servis MSI

notebooky MSI a vše kolem nich
neoexnet
guru
Příspěvky: 1945
Registrován: 15 zář 2007 23:28
Bydliště: Teplice

Příspěvekod neoexnet » 04 dub 2008 17:37

no když je to tak fuk.. hmm proč jsou tedy fora tohoto druhu ...


> víš co kšlem na to, každej máme jinej názor a jiné zkušenosti jak s auty tak s notebooky takto tu nebudem pitvat ... to co jsem o MSI napsal výš za tím si stojím ... HOUK
Toshiba R600-10W

Vladik57
občas něco napíše
Příspěvky: 41
Registrován: 04 dub 2008 09:31
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Vladik57 » 04 dub 2008 17:39

Nene, myslel jsem to tak, že místo, aby se někdo dohadoval o autech, tak se dohaduje o noteboocích.

A ještě si nepochopil, že s tvym názorem o MSI souhlasim!! ;) Sám čekám na Dell, takže du spíš tou cestou kvality nad výkonem.
Dell XPS M1330

miso.okruj
píše často
Příspěvky: 204
Registrován: 07 lis 2007 13:11

Příspěvekod miso.okruj » 04 dub 2008 17:58

sak si kupte aston martin a v servise sa asi ani neukazete...jedine ak tak na pravidelnu prehliadku :D
Dell E5470

PiTRiS
píše často
Příspěvky: 192
Registrován: 12 črc 2007 13:57

Příspěvekod PiTRiS » 04 dub 2008 18:45

neoexnet:
- s tim rozdilnym hw u stejnejch modelu bych to neviděl zas až tak černě, když vemu třeba teďka co sem měl tady 2x vostro 1500, tak v jednom optiarc mechanika, v druhym nějaká... teď nevim, možná sony? dál sem to neřešil, jen sem instaloval, a že tohodle sem si všim v popisu... jinak to že ani jedna z nich neuměla ani číst dvd-ram beru v dnešní době docela za vtip...

- s tim vrácenym jinym displayem myslíš mě nebo ještě někdo jinej? :))
Dell XPS 15 - i7 2630Qm, 6GB RAM, nVidia 540GT, 750GB 7200 ot.

Oldies: Dell Studio XPS 1645, Acer Aspire 6935G, MSI GX700PX

Damianus
_-=*Open Source*=-_
Příspěvky: 2351
Registrován: 14 pro 2007 02:54
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Damianus » 04 dub 2008 20:03

no je pravda dell ma vlastni servis ale ja to neresim pokud mam dva roky zaruku coz na dell jenom jeden rok tak me je fuk kde se to opravi kdyz to prijde zpet opravene. Mozna vis reklamoval jsem baterku za 5 dni byla doma nova coz myslim neni spatne. Ale nema cenu to uplne rozebirat. To prirovnani jsem myslel tak proste ze trabant ti muze dele jezdit nez treba to audi proste je to nahoda a taky muze byt naopak nevim zda si mel to MSI v ruce ja mel oba booky jak svuj dell tak msi tak acer a toshibu i asus (ten jen chvilku) nejvice se mi libila asi zpracovanim asus ta herni serie zaujal me ten maly lcd jinak ty diody fuj! Myslim ze pro normalni lidi studenty a ti co nechteji do booku ravat zavratne penize je slusna cena za slusny vykon.
Jedinou pravdou je, že všichni lžou
Můj weboblogo něco about IT and something viz. tlačítko WWW Miláček Lenovo X220
MSI GX600 -> Lenovo T500 -> Lenovo X220 -> Asus Zenbook prime -> Lenovo X220

Vladik57
občas něco napíše
Příspěvky: 41
Registrován: 04 dub 2008 09:31
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Vladik57 » 04 dub 2008 20:05

Já mám teda na Dell normálně 2 roky + NBD. A další roky si můžeš celkem levně připlatit.
Dell XPS M1330

Damianus
_-=*Open Source*=-_
Příspěvky: 2351
Registrován: 14 pro 2007 02:54
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Damianus » 04 dub 2008 20:19

jo ale kupoval jsi v Čr ne? Ja v USA a tam je zaruka 1 rok ale taky radsi dokoupim.
Jedinou pravdou je, že všichni lžou

Můj weboblogo něco about IT and something viz. tlačítko WWW Miláček Lenovo X220

MSI GX600 -> Lenovo T500 -> Lenovo X220 -> Asus Zenbook prime -> Lenovo X220

Vladik57
občas něco napíše
Příspěvky: 41
Registrován: 04 dub 2008 09:31
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Vladik57 » 04 dub 2008 20:23

