servis pavilion

notebooky HP - Hewlett-Packard (Compaq, Pavilion, Presario) a vše kolem
cross
píše často
Příspěvky: 370
Registrován: 18 čer 2007 21:46

Příspěvekod cross » 11 dub 2009 22:24

To jako se mnou můžou vyjebat ještě takhle jo? No to snad není pravda už ...

mareksed
občas něco napíše
Příspěvky: 5
Registrován: 15 dub 2009 14:45

Příspěvekod mareksed » 15 dub 2009 14:57

HP Pavilion dv5-1290ec. Po vybalení nešel rozchodit int.DVB-T, po instalaci nových ovladačů začaly kolabovat ostatní věci. Po reinstalaci do továrního nastavení přestala komunikovat polovina hard a soft od HP. Na reklamaci zaslán druhý den. Reklamace po 17 dnech vyřízena výměnou za nový kus. Nevím jestli příště bude zase HP, jestli jo tak určitě ne Pavilion.

CeCo

Příspěvekod CeCo » 15 dub 2009 15:18

cross:
To je to co som vravel, ze je tam zlozity proces. Napr. im musis dat dopredu vediet, ze ides za znalcom a povedat im aj za ktorym ;-)

C

cross
píše často
Příspěvky: 370
Registrován: 18 čer 2007 21:46

Příspěvekod cross » 16 dub 2009 15:40

Už jsem ho odevzdal na znalecký posudek ... prodejci jsem už asi týden předem psal, že ho tam zanesu .. doporučil mi, abych si zašel do servisu ... (haha ... pojedu kamsi do polska do servisu, kde mi to 4x nebyli schopni opravit ...) ale jméno jsem mu nenapsal ...

mikelvisor
občas něco napíše
Příspěvky: 6
Registrován: 02 dub 2009 21:51

servis

Příspěvekod mikelvisor » 21 dub 2009 22:14

Mne menili na HP dv6670ec DVD mechaniku a z NR ho poslali do Polska. Vratil sa mi za rovne tri tyzdne.

joudabouda
občas něco napíše
Příspěvky: 69
Registrován: 21 srp 2008 20:50

Příspěvekod joudabouda » 07 kvě 2009 11:38

cross píše:Už jsem ho odevzdal na znalecký posudek ... prodejci jsem už asi týden předem psal, že ho tam zanesu .. doporučil mi, abych si zašel do servisu ... (haha ... pojedu kamsi do polska do servisu, kde mi to 4x nebyli schopni opravit ...) ale jméno jsem mu nenapsal ...


Tak jak si dopadl se soudním znalcem? Už máš nějaký posudek?

cross
píše často
Příspěvky: 370
Registrován: 18 čer 2007 21:46

Příspěvekod cross » 09 kvě 2009 14:22

Posudek mám, byl napsaný v dobrém pro mě.

A první otázka u prodejce ? (přesně jak říkal CeCo) A je to od autorizovaného HP znalce? Proč dávat podplacenému/zaplacenému člověku něco takového? Navíc ten prodejce je pěkný ..., páč jsem se o tom v mailu 2x zmiňoval a nic o autorizovaném znalci mi neřekl ... vyjebou se mnou, hajzli.

CeCo

Příspěvekod CeCo » 09 kvě 2009 14:44

Ty ako zakaznik musis len oznamit predajcovi, ze to IDE znalcovi. Nemusis povedat, ktoremu a toboz to nemusi byt autorizovany znalec. Staci ak bude mat overeny stempel pre dany obor (t.j. v zozname sudnych znalcov).

S tymto posudkom chod za predajcom; ak to neuzna tak okamzite obchodna inspekcia (cim skor tym lepsie). Ak to je fakt ako pises tak, tak to inspekcia uzna a nariadi mu preplatit ti vzniknute naklady - doprava, naklady na znalca atd.)
Ak to inspekcia neuzna ako opravneny podnet tak potom uz len sud. Ale ak je posudok v tvoj prospech, ten to v podstate uzna a predajca bude cvakat. Niekedy dokonca staci "mily list" od advokata a obchodnik sa spamata.

Hlavne vyzaduj od predajcu, aby svoje kecy podlozil zakonmi. Ak ta odbije tak s nim komunikuj len v nevyhnutnej miere a tahaj to rovno na statne organy.

Btw, aky predajca to bol? Akosi mi to uslo...

C

cross
píše často
Příspěvky: 370
Registrován: 18 čer 2007 21:46

Příspěvekod cross » 10 kvě 2009 10:34

Prodejce: eD’ system Czech, a.s. , patří to nějak pod E LINKX , je to v Ostravě.

Ad. tvá reakce:
Vybraná emailová komunikace:
Dobrý den,
pokud myslíte 'servisním střediskem' středisko v Polsku, tak tam se opravy zřejmě nedočkám.
Mám tomu rozumět tak, že by mi tuto závadu museli opravit a pak by se musela vyskytnout ještě 3x, abych mohl dostat peníze? S tím nesouhlasím, jelikož jsem bez notebooku již od konce ledna a z důvodu tolika reklamací chci peníze zpět a ne doufat v to, že se mi během posledních tří měsíců projeví 4x znovu ta samá závada, kterou by mi ve Vámi zmíněném servisu opravili.
Na radu Sdružení obrany spotřebitelů si nechám udělat znalecký posudek a poté budu notebook i s tímto posudkem znovu reklamovat u vás.
S pozdravem,



Pokud budete 4 servisni listy kde byla opravena ruzna zavada, nebo 3 servisni listy kde zavada byla 3x opravena ta sama, cili napr.3xoprava napejeni, nic nebrani dle zakona na vraceni penez , bohuzel HP ma na produkty Pavilion servis az v Polsku.
S pozdravem / best regards
Ivo Bialek



Před rokem a půl při první reklamaci mi bylo naráz vyměněno: LCD, Mechanika, HDD a vrchní plast (to vše na jednom protokolu). Při letošní první reklamaci (řádově druhá) pak klávesnice.
Z vyjádření společnosti HP, které jste mi zaslal před dvěma dny, a sice:
"tato reklamace je ze strany zastoupeni vyrobce - HP CR zamitnuta a to z duvodu projeveni pouze dvou HW zavad.",
soudím, že uznány mám pouze 2 HW závady. Ze svého úsudku myslím, že LCD, Mechanika i HDD jsou HW závady.
Jelikož mi servis ani jednou z celkem 4 reklamací neuznal závadu v konektoru na napájení, nevěřím že by to po páté uznal. Tudíž mi asi nezbývá nic jiného, než si nechat vyhodnotit znalecký posudek, o kterém jsem se zmínil.


Ano jsou to HW zavady, ale provedena je pouze 1 oprava (LCD, Mechanika, HDD) a druha oprava je klavesnice.
Dle zakona se nemysli oprava -kolik bylo vymeneno dilu ale kolik krat by proveden a ukoncen servisni ukon . Cili oprava=1 servisni list Cili dle zakona mate dve opravy, pokud jste nedodal do opravy vas adapter, dodejte ho nyni i s ntb
S pozdravem / best regards
Ivo Bialek


Původní adaptér již není v takovém stavu, aby byl v reklamaci přijat. Dodal jsem nový originální HP adaptér, který jsem si zakoupil v prodejně Alfa Computer.
Jelikož mi bylo již nabízeno vystavení v dobropisu v případě uznání reklamace, doufám, že je tomu tak i nadále - pokud bude reklamace uznána s přiloženým znaleckým posudkem.

Byla to jen moje dobra vule , ze jsem Vam nabidl pomoct a snazil se aby HP toto uznalo, i kdyz nebyly provedeny tri stejne opravy servisem, ci 4 ruzne del obcanskeho zakoniku

S pozdravem / best regards
Ivo Bialek



Navíc mi při poslední reklamaci (když jsem notebook předával s posudkem) tvrdil, že mi psal, abych notebook odnesl do jakéhosi servisu .. u nás v česku .. tuším, že to bylo na D .. Diněco ..(Edit: DILERIS tuším) nevím. Tak jsem mu odvětil, že mi psal, že je to v Polsku - řekl mi, že nic takového netvrdil (viz. mailová komunikace výš, první kurzíva podtržená).

Posudek mi vzít nechtěl. Řekl: "takový papír vám můžu napsat i já". Tak jsem mu řekl, že jsem si to zaplatil, abych uplatnil reklamaci a ze zákona mám nárok na proplacení, a to taky budu požadovat. Škoda, že mě v tu chvíli nenapadlo říct "Vy ale nemáte kulaté razítko...".
Snažil se mě s tím odbýt. Nakonec jsem mu řekl, co teda s tím posudkem. Řekl, že mi ho teda vezme a že se bude snažit (haha), aby v tom jeho zmíněném servisu našli jakoukoliv závadu - třeba mechaniku, abych mohl dostat peníze. ALE to bych měl 3 různé protokoly a ne 4, jak mi tvrdil, že bez 4 mi peníze nedá ...

Na papíře mám podepsáno, že jsem předal posudek a že znalec doporučuje odstoupení od smlouvy nebo výměnu za kus. A že já požaduju ty peníze i proplacení posudku. Uvedl jsem tam i číslo účtu, na který mě mají vyplatit.
Dal mi na to razítko, ale pod to se podepsal jako v první třídě ... napsal tam PŘEVZAL + datum a podpis nějaký jak v první třídě ... nevěděl jsem, jeslti je to jeho podpis nebo jestli jen píše čitelně své jméno.

Řekl mi, že do týdne se mi ozve, jestli našli něco v servise a pak bude kontaktovat HP.
Dva týdny pryč a odezva žádná. Kéž by to trvalo 31 dní ...

cross
píše často
Příspěvky: 370
Registrován: 18 čer 2007 21:46

Příspěvekod cross » 10 kvě 2009 11:31


CeCo

Příspěvekod CeCo » 10 kvě 2009 14:18

Hm, ty si to kupoval vo velkoobchode? Lebo eD' system je cisto velkoobchod :( Tam by mohli vzniknut zadrhely, ktore snad vyriesi zakon o ochrane spotrebitela.

Btw, zatial si isiel uplne koser. Nezabudaj sa vsak ale hadat, ze zakon nehovori o OPRAVACH ale o VADACH ;-) To, ze si to predajca vyklada inak je jeho problem...

Stale im to treba zdoraznovat, najlepsie bude ked sa odvolas na konkretny paragraf (opakovany pocet vad + upresnenie poctu v judikature, najdes na nete). Potom uz budu musiet trosku sprofesionalnit pristup, alebo zacnu prskat v style "paragrafy si mozem napisat aj ja ake chcem." V oboch pripadoch vsak budes mat navrch.

C

zivan
guru
Příspěvky: 3441
Registrován: 26 kvě 2008 17:23
Bydliště: Brno

Příspěvekod zivan » 10 kvě 2009 15:26

Vsichni tady predpokladaj, ze nakupoval jako spotrebitel. Jinak by nemel narok na nejake vraceni penez podle zakona. I kdyz se mi taky ten nakup u eD nezda :)
HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP Universal USB-C Dock + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W

cross
píše často
Příspěvky: 370
Registrován: 18 čer 2007 21:46

Příspěvekod cross » 10 kvě 2009 16:01

No já to kupoval přes net .. přes nějaký eshop ... Až při této závadě jsem si všiml (když mi řekli ,abych to reklamoval u prodejce), že je z Ostravy (tam totiž studuju, tak jsem si řekl, že aspoň něco dobré).

"Nezabudaj sa vsak ale hadat, ze zakon nehovori o OPRAVACH ale o VADACH Wink"
Můžeš mi to trošku objasnit? Nevím totiž přesně, na co a jak mám reagovat ...

Ad. ten paragraf: No ... pročítal jsem si kdysi na netu obchodní zákoník a nic takového jsem nenašel. Možná jsem hledal jen něco jiného ... dočetl jsem se jen ohledně počtu uznaných závad a neodstranitelných závad atd. Ale vše snad je tak, že se závada musí opravit a vyskytnout znovu - ne neopravit a přetrvávat, ne?

CeCo

Příspěvekod CeCo » 10 kvě 2009 16:20

Vada po slovensky = zavada po cesky.

Pointa je v tom, ze opravit mozes naraz viacero vad. Bude to teda 1 oprava, ale cojaviem 2 vady. AVSAK - zakon nehovori o opravach, ale o vadach. Takze spravny pocet je "2" a nie "1", ako tvrdi servis.

Ten eshop pls. presne upresni. Najdes ho napr. na fakture.

C

cross
píše často
Příspěvky: 370
Registrován: 18 čer 2007 21:46

Příspěvekod cross » 10 kvě 2009 16:37

CeCo píše:Vada po slovensky = zavada po cesky.

Pointa je v tom, ze opravit mozes naraz viacero vad. Bude to teda 1 oprava, ale cojaviem 2 vady. AVSAK - zakon nehovori o opravach, ale o vadach. Takze spravny pocet je "2" a nie "1", ako tvrdi servis.

Ten eshop pls. presne upresni. Najdes ho napr. na fakture.

C

Jojo, vím co to znamená, jen jsem to prvně nechápal. Už ale jo. Skvělý tyjo .. toho jsem si nevšiml nikdy. Jenže jsem nenašel v zákoníku, kde se píše o počtu vad přímo .. o těch protokolech servisních či tak .. jestli to tam vůbec je. To bych potřeboval. Tohle http://business.center.cz/business/prav ... spx#par622 totiž nebude asi úplně ono.

Fakturu mám na koleji, budu tam tak v 7 večer, tak se na to mrknu ... ale podle toho jsem právě našel toho prodejce. Takže teď nevím, jestli tam ten e-shop uveden je.


Zpět na „notebooky HP (dříve Hewlett-Packard)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 hostů