Stránka 1 z 1

Poruchy plynulosti pohybu v počítačových hrách

Napsal: 20 kvě 2020 17:28
od tomino007
pokud dojde k trhaní obrazu, které je v počítačové hře nahodilé v různém čase jedná se tedy o "STUTTERING".

Vlastním notebook hp probook 455 G6, kde na základní desce je naletován procesor a v tomto procesoru je zapouzdřeno GPU a to "VEGA 10".

VEGA 10 je integrovanou grafikou bez vlastní paměti, ale prostředky si bere s operační paměti, kde je 16GB RAM.

K otázce: Hrál jsem starou hru FAR CRY 1, kde docházelo k nahodilému a tedy v různých časech k záškubnutí obrazu na pár milisekund. Jestli to chápu správně tak u jakékoliv integrované grafiky at už od výrobce cpu AMD nebo Intel, kde je v procesoru integrovaná grafika dochází k efektu "STUTTERING", protože tato integrovaná grafika nemá vlastní pamět, ale ukrajuje si pamět s prostrředků operační paměti?

Re: Poruchy plynulosti pohybu v počítačových hrách

Napsal: 21 kvě 2020 15:24
od roman2277
Ano IGP si bere paměť z RAM.