Jo aha, ja myslel, že srovnaváš ty dvě značky. :)
Dell XPS M1330

skuser

Příspěvekod skuser » 07 dub 2008 08:53

Mohol by prosím admin vymazať všetky príspevky, ktoré sa netýkajú servisu MSI (t.j. autá) alebo zbytočne porovnávajú s inou značkou (Dell). Ďakujem.

amu
občas něco napíše
Příspěvky: 33
Registrován: 22 bře 2008 11:45

Příspěvekod amu » 07 dub 2008 16:47

1) já zas můžu říct, že HP mě taky zklamalo (3x reklamace se stejnou chybou a vždy mi to přišlo ze servisu jako "opravené", ale ta stejná závada tam stále zůstávala), pak ještě dělali blbý, že jim ten notebook nepřišel do servisu, další den řekli, že ho našli a že čekaj, až si ho vyzvednu (ale přitom tam byl odeslán se žádostí o vrácení peněz) ... ono fakt podle mě nejde o značku, ale o štěstí na "dobrý" kus
2) měl jsem to HP, kámoš měl stejný model a měl jinou značku hdd a dvd mechaniky a měl lesklý display, i když mu říkali, že matný se nevyrábí (já měl matný display)
3) objednal jsem si MSI a jako teď už sice jenom občasný hráč (letos maturuji) si chci zahrát nějaké hry ... (pozn. hraji cs1.6 na 640x480 vím, že by mi to jelo stále v pohodě i na integrované grafice, ale už 4 roky jsem nehrál žádnou novou hru ... a jelikož jsem výbušné povahy, nechce se mi pak nadávat na to, že je ten nb výkonově slabý)
4) nevím, proč neoexnet a další, stále pomlouvají značku MSI, ono každý nemá hafo peněz, aby si koupil DELL, či jinou "kvalitní" značku se stejným výkonem jako levnější MSI
5) notebook má záruku 2 roky a pochybuji, že ho tak dlouho vůbec budu mít ...

diss
občas něco napíše
Příspěvky: 15
Registrován: 26 úno 2008 13:02

Příspěvekod diss » 15 dub 2008 17:23

msi servis celkom v pohode, 2.aprila som niesol notebook na reklamaciu, podsvietenie displeja bolo zle, vcera t.j. 14. aprila som to uz mal doma,

kupoval som v nay v kosiciach tam som aj niesol na reklamaciu

Overdose

Příspěvekod Overdose » 16 dub 2008 06:31

ja som pred mesiacom spominal problem s vetrakom (najcastejsia chyba na MSi), zaniesol do predajne na reklamaciu, ale kedze mi to neboli schopni do 30 dni vyreklamovat, zobral som si peniaze naspat a objednal toshibu. Ze skusim nieco ine. Neviem, preco to v servise trvalo tak dlho, neriesim, ale druhykrat uz nemienim byt mesiac bez kompu. A tak som bol s nim spokojny (EX610X)

Malinator
občas něco napíše
Příspěvky: 2
Registrován: 20 dub 2008 22:11

reklamacia

Příspěvekod Malinator » 20 dub 2008 22:15

Poprosil by som niekoho o radu kto ma skusenosti s reklamaciou notebooku MSI. Mam doma MSI EX700 som s nim spokojny akurat mi odisiel displej nadobro. Kupil som ho v SHARK-ku kde sa na mna pekne vysrali a neuznali mi reklamaciu a to viem ze mi ten notebook nepadol a ani nic podobne sa s nim nestalo jednoducho obrazovka zvnutra praskla a hotovo. Neviem ci ho teda mam poslat do Strakonic alebo sa na mna tiez vykaslu...
A ak to mam skusit tak neviem ako s prepravou zo Slovenska. Dakujem za kazdu odpoved k teme!

polo

Příspěvekod polo » 20 dub 2008 22:20

No takto to u MSI konci ale skusil by som sudneho znalca aby ich skusil len presvedcit nic viac ziadny posudok len aby si s nymi pohovoril z Kadial si?

Uživatelský avatar
swarm
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8856
Registrován: 09 úno 2007 14:22
Bydliště: zpět v ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod swarm » 20 dub 2008 22:29

Normálně to odnes do servisu. Nevim proč by ti to neměli uznat. Je to běžná závada mnoha NB. Určitě existujou i další kroky jak MSI donutit podobnou závadu vyřešit. Jen nevim, jak dlouho to u nich bude trvat.
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)


Zpět na „notebooky MSI“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 58 hostů