Nejasnosť so zárukou laptopu Lenovo TP Edge 430

notebooky Lenovo (IBM, ThinkPad, Lenovo 3000) a vše kolem
uiqjirka
píše často
Příspěvky: 200
Registrován: 19 srp 2008 18:25

Příspěvekod uiqjirka » 28 črc 2013 12:31

Me se neptej,to se ptej na stranu Lenova,to to takto nesikovne vysvetluje,kazdopadne komu zaruka na strankach nesedi,staci se ozvat na linku Lenova a do dvou tydnu to opravi,aby to sedelo se zarukou dane zeme tj. i podle dokladu pri koupi.
HP ProBook 470 - Windows 11 Pro - 512GB SSD, 2TB HDD, 16GB RAM, Intel Core i7
Lenovo Thinkpad T430s - Windows 11 Pro - 512GB SSD, 1TB HDD, 8GB RAM, Intel Core i3
Lenovo Thinkpad T420 - Windows 11 Pro - 512GB SSD, 1TB HDD, 8GB RAM, Intel Core i5

maro.sk
občas něco napíše
Příspěvky: 23
Registrován: 16 pro 2006 00:04

Příspěvekod maro.sk » 02 srp 2013 13:56

Tak som napisal na ceske Lenovo, kde to zacali celkom nadejne riesit. Po zaslani FA k laptopu ma ale odkazali na slovensku pobocku Lenova, kedze laptop bol kupeny v slovenskej pobocke Alza.
Na strankach slovenskeho Lenova som nenasiel ziaden emailovy kontakt. Takze som svoju poziadavku nakoniec poslal na globalnu emailovu adresu EET@lenovoreg.com (podla instrukcii na tejto stranke: http://support.lenovo.com/en_US/detail.page?DocID=HF003341). Za 2 hodiny mi odpisala Ingrid Zhao z Lenovo Registration Team, ze na tom pracuju a za dalsich par hodin bola informacia o zaruke mojho laptopu opravena. Nastavili mi 12 mesiacov od datumu kupy (podla zaslanej FA).

novalu
občas něco napíše
Příspěvky: 6
Registrován: 18 říj 2008 18:38

Příspěvekod novalu » 09 zář 2013 11:58

Mám stejnou zkušenost jako maro.sk. Měl jsem na support stránkách záruku o 8 měsíců kratší, tak jsem rovnou napsal (anglicky) na eet@lenovoreg.com. Ozvala se Ingrid Zhao a po několika mailech (kvůli překlepu v sériovém čísle požadovala fotku a dál ji byl nejasný rozdíl mezi datem vystavením faktury a datem vytvořením objednávky) bylo za pár hodin na stránkách vše opraveno :)

uiqjirka
píše často
Příspěvky: 200
Registrován: 19 srp 2008 18:25

Příspěvekod uiqjirka » 09 zář 2013 19:20

Presne tak,jak jsem psal nechce to mlcet,ozvat se a zaruku Vam opravi/upravi.Proto jsem na to upozornoval.
HP ProBook 470 - Windows 11 Pro - 512GB SSD, 2TB HDD, 16GB RAM, Intel Core i7
Lenovo Thinkpad T430s - Windows 11 Pro - 512GB SSD, 1TB HDD, 8GB RAM, Intel Core i3
Lenovo Thinkpad T420 - Windows 11 Pro - 512GB SSD, 1TB HDD, 8GB RAM, Intel Core i5


Zpět na „notebooky Lenovo (dříve IBM)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 62 hostů