Stránka 1 z 1

Servisy Lenovo v Brně - doporučení

Napsal: 25 říj 2009 16:37
od kubago
Nešťastnou náhodou se mi povedlo moji R400 pustit na zem. Vše je v pořádku ale bohužel praskl displej (zevnitř). Tak to hned zítra chci dát do servisu. Zde na webu IBM http://www-05.ibm.com/cz/partners/sp_all.html jsem si všiml, že v Brně je mnoho servisů Lenovo.

Máte nějaké doporučení nebo zkušenosti ohledně těchto servisů příp. kterým se vyhnout? Rád bych kdyby to bylo opravené co nejdříve.
A nebudu mít problém s uznáním záruky?

Zatím mě nenapadla žádná dobrá výmluva. Jsem student a případné neuznání záruky bude pro mě hodně nepříjemné. Notebook je starý asi měsíc.

Napsal: 25 říj 2009 17:21
od swarm
Tady je trochu problém, že R400 je hodně pevná a neni to jako na některých NB, kde displej může prasknout už jen tlakem při kroucení (tj. otevírání víka za roh). Neustále se setkávám s případy, co ty notebooky zažily za neuvěřitelný "havárky" (klidně že ten notebook letěl několik metrů vzduchem a tak) a přesto až na poškozený plasty byly plně funkční. Konkrétně na 14" R61, která má identické šasi jako R400, jsem si jednou při předvádění odolnosti stoupl celou vahou (samozřejmě byla zavřená) a taky to přežila.

Bohužel když už se to někomu povede zničit, tak to byla buď sakra velká řacha, nebo měl hodně velkou smůlu. Takže v servisu jim bude jasné, že to neprasklo samo od sebe. Z principu ti záruku vůbec uznat nemusí, takže pokud to opraví v záruce, tak to bude leda z hodně dobré vůle nějakého technika. Upřímně ani nevim, jakou výmluvu by k tomu šlo vymyslet.

Napsal: 25 říj 2009 18:25
od wwwenca
Tohle asi neuznají... Nový displej cca 4 až 6k bez práce. Ale to nejsou originální. Když jsem musel měnit displej já, tak mi lenovo nabídlo originál za 12k. Blázni :shock:

Napsal: 25 říj 2009 19:45
od alfah4ns
swarm:
do kdy se u lenova musi registrovat NBD s protection, popr. jen carry-in s protection?
jelikoz je ten book jen mesic stary, jestli by se jeste nepodarilo dokoupit zaruku, chvili vydrzet s prasklym LCD a az by byla platna, pouzit ji.
http://lenovoshop.cz/lenovo-thinkpad-sp ... 29316.html
popr.
http://lenovoshop.cz/lenovo-thinkpad-sp ... 29320.html

pak uz jedine kontaktovat nekoho, kdo prodava nahradni dily (i taty na foru par takovych je).
castky v servise jsou opravdu totiz velke.

Napsal: 25 říj 2009 20:41
od swarm
Nemám tušení, do kdy se to musí udělat, ale určitě ten čas byl nějak omezený. Pokud by se to ještě dalo dokoupit, tak je to asi nejlevnější možnost, to je pravda.

Napsal: 25 říj 2009 21:30
od 321910336
na lenovo shopu je u zaruky 3r carry-in with Protection (z 1r carry-in) HC uvedeno ze registrace je mozna behem prvniho roku, takze sance tam je :wink:

Napsal: 25 říj 2009 21:31
od chatumbabub
fofrem si ji zaregistruj tu zaruku. Podle me to bude nejlepsi reseni. Me se to sice povedlo asi 5 mesicu po koupi, ale oficialne je to 30 dni.

btw mam ji z lenovoshopu, a tam chybne pisi, ze se muze zaregistrovat behem cele puvodni zaruky

Napsal: 25 říj 2009 23:48
od kubago
takze teoreticky pokud to chapu dobre by melo stacit toto rozsireni zaruky? http://lenovoshop.cz/lenovo-thinkpad-sp ... 29307.html

Nevim jak jsou informace u toho rozsireni aktualni, ale neni v seznamu muj type (7443). Je to problem?


Taky nerozumim tomu proc warranty lookup web http://www-307.ibm.com/pc/support/site. ... OOK-WARNTY pise ze nebyly nalezeny informace o zaruce. Notebook ma necele dva mesice. Kupovany zacatkem zari u CZC.

Napsal: 26 říj 2009 15:25
od zvonicek
Záruku (včetně Protection verzí) si můžeš rozšířit minimálně během prvního roku používání - já jsem si úspěšně rozšířil z 1 roku na 3 with Protection asi 8 měsíců po koupi notebooku. Na podobnou otázku mi ale z Lenova odpověděli, že si v případě koupě Protection verze můžou vyžádat ověření stavu notebooku, zda-li je ve chvíli registrace opravdu bez poruchy. Mě osobně ale o nic takového nežádali.

kubago: záruku jsem registroval na model 7443-C1G, takže s touto řadou není problém, přestože není uvedena ve výpisu kompatibilních verzí. S tím warranty lookupem je to trochu divné, já jsem zde měl potřebné informace ihned po koupi (myslím, že by se zde měly zadávat po vyrobení notebooku). To by možná mohlo způsobit problém při registraci service packu, která z těchto informací čerpá.

Napsal: 27 říj 2009 10:58
od kubago
Tak nakonec jsem zakoupil toto rozsireni zaruky http://www.lenovoshop.cz/lenovo-thinkpa ... 33801.html
Dneska ho budu mit. Co se tyka nedostupnych informaci ve warranty lookup: Volal jsem do lenova kvuli toho, rekli ze to tam nejak neni vyplnene. Nicmene ze to mam resit az pokud nastane problem pri registraci rozsirene zaruky a dal mi telefon na cloveka, ktery tyto zaruky pro Lenovo CR resi.

Napsal: 28 říj 2009 12:32
od WarCZ
S touhle registraci mam bohate zkušenosti

1. registrujte si pouze přesnou zaruku na vaš NB takže nestači R400 ale třeba R400 7443-11G
2. Registraci mužete provest kdykoliv kdy vam plati zaruka Lenovo v tomto připadě rok ale u 3 roční záruky platí třeba i 3 rok...
3. Zaruka platí rok pokud nevyprší dříve zaruka Lenovo tz pokud mam NB od Vanoc a zaruku koupím v červnu tak platí do Vánoc