Zkušenost se 4 reklamací a vrácením peněz

notebooky HP - Hewlett-Packard (Compaq, Pavilion, Presario) a vše kolem
mohes
píše často
Příspěvky: 103
Registrován: 09 zář 2007 00:37

Zkušenost se 4 reklamací a vrácením peněz

Příspěvekod mohes » 21 srp 2009 11:56

Máte někdo zkušenosti s vrácením peněz za 4 různé kladně vyřízené reklamace? Při poslední mi technik napsal toto do zprávy od technika:
Výměna TopCase with TouchPad, výměna klávesnice. NB silně zanesen nečistotou a drobky- (příčina závady klávesnice). Chybějící šroubek na pravém pantu vzadu je příčinou praskání display rámečku- tuto závadu HP neuznalo. Zákazník odmítl výměnu rámečku displeje. Vyčištění chlazení, vnitřku a povrchu NB. Testy-OK.
takže jednu věc neuznal, ikdyž jsem nikdy do něj nehrabal, na to jsem neměl odvahu:-D Že v něm byl bordel, to je jasný, snad nikdo u něj nepracuje v rukavičkách:-)
Dále mě pobavilo jak mi v posledním mejlu napsal, že oprava není až tak drahá (446871-001 Bezel for 15.4-inch LCD cena prodej: 1179,- Kč +
DPH a + práce 0,5 hod á 950,- Kč + DPH) cože j e něco okolo dva a půl litru - asi žije v jiné cenové relaci než já chudý studentík:-D

CeCo

Příspěvekod CeCo » 21 srp 2009 12:23

Servisak ma tabulky podla ktorych to musi naratat. To ze si student ho nezaujima...

Btw, preco je to v threade HP a aky to je notas?

C

mohes
píše často
Příspěvky: 103
Registrován: 09 zář 2007 00:37

Příspěvekod mohes » 21 srp 2009 12:27

Však jo, jen mě zaujala jeho odpověď, že to není zas tak drahé.
Sry ale nevím co si myslel tím threade, jinak to je HP 6710s

xxsml
píše často
Příspěvky: 163
Registrován: 07 srp 2008 22:09

Příspěvekod xxsml » 22 srp 2009 22:39

Bohužel ano. Prošel jsem si tím u Pavilionu (3 stejné závady) a nezávidim ti to. Pokud jsi ho kupoval u solidního prodejce, tak by snad neměl být problém, pokud ale ne (jako já, kupoval jsem u Alzy), tak se těš. Pak už ti nezbyde nic jiného než prodejce jako já bombardovat telefonáty, maily, poslat na ně ČOIku a pohrozit jim soudem.
Lenovo ThinkPad SL500, C2D P7370, 4GB, nVidia GeForce 9300M, 15,4'' WSXGA+, W7

mohes
píše často
Příspěvky: 103
Registrován: 09 zář 2007 00:37

Příspěvekod mohes » 23 srp 2009 01:19

Jo? Já jsem volal dříve na infolinku HP a tam mi řekli ať jim pošlu na mejla, který mi naditkovala, naskenované papíry od reklamace a zbytek se nějak domluví. K prodejci řekla, že se to takto nemusí, že to stejně nakonec půjde přes ně, tak asi snad takto, ikdyž nevím. jinak jsem to kupoval u Mironetu a jsem s nimi docela spokojen. na jakýkoli dotaz mi odpověděli, doma jsem nemohl kvůli záruce najít záruku, tak mi ji poslali. Dle mého je to firma s dobrýma lidma a jak víme, kde jsou dobří lidé,tam jdou zákazníci na něčí doporučení a tak se vydělává.

xxsml
píše často
Příspěvky: 163
Registrován: 07 srp 2008 22:09

Příspěvekod xxsml » 23 srp 2009 12:32

Mně bylo řečeno přímo při přebírání notebooku v Servisním středisku HP v Táboře, že vrácení peněz musím řešit jedině přes prodejce, ten to musí řešit přes svého dodavatele a dodavatel to řeší až následně s výrobcem.(Ale toto mě jako zákazníka naprosto nezajímá.) Na vrácení peněz mají ze zákona 30 dní. Pokud termín nedodrží, doporučuji podat podnět na ČOI, ta dá prodejci pokutu a ten si aspoň bude pamatovat, že má dodržovat zákonnou lhůtu.
Lenovo ThinkPad SL500, C2D P7370, 4GB, nVidia GeForce 9300M, 15,4'' WSXGA+, W7

mohes
píše často
Příspěvky: 103
Registrován: 09 zář 2007 00:37

Příspěvekod mohes » 23 srp 2009 13:02

Aha, tak já jim napíšu hned jak mi dojde ntb a jestli chceš budu sem spát průběh. Chci to zkusit:-) Kdyby to nevyšlo, vadit mi to nebude, s tím ntb jsem vcelku spokojen:-)


Zpět na „notebooky HP (dříve Hewlett-Packard)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů