MSI GX630X-008CZ

notebooky MSI a vše kolem nich
Jabu
občas něco napíše
Příspěvky: 4
Registrován: 28 zář 2008 10:04

MSI GX630X-008CZ

Příspěvekod Jabu » 28 zář 2008 10:09

MSI GX630X-008CZ
Jsem student VŠ a uvažuji o koupi toho noteboku, jeho nevyhodu krome toho ze nema OS vidim v tom ze je tam AMD procesor na který jsem nenasel moc valne hodnoceni. Jinak mi po vsech strankach tento notebook vyhovuje.

pripadnou variantu vidim u notebooku od asusu

ASUS M50VC-AS001C P8400

ktery ma podle meho mineni horsi sasi a graf kartu ...

cenove si tyto modely temer odpovidaji ...

prosim o radu pripadne zhodnoceni obou a jejich porovnani ...

nebo pripadne navrh podobneho notebooku s obdobnymi parametry

MarQue
občas něco napíše
Příspěvky: 3
Registrován: 29 zář 2008 02:30

msi GX630

Příspěvekod MarQue » 29 zář 2008 03:01

CAUKO

No uz ho mam ale posielam ho na reklamaciu.
Totiz mi nanom neslo dotykove tlacitko ECO co podtaktuje procak a setri tak bateriu_vobec sa ani len nerozsvietilo.
Dalsia vec co mi nesla bolo ze ked som sklopil veko dyspl. a potom potom otvoril tak uz som nerozbehal Vistu_respekt. z rezimu spanku sa nedalo vratit do Visty _skuskal som snad vsetko_proste sa nerozsvietil dyspl. aj ked som ho mal otvoreny len iba stale pracoval hardisk a bol tmavy{ale to je skor len soft. chyba a mozno som naozaj vsetko nenastavil_aj ked som pocital ze nemusim nic nastavovat ako u ocovho notasu}.

CO sa tyka spracovania je to dobry notas{ v prvom rade nie je leskly}.JE pomerne pevny kedze ma alminiove telo ale klavesnica {ako pisu aj ostani} sa prehyba a klavesi su z lacneho plastu_na ocovom notasi co je 1,5 roka stary je lepsia klavesnica {asus}.

Co sa tyka vykonu tak sa nemusis obavat pretoze ten procesor Puma X2 je vpohode a naozaj staci -podla mna je zybtocne prepkacat za intel COre duo.Skusal som nanom Gothic 3 na max det. a isiel super a taktiez som hral oblivion na max Hdr aj bloom.