Stránka 23 z 26

Napsal: 10 srp 2011 18:30
od dan0044
drk22: tak jistěže jsou v minoritě. Ale připadá mi, že tady u této firmy jsou ty statistiky trošku horší, než jinde.
hele a víš, že zrovna ta grafika a procesor mi stačí? Budu ho mít rok a půl, počítače stárnou hrozně rychle. Co je ale už těžší sehnat, tak je pořádná zvukovka - pro 5+1 bedny.... Numerickou klávesnici často nemají ani 15,6" noťasi... a takových drobností je tu spousty, která ale používám denně a hodí se mi často a ne každá firma je dělá.

GX-701X

Napsal: 13 srp 2011 22:30
od sanek
zdravím,vlastním noťas MSI už něco kolem tří let!taky jsem tu hodně před koupí chytal rozumy a rady a i přes dost negace jsem si ho stejně koupil!Noťas 3 roky běžně tak 10-15 hodin denně a poměrně bez problémů!Dost ho i přenáším a už s ním nejednám zrovna v rukavičkách a nijak si na jeho kvalitu nemůžu stěžovat!občas hodí bluescreen a při hraní topí jako hovado,ale když se z něj občas vyfoukne prach,tak se viditelně zklidní 8)
nejde o to že už bych si nikdy nekoupil notebook a klidně zase MSI,ale už bych si nikdy nekoupil notebook na hraní,za ty prachy jsem mohl mít parádní hrací desktop!
ale jak říkám s nějakou kvalitou šasi nebo problémy s větráky či jiným hardwarem jsem neměl,spíš je to jako ze vším dneska-záleží jaký člověk trefí prostě kus! :P

Na hraní

Napsal: 01 zář 2011 08:52
od drk22
No tak já koupil "herní notebook" od MSI, ale ne kvůli hraní ale kvůli práci. Jinde totiž nic se 4jádrem dostatkem paměti a výkonou grafikou za podobné peníze nebylo.... Dělení na "herní" "multimediální" "valoue" "professional" a podobně je především otázka marketingu. Zásadně vybírat podle toho co to obsahujeza HW, co to snese po mechanické stránce, co to stojí a jak je na tom servis...

Napsal: 01 zář 2011 10:47
od JejKey
Přesně tak. Bral jsem to sice původně s C2D, ale taky - nic lepšího v té době (6/2010) nebylo na trhu. Luxusní rozlišení 1680×1050, na ntb poměry solidně výkonná grafika (všude byly prdítka typu ATi 5650)...
Po undervoltu to má i solidní provozní vlastnosti, po trochu šílené úpravě chlazení bych si to už dovolil nazvat i jako "tiché i v zátěži" (krom převozů v batohu lze říct, že to běží nonstop).
Servis naopak téměř neřeším, resp. mám to jako koníček a všechno si nějak vyřeším. :-)

Pokud

Napsal: 01 zář 2011 14:22
od drk22
Pokud ti odejde něco na desce tak ti koníček moc nepomůže. Stejně tak pokud odejde grafika a ani popraskaný rám se neřeší snadno. Většina ostatních dílů jde naštěstí koupit a vyměnit. Výhodu v tomhle mají prodávanější modely. Naopak ty, kterých se u nás prodalo pár kusů jsou ve slušné nevýhodě.

Už nikdy

Napsal: 15 zář 2011 18:20
od dan0044
Tak už jsem se té zběsilosti konečně zbavil. Na alze mi vrátili peníze za nedodržení reklamační lhůty, tak si ale nakonec řikám, že to byla docela výhodná koupě, 1,5 roku nb zadarmo, teda až na to, že to nikdy nefungovalo tak, jak mělo... No nicméně sem rád, že je to pryč, rovnou jsem se i díval po nástupci a bude to těžký vybírání, protože co se týče nápadů a HW, tak ostatní značky jsou daleko za MSI za danou cenu. Šel jsem si i prohlídnout stánek MSI a řikal jsem si.... hmm, pěkný, dobrý, ale taková škoda, že to vyrábí MSI.
A tak to nakonec vypadá, že skončim buď u Asusu, nebo u Toshiby, nebo u Le(ni)nova. Ještě uvidim. Bude to těžký vybírání, a hlavně zjišťování zkušeností, protože, když už jsem se jednou "spálil", tak chci určitě něco spolehlivějšího.

Dan

Napsal: 16 zář 2011 09:05
od drk22
Obávám se, že se klidně spálíš znova. Vybírat čistě podle značky moc nepomůže. I MSI dokáže vyrobit dobrý model.

Dotaz

Napsal: 16 lis 2011 20:30
od Kasp2
Chtěl bych si pořídit nový notebook a rozhoduju se mezi

MSI GT780DX-438CS
a
ASUS G74SX-TZ195V

Teď mám Asus a jsem spokojenej ale líbí se mi tak grafika 570 jen nevím jak je na to šasi u MSI s chlazením.

Dík

Napsal: 08 pro 2011 19:30
od niemandNB
Můj první noťas, který jsem si kdy koupil byl právě značky MSI, model GX633x.

Po roce se začal chovat divně, někdy se z ničeho nic vypnul a nešel zapnout (až po vyndání a zandání baterie), tento problém se projevil asi 4x a potom už ne. Začal se projevovat jiný problém, notebook se z ničeho nic zasekl a přes displej se objevila nějaká barva (většinou ta, která před zásekem převažovala, př. když jsem hrál solitaire, tak převažovalo zelené pozadí, takže když se ntb zasekl, přes displej naskočila zelená), potom jsem ho musel vypnout a zapnout a běžel normálně.

První reklamace
- výměna HDD
- čištění chlazení
- aktualizace BIOSU

Druhá reklamace
- Oprava grafické karty
po druhé reklamaci mi notebook přišel domů bez systému (to bylo v pořádku, bez systému jsem ho koupil), zapnul jsem ho, naskočilo logo MSI a v tu chvíli se to znovu zaseklo, přes displej byla bílá barva. Takže jsem to ihned zabalil a poslal na třetí reklamaci.

Třetí reklamace
- nic, jen to dva dny nechali testovat v zátěži, což je podle mě naprosto nic neříkající test, vzhledem k tomu, že sem jim přímo psal, že se vada projevuje náhodně a někdy se neprojeví ani celý týden

Čtvrtá reklamace - už jsem zašel za prodejcem s tím, že chci odstoupit od smlouvy, bylo mi řečeno, že to není možné i přesto, že se jednalo stále o stejnou vadu.
- oprava grafické karty
- výměna pamětí

Pátá reklamace - znovu žádost o odstoupení, okamžité, už jsem to nechtěl nikam posílat, protože mě to už fakt nebavilo
- v servisu závadu potvrdili, podle mě už jen podle zdravého rozumu a bez testování (jen si to myslim, zda to tak bylo nevím).

Táhlo se to téměř půl roku, nakonec jsem dostal peníze zpět i když prodejce vyhrožoval.

Vzhledem k tomu, že to byl můj první notebook a první od této značky, tak už MSIčku nevěřím i když mají ostatní třeba jiné zkušenosti, mě prostě nikdo nenamluví, že je MSI dobrá značka, když si koupim první noťas a hned se takhle pokazí.

Napsal: 23 pro 2011 14:37
od roman2277
No měl jsem v životě 4 notebooky MSI a nikdy žádná reklamace.Ovšem vždy to byly modely z nejvyšší řady GT.Ovšem je pravda,že jsem ty notebooky před koncem záruční lhůty prodal.

Napsal: 23 dub 2012 21:56
od kasper
volal teď někdo do servisu msi funguje vůbec to číslo
800 142 571 ?

Napsal: 23 dub 2012 23:13
od niemandNB
Když jsem já reklamoval ntb, tak to číslo bylo většinou nedostupný, zvonilo to asi jen jednou a nikdo to nezvedal.

Ale na maily reagují rychle.

Napsal: 26 dub 2012 17:19
od kasper
tak linka funguje nahlásil jsem to tak snad to vydrží

Napsal: 02 kvě 2012 11:38
od kasper
tak jsem reklamoval CX620MX vadný disk
reklamace proběhla v pořádku až na to , cesta do servisu 11 dní pak 5 dni než to začali opravovat a pak dva dny testu a za 3 dny to bylo zpět u majitele.

výměna Hdd , a výměna chladiče cpu ,aktualizace biosu a firmware
telefon jim nefungoval tak jsem to nahlásil a opravili to na emaily odpovídají rychle a on-line sledováni reklamace fungovalo

Servis palec dolů!

Napsal: 10 zář 2012 13:32
od Katarina78
Byla jsem s ním spokojená, šlapal jak hodinky, jen začal zlobit ventilátor, odeslala jsem ho tedy na reklamaci, která se již přes měsíc protáhla. Tedy, jsem s notebookem víceméně spokojená, ovšem ne se servisem. Taková banalita a oni nejsou schopný to opravit včas:-(