Rámeček místo CD/DVD mechaniky pro HP Probook 450G1

notebooky HP - Hewlett-Packard (Compaq, Pavilion, Presario) a vše kolem
Krop
občas něco napíše
Příspěvky: 5
Registrován: 27 říj 2014 18:58

Rámeček místo CD/DVD mechaniky pro HP Probook 450G1

Příspěvekod Krop » 27 říj 2014 18:59

Zdravím všechny,

prosím o velikou radu. Vlastním notebook HP Probook 450 G1 a rozhodl jsem se, že si tento notebook osadím SSD diskem. Koupil jsem si tedy SSD disk (Intel SSD 530 - 120GB) a dal ho na místo původního HDD. Pro HDD jsem koupil rámeček místo mechaniky konkrétně Evolveo DF095. Nainstaloval jsem windowsy 8.1 na SSD disk (bez druhého osazeného disku) a potom jsem tam vložil ten druhý. V tu chvíli mi počítač zamrzl na načítací stránce Windows (černé pozadí, uprostřed logo windows 8 a pod tím, indikátor načítání). Cca po 10 minutách se počítač přepl do režimu spánku. Zkoušel jsem rámeček v dalších 2 NTB - konkrétně HP Probook 4530s a Acer Extensa 5235 - v obou disk i s rámečkem fungoval i po 5 restartováních jmenovaných nb. Zakoupil jsem tedy s podezřením nekompatibility rámečku s HP Probook 450 G1 rámeček SilverStone Treasure TS08. Opakovalo se to samé jako s rámečkem Evolveo. Máte někdo s tímto problémem zkušenosti? Nebo nevíte, který rámeček by mohl být s NB kompatibilní? Popřípadě, co by mohlo pomoci při zprovoznění?
Předem díky všem za odpovědi.
PS: provedl jsem i aktualizaci BIOS základní desky

soban
občas něco napíše
Příspěvky: 38
Registrován: 28 čer 2014 20:42
Bydliště: Olomouc

Příspěvekod soban » 01 lis 2014 10:42

Podle mě bude problém v tom že ten HDD bude mít příznak že je botovací a UEFI či SECUREBOOT s tím budou mít problém.

Takže skusit si s tím pohrát skusit kompletně ten HDD smazat aby tam nebyly oddíly pro UEFI a nemělo to příznak botovacího HDD.

Samozřejmě taky může být zrada v BIOSu který nepočítá s tím HDD místo mechaniky.

V rámečku problém být nemůže protože tam je pouze redukce z jednoho druhu konektoru na normální sata.