reklamace sl400

notebooky Lenovo (IBM, ThinkPad, Lenovo 3000) a vše kolem
lucida
občas něco napíše
Příspěvky: 16
Registrován: 21 srp 2008 15:39

reklamace sl400

Příspěvekod lucida » 11 říj 2009 10:45

Zdravím, chci se zeptat, zda mám nárok na bezplatnou reklamaci ntb , když mám tyto problémy: uvolněný pant, po hibernaci nefungují 4 levá boční tlačítka - ovládání hlasitosti a lenovo care (tento problém mám už hned od začátku, co mám ntb). Teď mi dokonce přestalo fungovat bluetooth, přestal fungovat i power manager (a při pokusu o system update píše error), prostě pořád něco nefunguje.
Když bych chtěla reinstalovat system, to bych asi musela zaplatit, že?
Mám nějakou šanci na bezplatnou reklamaci?
Moc díky všem za rady

MaTToS
guru
Příspěvky: 762
Registrován: 08 zář 2008 08:13

Příspěvekod MaTToS » 11 říj 2009 11:43

Ak ten book bol kupeny z OS tak si odzalohuj data a obnov si ho do Factory Defaults tzn. do stavu v akom bol pri kupe z recovery partition .
Ak teda bol kupeny s OS tak by to malo byt normalne popisane v navode ako si to obnovit , tusim ma Lenovo na to tlacitko ktore sa stlaci po zapnuti notebooku neviem ci pocas loga v biose alebo potom a ponukne to moznost obnovy z recovery particie
ThinkPad T420@i7 16GBRAM + ThinkPad Tablet 64GB + ThinkPad X220@i7 8GBRAM .
Think service engineer .


Zpět na „notebooky Lenovo (dříve IBM)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů