Stránka 3 z 3

Re: MSI GE73VR Raider - 2 dotazy/problémy

Napsal: 09 úno 2018 11:37
od vavroň
Koukni například na https://youtu.be/QksH65BmjK4. Viditelný rozdíl je v krajině, která plyne kolem auta, kdy u 30 FPS jakoby mírně skáče ze snímku na snímek, kdežto u 60 FPS plynule navazuje.
Mně osobně to u rychlých her jako právě závody taky vadí a vždy se snažím docílit stabilních 60 FPS. Pokud však ve videu nevidíš rozdíl mezi 30 a 60 FPS, tak to nemusíš řešit. :)

Re: MSI GE73VR Raider - 2 dotazy/problémy

Napsal: 09 úno 2018 14:02
od leon
jo na videu ten rozdil vidim, to je ale podle me problem optimalizace hry

v nejake hre sem videl nastaveni fps zvlášť pro "hlavní objekty" a zvlášť pro pozadí, které se podle mě na uvedeném videu (v levém okně, 30 fps) prostě přepočítává méně často než třeba to auto, jde o optimalizaci výkonu ve prospěch slabších grafik, obraz jako celek sice jede 30 fps, ale pozadí se ve skutečnosti přepočítává pomaleji, proto poskakuje

Re: MSI GE73VR Raider - 2 dotazy/problémy

Napsal: 09 úno 2018 14:21
od roman2277
To nemá s optimalizací nic společného.U všech závodních her je 60fps nutnost pro plynulou jízdu.A je jedno jestli je to Forza nebo Mariokart.

Re: MSI GE73VR Raider - 2 dotazy/problémy

Napsal: 09 úno 2018 16:22
od leon
tak se koukni třeba na tohle video https://youtu.be/dXaoVK0KYGk

to je reálnej záznam z auta, na youtube to má 30 fps, a řekni mi, jestli krajina poskakuje jako ve hře, kromě toho, že se třese kamera v autě

Re: MSI GE73VR Raider - 2 dotazy/problémy

Napsal: 09 úno 2018 18:09
od swarm
Reálný záznam sice je třeba 30 fps, ale kamera má nějak nastavenou závěrku a pohyb v rámci snímku se projeví ve formě motion bluru. Kdyby tam motion blur nebyl (tj. byly to ostré snímky jako generuje počítač), tak by to nepůsobilo moc plynule.

Re: MSI GE73VR Raider - 2 dotazy/problémy

Napsal: 11 úno 2018 22:04
od leon
no zkoušel sem si to pauznout a kontury stromů mi přijdou ostré dost a nepřijde mi, že by poskakovaly jako ve videu ze hry

Re: MSI GE73VR Raider - 2 dotazy/problémy

Napsal: 01 bře 2018 20:02
od leon
tak sem zkoušel DualChannel a SingleChannel a v oblasti FPS sem s dedikovanou grafikou teda moc přesvědčivejch rozdílů nedosáh

Re: MSI GE73VR Raider - 2 dotazy/problémy

Napsal: 02 bře 2018 12:58
od roman2277
To má vliv jen u integrovaných GK.

Re: MSI GE73VR Raider - 2 dotazy/problémy

Napsal: 02 bře 2018 16:44
od orgasmic
No nekteri tu pisi opak :)

Re: MSI GE73VR Raider - 2 dotazy/problémy

Napsal: 02 bře 2018 19:56
od leon
přesně proto sem si to chtěl ověřit, linkovaná videa vypadala přesvědčivě, tak mi to vrtalo hlavou, teď to spíš tipuju na vtipálky nebo prodejce pamětí :)

Re: MSI GE73VR Raider - 2 dotazy/problémy

Napsal: 27 dub 2018 09:53
od CageJ
Dual channel má malý vplyv na výkon CPU, ale takmer nulový na výkon GPU...

Nemáš nízke rozlíšenie? Inak prúser s nízkym vyťažením CPU je bug v NVIDIA ovládačoch, ktorý sa tam nachádza už asi 2.5 roka+... od rady GTX900.. Je to individuálne a NVIDIA to podľa mňa stále neopravila..

Proste musíš továrenské nastavenie, lebo je niečo rozbité v registroch...

Re: MSI GE73VR Raider - 2 dotazy/problémy

Napsal: 02 kvě 2018 18:41
od leon
na GPU integrované v CPU vliv má, Dual Channel

Re: MSI GE73VR Raider - 2 dotazy/problémy

Napsal: 03 kvě 2018 09:32
od CageJ
samozrejme mám na mysli dGPU :)..

bodaj by nemalo :)... 128bit × 2400 MHz vs 64bit × 2400 MHz :).. priepustnosť 38,4 GB vs 19,2 GB/sek..

Re: MSI GE73VR Raider - 2 dotazy/problémy

Napsal: 03 kvě 2018 14:58
od leon
jistě, ale chtěl sem to upřesnit, pro případ, že by někdo četl jen konec naší debaty : )