak to s celou věcí vypadá.

Mezitím se mi dokonce podařilo panty vyreklamovat v jiném servisu naprosto bez problému. Byl jsem na OG naštvaný. Po opravě jsem notebook prodal, nechtěl jsem s ním mít nic společného - kradený nastopro nebyl. Po třech měsících mi došel mail "Došlo k omylu, notebook kradený není. Náš pracovník si špatně vyložil naše webové stránky. OG". Žádná omluva, nic.

Jinak na OG jsem kupodivu nezanevřel. Krom tohoto výlevu hlouposti člověka, který neumí číst v Lenováckých webových stránkách, s nimi nemám žádný problém. Teď jsem u nich dokonce objednal X201 za nejnižší cenu, na jakou jsem narazil.

IaryD
chodí sporadicky
Příspěvky: 11
Registrován: 24 bře 2009 18:07

Příspěvekod IaryD » 16 črc 2010 11:35

Můžu potvrdit výborný přístup i rychlost servisu PCnet v Brně...reklamace vyřízena během 3 pracovních dní,komunikace super,tak by to mělo vypadat...jen by nemuseli sídlit až v Líšni;-)

Guf
chodí často
Příspěvky: 511
Registrován: 08 čer 2007 19:44

re

Příspěvekod Guf » 16 črc 2010 17:34

Ano, to je pravda. Ale co už, je to sice až na periferii, ale městskou nebo z dálnice je tam člověk hned.
IBM/Lenovo ThinkPad R61 C2D T7100 1,8GHz, 4Gb RAM/667MHz, Hitachi 120GB/5400ot., Intel GMA X3100, 14,1 WXGA(matný), WIN 7, 3roky carry-in

321910336
občas se tu ukáže
Příspěvky: 35
Registrován: 13 pro 2008 18:55

Příspěvekod 321910336 » 19 srp 2010 00:31

ahoj,
na strankach PCNet je v odstavci Standartni zarucni podminky tento text: "Na produkty Lenovo ThinkPad řady X a T je záruční servis poskytován standardně po dobu 36 měsíců. Záruka ostatních produktů Lenovo je poskytována v délce 12 měsíců. Produkty se základní záruční dobou 12 měsíců mají v případě jejich koupě nefiremním zákazníkem záruční dobu dle Občanského zákoníku v délce 24 měsíců.

Během záruky poskytujeme záruční služby k zachování či obnovení normální činnosti PC produktů bez jakýchkoliv dalších poplatků od zákazníků dle záručních podmínek výrobce.

Záruční podmínky produktů Lenovo se řídí tzv. Prohlášením o omezené záruce (před rokem 2007, od roku 2007) "

Chapu to dobre ze tedy opravi notebook bezplatne i v druhem roce zaruky (notebook R500 bez rozsireni zaruky na 3 roky), nebo jsem si text spatne vylozil? Reklamoval tak uz nekdo notebook, nebo se mam zeptat primo v PCNet?

zivan
stálý uživatel
Příspěvky: 3363
Registrován: 26 kvě 2008 17:23
Bydliště: Brno

Příspěvekod zivan » 19 srp 2010 08:10

Pokud byl koupeny spotrebitelem v CR (mozna i z EU?), tak je minimalni zaruka 2 roky a opravi ho i ve druhem roce. To plati ale pro vsechny vyrobce.
Lenovo Thinkpad X220 (i5 2410M, 16GB RAM, HD3000, Samsung 850 EVO 500GB + Seagate 1TB 7mm, 12.5" IPS) + Mini Dock Series 3 Plus + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W

321910336
občas se tu ukáže
Příspěvky: 35
Registrován: 13 pro 2008 18:55

Příspěvekod 321910336 » 19 srp 2010 10:35

ja si myslel ze jak vyprsi puvodni 12 mesicni zaruka tak se musi resit vsechno pres prodejce, ktery poskytuje ten druhy rok a vyrobce s autorizovanym servisem je z obliga


Zpět na „notebooky Lenovo (dříve IBM)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host