Záruka, carry packy, reklamace

notebooky Lenovo (IBM, ThinkPad, Lenovo 3000) a vše kolem
wifi_jirka
občas něco napíše
Příspěvky: 2
Registrován: 13 srp 2006 08:22

Záruka, carry packy, reklamace

Příspěvekod wifi_jirka » 13 srp 2006 08:35

Ahoj,

nevíte jak je to se zárukou notebooků ? Konkrétně mě zajímá případ, kdy koupím notebook z e-shopu. Po nějaké době e-shop přestane fungovat....

Jak a kde se pak notebook reklamuje ?

Další otázka: neruzumím přesně pojmu
IBM TP Service@Pack 3 Years, Customer Carry-In

jedná se o prodloužení záruky o 3 roky (dohromady tedy 5 let) nebo na 3 roky ?

diky

mobil-man
občas něco napíše
Příspěvky: 67
Registrován: 10 čer 2006 14:22

Příspěvekod mobil-man » 13 srp 2006 10:04

no pokud mas zarucni list, tak bys ho mel reklamovat primo v servisu ne?
obchod, ve kterym jsi to koupil, se uz o nic nestara...alespon ja jsem to cetl v mem pripade na alze, kde jsem kupoval NB.
impossible is nothing
HP Compaq nx9420
Core Duo T2400, 1GB RAM, ATI X1600 256MB

kukin
píše často
Příspěvky: 136
Registrován: 12 srp 2006 14:54
Bydliště: Doma, zpátky v ČR

Příspěvekod kukin » 13 srp 2006 10:31

IBM TP Service@Pack 3 Years, Customer Carry-In = záruka bude celkem 3 roky (jen servis). Jinak taky ještě nabízí PostWarranty (ale tu jsem viděl jen jednoletou). Samozřejmě, jak psal mobil-man, jít s poruchou rovnou do servisu, je to rychlejší.

Po nějaké době e-shop přestane fungovat... Toť otázka, záleží kdo převezme závazky od toho shopu, potom by se to řešilo u něj, nevím jak je to ošetřené v zákoně...


Zpět na „notebooky Lenovo (dříve IBM)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 104 hostů