Samsung 530U - vypouklá část spodní základny vs displej

notebooky Samsung a vše kolem nich
ajgor
občas něco napíše
Příspěvky: 5
Registrován: 25 zář 2012 21:34
Kontaktovat uživatele:

Samsung 530U - vypouklá část spodní základny vs displej

Příspěvekod ajgor » 25 zář 2012 21:39

Srdečně všechny zdravím. Koupil jsem před měsícem a půl tento ultrabook a narazil jsem na problém. Pořád jsem nechápal, proč mám zhruba v horní části displeje uprostřed opotřebení (otlačení, odření) do doby, než jsem začal studovat příčinu. Ta spočívá ve vypouklé spodní části klávesnice (u mezerníku a jeho okolí včetně základny). A tím pádem se vše dotýká displeje a ten je poškozován. Není to zatím až tak vidět, ale na laptopu za 20000 Kč by se to dít nemělo. Nyní je to na reklamaci a já čekám na to, jak to dopadne. Technikova první slova byla, že na výměnu displeje to možná není (běžné opotřebení :-)). Kdo má tento laptop, zkontrolujte si to. A kdyžtak mi napište. Děkuji.
Igor Vlahovič

ajgor
občas něco napíše
Příspěvky: 5
Registrován: 25 zář 2012 21:34
Kontaktovat uživatele:

Samsung 530U - vypouklá TOP CASE - po reklamaci

Příspěvekod ajgor » 26 zář 2012 21:05

Po třech dnech jsem si byl vyzvednout opravený Samsung 530U ze záruční opravy. Reklamoval jsem otlačený displej díky vypouklému TOP CASE . Vyměnili celý spodní TOP CASE, čímž srovnali vypouknutí (pruží to mírně pořád). Ale display nevyměnili. Prý se jedná o opotřebení běžným způsobem a Samsung by to prý stejně neuznal (§ 619 odst 2 občan. zákoníku) . Díl, který způsobil poškození displeje byl vyměněn, avšak poškozený díl nikoliv. Pouze mi bylo doporučeno, abych mezi klávesnici a displej vkládal hadřík apod. Ale co mám chránit, když to nemám vyměněné. A tak musím volat podporu Samsungu (na e-mail nereagovali) a optat se na možnosti. Domnívám se, že jsem v právu. A to pomíjím drnčení jednoho reproduktoru při vyšší hlasitosti a celkově křivé šasi. Kdyžtak můžete psát na ajgor.vlahovic@gmail.com. Díky
Igor Vlahovič

ajgor
občas něco napíše
Příspěvky: 5
Registrován: 25 zář 2012 21:34
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod ajgor » 02 říj 2012 12:01

Druhá reklamace proběhla ze strany Českého servisu kladně a byla promtně vyřízena. Byla však nutná konzultace s vedením Samsungu. Servis záruční a i pozáruční funguje dobře a zaměstanci jsou ochotní. Tak snad již bude 530Učko fungovat bez potíží.
Igor Vlahovič

ajgor
občas něco napíše
Příspěvky: 5
Registrován: 25 zář 2012 21:34
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod ajgor » 03 říj 2012 14:08

Výměna lcd a TOP CASE hotova. A toto je doporučení Samsungu po opravě: Provedena výměna vadného Topcase a LCD panelu SN:CNBA5902952A00JCC7G0432. Doporučení Samsungu: Notebook je sestaven v tenkém provedení, nedoporučuje se notebook nosit za jeden roh. Při přenášení zařízení noste plně podepřené. Pokud se bude s notebookem nesprávně zacházet, může dojít k opětovnému prohnutí Topcase a dalšímu poškození. Testy notebooku v pořádku.

Pro všechny majitele tohoto strje - nenosit otevřené za roh apod. Je možné, že nebude potom uznána reklamace prohnutí.
Igor Vlahovič

Zax19
píše často
Příspěvky: 448
Registrován: 30 čer 2008 14:03

Příspěvekod Zax19 » 06 dub 2013 12:26

Hm, nejsem si jistý, jak často se tohle stává, ale tenhle model je celkem pěkná varianta k Aceru M5. Recenze 14‘‘ verze s HD 8750M je tady:
http://www.notebookcheck.net/Review-Sam ... 162.0.html

Ten Radeon má docela praštěně nízkou spotřebu a ta konfigurace je celkem dost tichá a dobře chlazená. Je škoda, že u nás nejsou modely s tím výkonnějším jádrem (HD7850M). Pokud jde o problematické přepínaní s Intel procesorem, tak MSI konfigurace s AMD procesorem by se prodávala dobře, plus by to ani tak nebrzdilo. Nerozumím moc pasivitě AMD, z desktopového sektoru je vidět, že v téhle cenové kategorii má o dost lepší jádra než nvidia.
Lenovo Legion 5-17ACH6H; DELL Inspiron 7720 SE, Toshiba Satellite Pro A300-15V


Zpět na „notebooky Samsung“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů