Stránka 25 z 26

Napsal: 12 zář 2014 16:47
od swarm
Tak takovej fórek jsem teda ještě asi taky nikde nikdy neviděl :)

Napsal: 22 zář 2014 08:30
od TiiM
Ako sú na tom dnešne MSI-čka s kvalitou pretože čo si pametám bola to katastrofa zmenilo sa niečo za tie 4 roky :D

Napsal: 22 zář 2014 15:36
od roman2277
Změnilo se to, že jsou kvalitnější než řada dalších výrobců.(viz Lenovo atd.)

Napsal: 22 zář 2014 17:03
od swarm
Jak kde. GE slabší a GS vyloženě nic moc.

Napsal: 22 zář 2014 18:12
od roman2277
No Lenovo G a Z taky neoslní.

Napsal: 22 zář 2014 20:09
od swarm
To opravdu neoslní.

reklamace:

Napsal: 23 zář 2014 09:31
od drk22
Tak NB se vrátil z reklamace tak rychle, že ještě nemám vyreklamovaný systémový disk (přišlo jim to 16. odeslali zpět 18. ...
V popisu je jen přehrátí biosu a přiložili mi tam info že je třeba pro win 8 mít zapnutý mód AHCI. Moje první reakce byla "to si ze mně dělají pr..l".

Připomenu že problém byl v tom že jeden sata port nedetekoval disk vůbec a druhý ho detekoval, ale když tam ten disk byl tak se NB později restartoval a následně ani tam nedetekoval disk...
Teď zdá se disk detekuje v obou "šachtách" nicméně v seznamu sata zařízení není nikdy obsazena první pozice, jedna šachta ho umístí jako třetí od konce a druhá jako poslední od konce (nemyslím si že by to tak původně bylo). Taky při volbě boot zařízení nejde zvbolit konkrétní disk, ale jen obecně "Harddisk".
Každopádně minimálně přestěhovali ten disk co jsem tam poslal do jiné šachty (a přelepili šroubek samolepkou) a už zněj nebootuje to Kubuntu co tam bylo...
Nechce se mi to instalovat bez toho systémové ssd, ale i tak by mně docela zajímalo jak by moje problémy mohli opravit "přehrátím biosu" (tedy aspoň doufám že to opravili).

Napsal: 23 zář 2014 12:01
od swarm
Teoreticky to mohlo pomoct, pokud se do NVRAM dostaly blbosti. Na druhou stranu pak teoerticky mohlo zabrat "restore firmware defaults" a nemuselo se nikam nic posílat. Samotné nahrání stejného FW žádný další ozdravný účinek nemá.

Taky je možný, že tam udělali i něco dalšího.

Napsal: 23 zář 2014 12:09
od orgasmic
Jak pise swarm, mozna maji zkusenosti s vetsim mnozstvim odstupovani od smlouvy a vracenim penez.
Tak napisou do protokolu SW zasah a to se do uznane reklamace nepocita ;)

Napsal: 13 bře 2017 17:51
od kasper
dostal jsem informace z reklamace
ohledně tohoto problému
http://notebooky-forum.notebook.cz/view ... hp?t=42227

Re: Spokojenost s MSI notebooky, servisem aj.

Napsal: 16 bře 2019 12:14
od ivo123
vidim ze dlho nic . zlepsilo sa nieco od roku 2017 alebo boli dobre tieto notase ? napr MSI ge62 7re , je chvaleny v recenziách ze moze byt ale hladam neaku dlhodobu recenziu

Re: Spokojenost s MSI notebooky, servisem aj.

Napsal: 16 bře 2019 17:23
od roman2277
Měl jsem několik MSI a ani jedna reklamace.

Re: Spokojenost s MSI notebooky, servisem aj.

Napsal: 21 bře 2019 16:04
od tomas.zh
Mal som dva MSI notebooky, jeden (GX660) sa pokazil mesiac po záruke, cenová ponuka pozáručného servisu MSI bola vtedy nehorázna, takže notebook sa neopravil a po dvoch rokoch čistá strata 1000 €. Pred necelým rokom som kúpil GT75 8RG, behom prvých 9 mesiacov bol 4x na reklamácii, naposledy kvôli touchpadu. Toto dopadlo šťastnejšie, nakoľko som sa aj so šťastím dopracoval ku dobropisu. Pre mňa MSI notebooky nikdy viac, neosvedčil sa mi servis, ani kvalita ich notebookov. Je to moja subjektívna, avšak neskreslená skúsenosť.

Re: Spokojenost s MSI notebooky, servisem aj.

Napsal: 21 bře 2019 21:01
od orgasmic
Gx660 byla špatná řada už v době vydání. Na GT75 jsi měl holt smůlu. Zase musíš vzít v potaz ferovost servisu k takovému dobropisu. Některé značky se vykrucuji a vymýšlejí neuznané záruční zásahy u daleko levnějších modelů.

Jinak na GT75 je na zahraničních fórech spíše chvála.

Re: Spokojenost s MSI notebooky, servisem aj.

Napsal: 22 bře 2019 00:52
od tomas.zh
No neviem, to nebola férovosť, iba ich záručné podmienky, ktorých sa držali. To už by sme kde boli, aby sme dodržanie vlastných podmienok dávali servisu ako plus...

Za plus servisu môžem považovať fakt, že som notebook poslal aj s vlastným SSD a v priebehu procesu dobropisu na ktorý som čakal niekoľko týždňov (skoro celý mesiac) mne ochotne poslali späť moje vlastné SSD a to na ich náklady. Takže toto považujem za plus, inak samotný proces reklamácii a neriešenie problému vysokých teplôt GPU nie.