Stránka 57 z 59

Napsal: 16 pro 2012 19:46
od GlaDOS
Zdravo, mám menší problém. DVD mechanika je od počátku taková hodně laciná, ale teď začala jaksi vibrovat takovým způsobem, že to zní, jako kdyby vedle mě někdo pracoval s motorovou pilou. Už to není stíhačka ale minigun. Když na ní trochu zatlačím směrem "do notebooku" tak se to utlumí. Nedá se to nějak vyspravit? Dost mi to vadí...

Napsal: 17 pro 2012 14:39
od cyber-mythius
zkus se mrknout, jestli se nepovolily nejake sroubky a pripadne je dotahnout.

pripadne se tam da vzdycky "neco narvat", pokud ji moc casto nepouzivas ... :)

Napsal: 24 pro 2012 21:44
od niemandNB
Ahoj, mám další problém. Koupil jsem si SSD do mSata a z hrůzou jsem zjistil, že to má nějakou úzkou dírku pro šroubek, jak v těle ntb, tak ten mSata disk, takže doma nemám žádný šroubek, který by prošel diskem, natož který by se vešel do té připravené dírky v ntb.

Nevíte kde takový šroubek sehnat? V eshopech vůbec nemůžu nic najít :(


EDIT: vyřešeno.

Napsal: 14 led 2013 14:47
od Interista
Dobry den mam probem s Y570 a to takovej ze se mi odlupuje plast(vlevo nahore jak je HDMI)...asi tam neco prasklo a ulomilo protoze kdyz ho naklonim tak v nem stercha(a to ani nezaviram vyko porad je na stejnem miste a je to spis stolni notas) a k tomu ted zacina jeste nejak divne vrcet vetrak. Je to reklamovatelne? Asi by melo kdyz s tim nic nedelam a nenesu na tom zadnou vinu ne? Chtel bych se zeptat jak postupovat pri reklamaci(notas mam z alza.cz).
dekuji za odpoved hezky den

koukam ze uz to tady resi asi vice lidi takze se omlouvam za opakovani...napsal jsem zpravu a hledal jsem na foru odpoved na svuj problem. Omlouvam se jeste jednou protoze potrebuji co nejrychleji najit odpoved a notas reklamovat

Napsal: 14 led 2013 15:37
od cyber-mythius
http://www.lenovo.com/contact/cz/cs/services/

Idea rada - zavolat na cislo, objednat reklamacni svoz. Dojede kuryr, vyzvedne si notebook a zase ti ho doveze zpet. Neplatis nic.

Jestli to uznaji - tezko rict, muzes k tomu zkusit napsat nejaky hezky popis zavady (+bych zkusil vypsat i nejake dalsi, jestli te neco napadne, treba se neco ujme).


Zazalohuj si preventivne data!

Napsal: 14 led 2013 17:25
od Interista
diky za odpoved vse vyreseno a zitra by se mel stavit kuryr

Napsal: 14 led 2013 18:42
od mucha.jakub
Pak napiš jak jsi dopadl. :)

Napsal: 14 led 2013 19:20
od Interista
jasne napisu a drzte palce :)

Napsal: 22 led 2013 12:59
od Interista
Tak milacka uz mam doma a reklamace byla uznana.

-vymena pevneho disku
-vymena krytu
-reinstal win
-vymena ventilatoru

Docela rychlost a jsem hodne mile prekvapen. Jinak vsem co mi pomohli moc dekuji

Napsal: 31 led 2013 14:00
od Interista
tak naskytnul se mensi problem...v notasu zacalo nejak lupat,praskat nebo co ja vim...jako by vetracek o neco drhnul nebo disk a kdyz odpojim notas ze site tak prestane jit zvuk...kdyz ho dam zpet do site tak zvuk porad nejde...musim restartovat
nevite co by to mohlo byt za problem? diky za odpoved

-ted jsem to treba zkusil odpojit zapojit a slo to...tak nevim ale dneska se mi to stalo uz 3x(mozna to neni tim ze odpojim ze site)

Napsal: 23 úno 2013 21:48
od Vaestor
Čus lidi, potřeboval bych poradit. Když jsem ve hře a mám fullscreen, tak když dám volume up/down numlock capslock nebo tak nějak co udělá tu tabulku na ploše, tak mi to shodí na plochu a hned do hry, jakoby to problikne černě. Nevíte jak vyřešit aby to nedělalo? Ve windowed modu se mi hrát nechce protože to ubírá FPS.

reklamace

Napsal: 23 čer 2013 11:27
od samo
zdravím,

takže i když mam normální záruku a koupil sem to v jiné firmě (vmshop), tak můžu normálně reklamovat přes kurýra?

Napsal: 23 čer 2013 12:15
od roman2277
Ano.

Napsal: 28 čer 2013 10:20
od GlaDOS
Zdravím, mám problém se svým Y570. Ve všech novějších hrách mám neskutečné FPS dropy, jelikož notebook zkrátka nechladí. Když byl ale před rokem nový, neměl jsem s tímto problém. Chlazení jsem samozřejmě v rámci možností vyčistil od prachu, bohužel to nepomohlo. Je to na reklamaci? Nebo to mohu nějak vyřešit po svém?

Re: reklamace

Napsal: 20 říj 2013 13:14
od Srnec
samo píše:zdravím,

takže i když mam normální záruku a koupil sem to v jiné firmě (vmshop), tak můžu normálně reklamovat přes kurýra?


Ve firmě Lenova běžně necháváme opravovat u CeskyServis.cz, sami si podle S/N zjistí, zda je oprava záruční nebo ne a pokud ano, neplatíš nic, ať si to koupil kde si chtěl.