Poruchy plynulosti pohybu v počítačových hrách

Notebooky jsou stále výkonnější a tak na nich lze hrát i náročné hry. O své zkušenosti se můžete podělit zde.
tomino007
zběhlý návštěvník
Příspěvky: 111
Registrován: 12 lis 2016 14:16

Poruchy plynulosti pohybu v počítačových hrách

Příspěvekod tomino007 » 20 kvě 2020 17:28

pokud dojde k trhaní obrazu, které je v počítačové hře nahodilé v různém čase jedná se tedy o "STUTTERING".

Vlastním notebook hp probook 455 G6, kde na základní desce je naletován procesor a v tomto procesoru je zapouzdřeno GPU a to "VEGA 10".

VEGA 10 je integrovanou grafikou bez vlastní paměti, ale prostředky si bere s operační paměti, kde je 16GB RAM.

K otázce: Hrál jsem starou hru FAR CRY 1, kde docházelo k nahodilému a tedy v různých časech k záškubnutí obrazu na pár milisekund. Jestli to chápu správně tak u jakékoliv integrované grafiky at už od výrobce cpu AMD nebo Intel, kde je v procesoru integrovaná grafika dochází k efektu "STUTTERING", protože tato integrovaná grafika nemá vlastní pamět, ale ukrajuje si pamět s prostrředků operační paměti?

roman2277
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 10065
Registrován: 30 dub 2008 10:22
Bydliště: okolí Prahy

Re: Poruchy plynulosti pohybu v počítačových hrách

Příspěvekod roman2277 » 21 kvě 2020 15:24

Ano IGP si bere paměť z RAM.
MSI GT73,Ipad Pro 10.5 256GB,Ipad Mini 2019,Naim Unity Atom,Dali Rubicon 6,Yamaha RX A 2060,LG OLED TV
World Leader in horde at map Azura(statistics) in Gears of War 3


Zpět na „Notebooky a hry“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host