Ideapad 700-15ISK: častý start s černou obrazovkou + nouzový režim

notebooky Lenovo (IBM, ThinkPad, Lenovo 3000) a vše kolem
Deathlosopher
občas něco napíše
Příspěvky: 4
Registrován: 12 bře 2021 01:06

Ideapad 700-15ISK: častý start s černou obrazovkou + nouzový režim

Příspěvekod Deathlosopher » 12 bře 2021 13:14

Zdravím všechny,
nejsem úplný začátečník ani úplný počítačový analfabet, ale děje se mi něco, čemu vůbec nerozumím.
U svého NB jsem měnil display (předtím i flex label myslíce, že je problém tam), který byl zřejmě špatný. Po výměně vše v pořádku a já jsem si nainstaloval nový systém. Mám tam z výroby Windows 10 a vedle jsem měl dvoje Ubuntu, které jsem přeinstaloval jedním novým Ubuntu 20.04. Vše se zdálo v pořádku, ale počítač se někdy nechtěl probudit ze spánku a při (re)startu už se občas nerozsvítila obrazovka, ale systém zřejmě najel. Trochu nevyzpytatelné chování. Pak jsem jednou najel při tmavé obrazovce do BIOSu (ani nevím, čeho jsem tím chtěl dosáhnout) a od té už Ubuntu nenajede (při výběru Windows systém najede). Občas prostě obrazovka svítí, občas ne. Ale Ubuntu už nenajede vůbec a místo toho tam jsou chybové hlášky o BIOSu apod. a jsem v nouzovém režimu. Zkoušel jsem dát BIOS do továrního nastavení a taky jsem BIOS zaktualizoval novější verzí, ale je to pořád stejné.
Odkaz na obrázek výpisu obrazovky zde: https://ulozto.cz/tamhle/BX2PMH82zEBI
Ještě dva postřehy. 1. z flashky normálně Ubuntu najede; 2. po připojení notebooku k TV přes HDMI se obraz zobrazí na televizi vždy.
Děkuji moc za rady!

Uživatelský avatar
admin
Site Admin
Příspěvky: 1669
Registrován: 05 kvě 2006 11:52

Re: Ideapad 700-15ISK: častý start s černou obrazovkou + nouzový režim

Příspěvekod admin » 14 bře 2021 16:18