Stránka 26 z 26

Re: Spokojenost s MSI notebooky, servisem aj.

Napsal: 22 bře 2019 08:40
od orgasmic
No proto máme možnost vrátit zboží do 14 dnů či máš nárok na výměnu zboží během prvních 6 měsíců, pokud se pokazí.

Re: Spokojenost s MSI notebooky, servisem aj.

Napsal: 22 bře 2019 12:46
od roman2277
Už se v parlamentu připravuje novela tohoto zákona.A bohužel v neprospěch kupujícího.

Re: Spokojenost s MSI notebooky, servisem aj.

Napsal: 26 bře 2019 13:52
od Hurrican33
Tak ja zatiaľ nemám dobre skúsenosti. Po niekoľkých rokoch som kupoval nový notebook (gs65). Stroj po dizajnovej a výkonnostnej stránke je to parádny a nevadila mi ani nie moc pevná kvalita spracovania (predsa len pri takej cene sa o to starám ako v bavlnke). Horšie bolo keď po troch mesiacoch začal chrapcat ventilátor (asi beznejsi problem (podľa videí na YouTube) pri tomto laptope). Reklamácia trvala vyše dvoch týždňov (Alza) ale čo je väčší problem tak šikovný pracovníci v poľskom servise ho prehli a nelicuje/nedolieha spodný kryt. Takze na další den spat na reklamáciu a čakám ako sa poľsky servis vyjadri. Takze už dosť dlhšiu dobu nemám laptop ( a neviem do kedy) a dúfam že to neuhraju do stratena že to je v norme ako písal pri recenzii na alze jeden zo zákazníkov ktorému ho tiež takto ohli a už to nedoriesil :(

Re: Spokojenost s MSI notebooky, servisem aj.

Napsal: 31 bře 2019 23:03
od tomas.zh
Hurrican33 ty si mal problém s tým, že ti začal rapkať ventilátor, ja som mal problém s tým, že som do servisu posielal notebook s dvomi úplne dobrými, bezproblémovými ventilátormi a oni preventívne vymenili tieto dva (v rámci opravy) za nové dva, z ktorých však bol jeden vadný... Naozaj, nerobím si srandu.. Keby niekto tie ventilátory popočúval po výmene v servise aspoň minútu (preventívne), tak hneď vedia, že osadili jeden vadný z výroby.. Ale pre mňa dobre nakoniec, získal som ďalšiu potvrdenú opravu, čo neskôr vyústilo do vymodleného dobropisu a to som ani nedúfal..

BTW, druhá vec, ktorú uvádzaš ohľadom spodného krytu, tak moja skúsenosť je taká, že notebook sa mi trikrát vrátil zo servisu v Poľsku a trikrát som si musel sám spodný kryt "docvakať" na niektorých častiach po jeho obvode.. Samozrejme, toto nebol fyzicky žiadny problém, ale už len to človeku urobí obraz o profesionalite servisu, keď to trikrát takto vrátia.. Šróby boli tam kde mali byť, ale niektoré časti spodného krytu skrátka trčali, nedoliehali, bolo to treba celé po obvode prejesť a vždy docvakať, a to po každej z troch opráv..:)

Re: Spokojenost s MSI notebooky, servisem aj.

Napsal: 07 zář 2020 21:27
od kasper

Re: Spokojenost s MSI notebooky, servisem aj.

Napsal: 08 zář 2020 08:53
od roman2277
No nějak tam značku MSI nevidím.

Re: Spokojenost s MSI notebooky, servisem aj.

Napsal: 08 zář 2020 13:40
od orgasmic
No konečně, ta polska variace byla strašná.