Prodloužení záruky

notebooky Lenovo (IBM, ThinkPad, Lenovo 3000) a vše kolem
SonGokussj4
píše často
Příspěvky: 235
Registrován: 24 kvě 2008 19:57
Bydliště: Obraťte hlavu nahoru ^_^
Kontaktovat uživatele:

Prodloužení záruky

Příspěvekod SonGokussj4 » 15 čer 2008 20:39

Zdravím.
Chtěl jsem se zeptat na jednu věc.
Kupoval jsem si na ts.bohemia.cz notebook Lenovo TP R61 a dokoupil jsem si záruku ze 2 na 3 roky. Dostal jsem k NB obal od CD s návodem, jak to prodloužit. Postupoval jsem (snad) přesně podle údajů, vyplnil jsem tam výrobní něco, pak nějakej ten pin či co tam bylo - to všechno na nějaké Anglické stránce Lenovo. Ne na tom ts.bohemia. Hádám že jsem udělal vše dobře. Ale už je to asi 5 dní a stále žádná odpověď (jak tam psali) mi na mail nepřišla. Nevím co se děje, jestli ještě počkat či co, na ts.bohemia jsem napsal, zatím neodepsali (2 dny).

Máte s tím někdo zkušenosti? Jak dlouho to trvá, jestli jsem to udělal dobře a nebo hlavně - kde zjistím, jak dlouho mám na něj záruku?
Díky moc všem.

SlashKO
občas něco napíše
Příspěvky: 88
Registrován: 29 kvě 2008 17:05

Příspěvekod SlashKO » 15 čer 2008 20:54

ja bych se este zeptal, jestli si tu zaruku muzu koupit treba po pul roce od koupi notasu

SonGokussj4
píše často
Příspěvky: 235
Registrován: 24 kvě 2008 19:57
Bydliště: Obraťte hlavu nahoru ^_^
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod SonGokussj4 » 15 čer 2008 21:04

Nn. záruka je možna koupit jen při koupi NB :)
Tak - nějaké nápady a postřehy? :)

kyo
guru
Příspěvky: 1648
Registrován: 04 lis 2007 19:26

Příspěvekod kyo » 15 čer 2008 21:12

ne, záruku můžeš dokoupit kdykoli v době standardní záruky, tedy každopádně během prvního roku od koupi, to jestli během druhého se tu někde řešilo ale k ničemu nedospělo, to bys musel zavolat linku Lenova ale v tvém případě je to stejně jedno.
Lenovo Thinkpad R61 - 1680x1050, C2D T7250, 2GB 667mhz, 250GB Seagate Momentus 7200.3, NVS 140m, XP Professional + 3 year carry-in

SlashKO
občas něco napíše
Příspěvky: 88
Registrován: 29 kvě 2008 17:05

Příspěvekod SlashKO » 15 čer 2008 21:35

No, notas jde na firmu, takze stejne standartni zaruka jen rok a chystam se hned po vyplate dokoupit 3r ON SITE z 1r Carry in takze spis je to v horizontu mesice .-) ale jeden nikdy nevi

SonGokussj4
píše často
Příspěvky: 235
Registrován: 24 kvě 2008 19:57
Bydliště: Obraťte hlavu nahoru ^_^
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod SonGokussj4 » 15 čer 2008 21:59

Lidi neignorujte mě prosím.
Z 1r carry-in jsem prodloužil na 3r carry-in podle návodu, anglická stránka, skoro týden a žádná odpověď. má s tím někdo zkušenosti?

Ghost
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7536
Registrován: 25 říj 2006 12:27
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod Ghost » 15 čer 2008 23:00

zavolaj zajtra do lenova na support linku
Predator 15, MBP 13 Early 2015, T410, Apple iPad 9.7 (2018), Kindle Fire HD 8

SonGokussj4
píše často
Příspěvky: 235
Registrován: 24 kvě 2008 19:57
Bydliště: Obraťte hlavu nahoru ^_^
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod SonGokussj4 » 16 čer 2008 06:50

Nevím přesně číslo. Spojí mě to s někým z ČR? Angličtinu taky zvládám, ale nevím, jestli bych byl schopnej se s nima anglicky plynule domluvit a vysvětlit jim to.
Mmj před týdnem když jsem to registroval tak se mi tam napsalo:

Vaše registrace bude nyní ověřena, což může trvat až následující počet pracovních dnů: 4 .
Pokud by došlo k chybě, budete okamžitě kontaktováni.
Jestliže chcete ohlásit požadavek na servisní zásah, kontaktujte prosím Lenovo +420 272 131 316
Když voláte a žádáte o službu, mějte prosím připraveny informace: Typ stroje a Sériové číslo stroje.
Děkujeme vám,
tým ThinkPlus/Lenovo Care Maintenance Service

Dneska mi přišel dokonce mail, že nějaké varování, aby mi to nepropadlo (takže bych měl záruku 1 rok...)
Takže mám zavolat na výše zmíněné číslo?
Sakra. Začínám být zoufalej....

zivan
guru
Příspěvky: 3441
Registrován: 26 kvě 2008 17:23
Bydliště: Brno

Příspěvekod zivan » 16 čer 2008 10:06

A proc tam nezavolas? V nejhorsim ti reknou, ze mas volat jinam.

Nebo chces cekat na nekoho, kdo ti osobne doruci zadost od Lenova o zavolani? :-)
Naposledy upravil(a) zivan dne 16 čer 2008 10:20, celkem upraveno 1 x.
HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP Universal USB-C Dock + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W

Ghost
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7536
Registrován: 25 říj 2006 12:27
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod Ghost » 16 čer 2008 10:08

ano presne na to cislo +420-2-7213-1316 http://www-307.ibm.com/pc/support/site. ... IGR-4HWSE3 anglicky vediet nemusis :)

typ stroja (machine type) a seriove cislo mas na nalepke na spodku notebooku.
Predator 15, MBP 13 Early 2015, T410, Apple iPad 9.7 (2018), Kindle Fire HD 8


Zpět na „notebooky Lenovo (dříve IBM)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů