Lenovo U430 - další vada po reklamaci!

notebooky Lenovo (IBM, ThinkPad, Lenovo 3000) a vše kolem
pawlisko
občas něco napíše
Příspěvky: 3
Registrován: 04 bře 2015 11:11

Lenovo U430 - další vada po reklamaci!

Příspěvekod pawlisko » 04 bře 2015 11:23

Dobrý den,

jsem tu nový a přesto bych chtěl upozornit na potenciální kupce Lenova řady Idea. Sám jsem si koupil před necelým rokem Lenovo IdeaPad U430 Touch a od začátku mám jen a jen problémy.

1. problém - prasklý pant

Nestihl jsem počítač ani začít používat a už jsem si všiml prasklého pantu. Protože jsem si nechal notebook poslat, prodejce mě nutil do reklamace (30 dní). Po mé neodbytnosti jsem nakonec dostal nový notebook. Celý problém popisuji v tomto článku:
http://www.u430.cz/doruceni-poskozeneho ... reklamace/


2. problém - vysokofrekvenční pískání/hvízdání

Téměř okamžitě se začalo projevovat nepříjemné hvízdání z levé části výdechů na novém notebooku. Protože jsem počítač potřeboval a používal ho spíše jako externí zařízení (připojen na klávesnici a monitor), neřešil jsem. Po pár měsících jsem se však k reklamaci dokopal, protože mi to začalo vadit především při práci se samotným notebookem. Reklamaci jsem osobně vyřídil u prodejce a po cca. 3 týdnech dostal notebook opravený.

Dle doložených tiskovin se píše, že se jednalo o vadu operačního systému (ačkoli jsem ho před reklamací vrátil do původního stavu) a současně byl vyměněn ventilátor a reproduktor. Nicméně hvízdání/pískání bylo slyšet v levé části výdechu a ventilátor je v části pravé. Výsledkem je, že pískání setrvává a díky výměně ventilátoru došlo k nějaké poruše a samotný ventilátor vydává nepříjemné zvuky. Takže se mi z reklamace vrátil ještě vadnější notebook, než když jsem ho posílal.

Detailní popis včetně přiloženého videa popisuji v tomto článku:
http://www.u430.cz/opraveny-notebook-kdepak/

Na uvedeném webu, který jsem vytvořil hned při koupi se dočtete mimo jiné i další zajímavé články.

Nechci si tím dělat reklamu na blog, ale přepisovat jednotlivé články mi přijde nepraktické. Rád s Vámi budu diskutovat na tomto fóru.

Řeším to v současné době s vedoucím reklamačního oddělení obchodu, ve kterém jsem ntb pořídil.

Jinak ntb mám koupený v březnu 2014 na IČ.

Jak byste se zachovali vy? Opět poslat na reklamaci a doufat, že bude notebook opraven? Doplňující informací je, že jsem podnikatel a práce na počítači / internetu mě živí. V současné době pracuji na záložním notebooku HP 6530b (6 let starém), který funguje na své stáří výborně (avšak díky hardwarovému vybavení je pomalejší než nové Lenovo).

Děkuji za Vaše názory.

Pavel

bikes
píše často
Příspěvky: 132
Registrován: 23 čer 2011 12:12

Příspěvekod bikes » 07 bře 2015 21:28

no, pokud jsi predtim mel bussines radu, tak proc nejdes do bussines rady i ted? cili v pripade lenova rady thinkpad, v pripade dellu rady latitude, nez tyhle "multimedialy".


Zpět na „notebooky Lenovo (dříve IBM)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 41 hostů