Stránka 12 z 27

Napsal: 27 zář 2008 16:47
od lucida
Ahojky, tak jsem zkoušelo to Fn+F5 a vůbec se mi tam nezobrazuje možnost přepínání on-off (místo toho tam je jen disabled), ale u bluetooth tu možnost mám a jde to přepínat.
Pak jsem zkoušela vaši druhou radu, toho správce zařízení, tam jsem zadala síťové připojení a klikla na wifi, v nastavení se mi zobrazilo, že vše funguje správně a v další nabídce se mi ukázalo, jestli chci wifi zakázat, tudíž mám za to, že je povolena.
Takže si myslíte, že to je na reklamaci a nebo ještě nějaká jiná možnost nastavení?
Pokud bych notebook měla reklamovat, tak bych se chtěla zeptat, co vše k tomu budu potřebovat. A jestli je možné zajít do Lenovo pointu - Praha, Háje, jakožto do servisu.
Předem moc děkuji za jakoukoliv pomoc. :(

Napsal: 27 zář 2008 17:03
od swarm
Já přesně vím, co máš na mysli a mohu ti říct, že z tohodle stavu asi Wifi nerozchodíš. Tohle se mi stávalo občas z ničeho nic na mém R61:

Obrázek

Vyměnili mi nejdřív základní desku a pak Wifi modul a stejně to nevyřešili (mám NBD, takže je můžu volat kvůli každému prdu). U mě je to nějaká chyba v power management driveru pro wifi a je to asi softwarové (jenže chyba je v jejich vlastním softu). V mém případě to vypadne jen jednou za jeden až dva týdny, takže u tebe to bude asi něco jiného. Nejdřív bych zkusil odinstalovat Access Connection a zkusil bych nahrát drivery přímo ze stránek Intel.com. Pokud tohle nezabere, tak pak jedině reklamaci.

Napsal: 27 zář 2008 17:25
od lucida
Tak teď stahuji nějaký driver na mou wifi a když odinstaluji access connections nebude to ničemu vadit? jak to tam pak vrátím? A také když to půjdu reklamovat kam to mám zanést do mironetu, kde jsem ho kupovala nebo do lenovo pointu? koupila jsem si 3roky carry-in tak by to v lenovu nemělo dlouho trvat ne? já se totiž ve škole bez internetu neobejdu máme teď hodně projektů, na které potřebuji internet :( jinak ten problém popisuješ naprosto přesně začalo to také jen občas vypadávat, asi tak před 4 dny to ale přestalo fungovat asi úplně

Napsal: 27 zář 2008 18:51
od wern_er
Dříve než bych to nosil do servisu, tak bych zazálohoval veškerá potřebná data a zkusil NTB vrátit pomocí R&R do továrního nastavení, odinstaloval nepotřebné programy, nastavil NTB dle požadavků, nainstaloval veškeré potřebné aktualizace Win (klasické aktualizace Windows) a Lenovo (přes System Update), vrátil potřebná data a pokud problém přetrvá, pak bych volil servis. Pokud je to softwarové, tak máš smůlu, pže záruka na podobné soft problémy je pouze na 30 dní (ve smyslu plné podpory a řešení soft problémů Lenovem - jinak si budeš muset vyřešit sama - neměl by být problém), pokud hardwarové, řešení bývá poměrně rychlé a především pohodlné (doneseš ukázat co je za problém, oni objednají potřebné díly, pak tě zkontaktují a do druhého dne bys měla mít NTB zpátky - samozřejmě do té doby budeš muset problém překousnout - než dojdou díly atd.). Jinak zanést můžeš na jakékoliv smluvní místo co se Lenova týče, přes Mironet by to bylo jen delší a domluva horší (přes dvě firmy ...). Doporučuju Český servis, Orange&Green aj. ... neměli by s nimi být žádné problémy ;) prvně ale zkus přijít na to, zda se skutečně nejedná o softwarovou chybu.

Napsal: 27 zář 2008 18:55
od swarm
lucida píše:koupila jsem si 3roky carry-in tak by to v lenovu nemělo dlouho trvat ne?
To nemá na délce opravy žádný vliv. Pokud je potřeba spěšný servis, tak se má koupit on-site záruka.

