Rozšírenie záruky

notebooky Lenovo (IBM, ThinkPad, Lenovo 3000) a vše kolem
kamikaze
občas něco napíše
Příspěvky: 11
Registrován: 09 črc 2007 19:05

Rozšírenie záruky

Příspěvekod kamikaze » 28 zář 2010 21:43

Dnes som si kúpil rozšírenie záruky na X201i z 3r carry in na 3r NBD. Otvoril som obálku, kde je sériové číslo a link, na ktorom si ho mám zaregistrovať: http://services.lenovo.com/registration. Sranda nastala, keď som zistil, že link nefunguje. Už som zabil 2 hodiny pokúšaním sa nájsť ardesu, kde sa to dá zaregistrovať a už ľutujem, že som si to rozšírenie zakúpil. Kupoval som TP preto, že som myslel, že je to spoľahlivý business stroj, ale toto je fakt úbohé. :evil:

kamikaze
občas něco napíše
Příspěvky: 11
Registrován: 09 črc 2007 19:05

Re: Rozšírenie záruky

Příspěvekod kamikaze » 29 zář 2010 11:40

Takže nakoniec som našiel link, kde sa to dá zaregistrovať, ale registráciu nebolo možné uskutočniť, že mám kontaktovať customer support. Preto som volal Lenovo hotline, kde mi bolo oznámené že oni s tým nič nemajú spoločné a dali mi číslo fy. Datalan, kde to mám dohodnúť. Postupne som volal s asi 10 ľuďmi na rôzne čísla a každý mi povedal, že s tým nič nemá spoločné ale dá mi na niekoho číslo. Po 2 hodinách telefonovania na spoplatnené linky som sa konečne dopátral, že tento typ service packu nie je možné registrovať cez web a mám údaje poslať mailom na lsr_uk@lenovo.com. Po odoslaní údajov som chcel zavolať dotyčnej osobe (bohužiaľ neviem jej meno), či údaje obdržala, ale preventívne mi prestala dvíhať telefón, takže vôbec neviem, či ma zaregistruje, alebo nie. Takto úbohý servis som ešte nezažil. Nikdy som nemal iný notebook ako Thinkpad ale tento je 100% môj posledný. A úplná čerešňa na torte - chcel som napísať sťažnosť na mail lenovo a keď som ju poslal na oficiálnu mailovú adresu uvedenú na webe, tak sa mail nepodarilo doručiť, lebo schránke neexistuje!

kukin
píše často
Příspěvky: 136
Registrován: 12 srp 2006 14:54
Bydliště: Doma, zpátky v ČR

Příspěvekod kukin » 29 zář 2010 13:56

Nevím jak na Slovensku, ale v ČR mail na EPACCZ@cz.ibm.com a telefon +420-2-7213-1316, kde jsou ochotní a vstřícní. Taky jsem měl teď peripetie se Spacem... napřed Alza nebyla schopná poslat mi autorizační kód a PIN a pak mi to házelo chybu, že tento SPac je nekompatibilní s mým ntb. Ale na výše zmíněném čísle a mailu jsem problém vyřešil.
Po nás potopa!

kamikaze
občas něco napíše
Příspěvky: 11
Registrován: 09 črc 2007 19:05

Příspěvekod kamikaze » 29 zář 2010 14:37

Vďaka, tým si mi pomohol. Keďže môj NTB je česká verzia a Spack tiež, tak som to pre istotu poslal aj na ten mail od Teba, snáď to zaregistrujú.

kukin
píše často
Příspěvky: 136
Registrován: 12 srp 2006 14:54
Bydliště: Doma, zpátky v ČR

Příspěvekod kukin » 29 zář 2010 18:39

nz, do SZ jsem ti poslal přímý kontakt na odpovědného člověka.
Po nás potopa!


Zpět na „notebooky Lenovo (dříve IBM)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 75 hostů