Napsal: 27 zář 2008 19:02
od wern_er
Není problém se dohodnout jak jsem psal, že si NTB ponecháš, dokud nebudou mít potřebné díly a nebude "řada" na tvém NTB, že tě kontaktují např. den před možným termínem provedení opravy a poté NTB zaneseš a většinou buď ještě tentýž den, nebo do druhého dne si ho odneseš. Pokud je NTB funkční, většinou se to tak řeší automaticky ze strany servisu, pokud není funkční, není asi důvod si NTB ponechávat - v tvém případě tedy vol možnost domluvy, že si NTB do možnosti skutečného provedení opravy ponecháš - je zbytečné, aby jim to tam někde leželo a čekalo než dojdou potřebné díly či než přijde na tvůj NTB řada ;) on-site není špatná, ale pro cestujícího člověka k ničemu (platí pouze ve státe, kde byla zakoupená). Je to dobrá volba, pokud má člověk většinou nejbližší servisní centrum příliš daleko či chce mít prostě něco navíc, ale stačí mu záruka v daném státě :) jinde platí pouze carry-in (i v případě zakoupení on-site za tebou prostě nikdo např. v Austrálii jezdit nebude, budeš muset NTB do centra zanést).

Napsal: 27 zář 2008 20:06
od lucida
s těmi 30 dny na softwarové problémy to je jak? mám ho teprve 14 dní. jinak zkusím to nejprve nějak obnovit a pak až ten servis a děkuji za rady jakmile to vyřeším dám vám vědět :)

Napsal: 27 zář 2008 20:09
od wern_er
Přesně nevím, ale Lenovo poskytuje 30-ti denní softwarovou záruku - osobně bych to chápal tak, že je servis v prvních 30 dnech nucen pomoci zdarma v rámci záruky i se softwarovým problémem - o podrobnostech se informuj nejlépe přímo na infolince Lenova či od někoho kdo má s touto 30-ti denní podporou zkušenosti ... ;)

Napsal: 29 zář 2008 19:27
od lucida
Ahojky, tak jsem dnes oběhla orange&green na sídle už nejsou (jirsíkova) pak jsem tedy šla najít Lenovo Point Praha Háje - výsledek na to míste je czc, a nakonec jsem vzdala hledání aut. servisu a vydala jsem se do mironetu, kde jsem ntb kupovala. tam to vyzkoušeli a opravdu nerozjeli tak jsem si od nich vzala adresu na Český servis - v Modřanech prý by to tam měli vzít v pohodě (v mironetu jsem to nenechala, protože bych ráda ten ntb měla v servisu jen ten jeden den jak tu myslím
wern_er psal a počkala až na mne příjde řada).

No a teď jsem si sedla k ntb a jen tak náhodou ve škole zkusila net a teď jede tak nevím co si o tom mám myslet :?

Napsal: 29 zář 2008 20:05
od wern_er
Co? Pravděpodobně softwarová haluz ... zkus se vrátit k továrnímu nastavení, vše updatenout (viz. výše) a uvidíš, zda se problém znovu objeví, pak bych teprve řešil servis ...

Napsal: 01 říj 2008 19:09
od Silas15
teď sem četl, že SLka mají problémy s teplotama či co
http://notebook.cz/clanky/kratke-zpravy ... L-chlazeni
tak by mě zajímalo jak na tom ste? jaký máte teploty?
já mám SL400 a na CPU kolem 40°C (max performance v klidu) jiný teploty nevidím

Napsal: 01 říj 2008 19:50
od heretik
no neviem, ja mam teplotu grafiky od 40 v klude do 65 pri hrani hier. A cpu trosku nizsie

Doporučuji

Napsal: 03 říj 2008 14:36
od steeve-hk
Tak od včerejška mám doma model SL500 s nVidia grafickou kartou.
Zatím naprostá spokojenost, displej skvělý, téměř nehřeje.
Doufám, že jsem zvolil dobře, a že tu za týden nebudu psát o reklamacích :)

Napsal: 14 říj 2008 13:24
od Silas15
co říkáte na zvuk? myslím na to jak se vám zdá zvukovej přednes do sluchátek, mám KOSS porta pro, ale i můj starej mp3 přehrávač hraje líp než NB co vy na to?

Napsal: 14 říj 2008 23:04
od Doxxik
ad all with sl500 s dedikovanou grafikou:
co se na tom dá rozjet (resp. co jste na tom zkoušeli) za hry (nemusí to být zrovna na max. rozlišení, hlavně když se svítí :-) .. a jak je na tom tahle karta v porovnání s grafikou r500 (s tou dražší, s dedikovanou GK)?
předem díky za odpověď