Stránka 22 z 26

Napsal: 21 úno 2011 23:36
od schelli
Přsně tak. Nelamej si hlavu a FX600 si klidně kup. Pokud jsi to již udělal. Jinak spíše by se oplatilo jit do FX603 ma lepší konfiguraci a je o cca 1400 drahži. Osobně jsem si FX603 pořidil a maximalni spokojenost. Co se tyče kvality to je všude stejne jen mit štesti na NB. Předtím jsem měl ASUS a DELL a mužu řict že taky žadna slava. U Dellu měli akorat good servis...Dělal jsem technika NB na reklamačním a tak vim co a jak se reklamuje a opravuje. Zkratka je to všude stejne Jestli se ti poroucha FX600 za pul roku a nebo ASUS do toho zkratka nevidíš. Tak jako tady si někdo muže stěžovat na MSI tak jinde si bude stěžovat na ASUS, PackardBell, HP, Sony atd atd.....

Napsal: 21 úno 2011 23:48
od swarm
schelli: Na MSI si tu majitelé stěžujou nejvíc. S tím, že je to všude stejné, určitě nesouhlasím.

Napsal: 21 úno 2011 23:53
od schelli
Ja s těmito lidmi travil 8hodin denně 5 dni v tydnu...6 let...netvrdím že MSI je kdovijaka kvalita špička nebo tak něco. Jen řikam že tak samo řvali lidi na ASUS.....a že jich bylo vic než dost, Dell to same....HP taky. To je něco jako když jsem kupoval Passata...každy neee nekupuj si 2,0TDI odchazeji tam trysky a sříleji hlavy neblbni, na forech to same..... Mam ho 4 roky nalitano 150 000+- a měnil se vtom max olej jo a kablik od vyhřivani zrcatka.

Napsal: 22 úno 2011 00:05
od swarm
Některý věci jsou o fyzikálních zákonech. Když má FX tak strašně měkkou základnu, tak je logický, že základní deska bude při manipulaci častěji vystavena ohýbání. V kombinaci s teplem je větší pravděpodobnost, že se něco pokazí. Vůbec mi tady nejde o značku, ale FX tyhle neduhy prokazatelně má.

Navíc se tu s ním už pár lidí na fórech dle zkušenosti spálilo. To je vše.

Vždycky je to o štěstí, ale je tu taky teorie pravděpodobností...

Napsal: 22 úno 2011 00:16
od schelli
Jo tak to zase jo. S tou měkkou zakladnou to je pravda...připada mi to v určitych mistech jako papir. Oproti např ASUS M50 ktera měla plasty a celkově konsrukci že by se člově do ni nebal pomalu ani flaknout kladivem. JJ tohle mě u te FX celkem mrzi. Designově je hezka ale na určitych mistech pusobi jako z tvrzeneho papiru strašně lehka...no jo musim davat bacha jak ji někam ponesu....

Napsal: 24 úno 2011 13:32
od drk22
To nakolik si kde lidi stěžují nemusí nijak souviset s poruchovostí. Souvisí to hlavně s tím, kolik lidí si koupí tu kterou značku či model. Důležitá jsou procenta a ta tady nezjistíš. Ty statistiky co jsem měl možnost vidět byly +- vyrovnané bez ohledu na značku.
Něco jiného je úroveň nějakého servisu, ale i tady platí, že se ozvou hlavně ti nespokojení a nejvíce bude těch co nakoupili tu nejlevněší kraksnu...

Napsal: 24 úno 2011 15:47
od swarm
drk22: Tahle teorie by platila ve chvíli, kdy by MSI prodávalo v ČR nejvíc notebooků, což zdaleka neplatí.

Napsal: 24 úno 2011 16:41
od drk22
Viděl jsem statistiky z USA a tam měli prodaných kusů celkem dost. Kolik přesně prodají u nás nevím, každopádně nejvíc prodají levných value krámů ale tesco akce a podle toho to vypadá. Úplně ty stejné problémy co se občas objevili okolo MSI jsem četl i u Asusu či HP (a o aceru ani nemluvě) a jiných značek se o mnoho více neprodá.

Předpokládat že vše od jedné značky je špatné, nebo naopak dobré je prostě blbost. Každá série má něco co může potencionálně zlobit. Musím to zaklepat mě to MS denně slouží přes půl druhého roku perfektně. Pravda je ovšem, že jsem nekoupil nejlevnější model a dopředu si zjistil, jak se dané šasi chová, jaký dělá rámus, jak se hřeje atd.

Ostatně pokud někdo kopí to nejlevnější co sežene, tak se nemůže divit že to nemá duralový rám a NBD záruku, nebo 6 hodin výdrže...

Napsal: 13 kvě 2011 09:49
od patricius
patricius píše:MSI GX633

1. reklamácia
* výmena ram (zrejme iba 1 modulu)
* výmena cpu ventilátora

2. reklamácia
* výmena základnej dosky
* výmena MXM VGA karty
* výmena cpu ventilátora

3. reklamácia
* výmena LCD panela
* výmena optickej mechaniky
* výmena hdd (chyba na ňom bola spôsobená mojím zavinením)

4. reklamácia
* v pondelok 14.2.2011 ho posielam do Poľska znovu :evil:

Tri reklamácia do prvého roka záruky. Dúfam, že v tej poslednej mi príde len mail o vystavení dobropisu. Každá reklamácia vyriešená v rámci záruky to beriem ako plus. Všetky ostatné nervy, zabitý čas riešením problémov ktoré ani servis neodstránil veľké mínus.

Pri každej reklamácii takmer to isté (BSOD alebo obrazovka zostane (červená, modrá, fialová.. akákoľvek farba čo vás napadne a notebook treba na tvrdo vypnúť - 5-10 sekúnd tlačidlo zapínania)

MSI už nie. "Adrenalínových športov s týmto modelom bolo až dosť :D "

Asi sa vyberiem cestou toshiba | asus | lenovo.


Ahojte,
takže moja 4 reklamácia dopadla takto:

* výmena cpu ventilátora
* výmena modulu MXM VGA
* vymena pamäťoveho modulu

Následne som požiadal o vydanie dobropisu s tým, že bol na reklamácii 4 krát. Vydali mi rozhodnutie, v ktorom uviedli že notebook so SN: xx neprešiel reklamačným procesom. A žiadať o vydanie dobropisu môžem u autorizované predajcu MSI (teda tam kde som notebook kúpil). Toto rozhodnutie vystavili 30.3.2011

Po mesiaci od požiadania mi konečne vystavili ten dobropis. Včera 12. mája 2011 (po viac ako 2 mesiacoch od začatia celého procesu) mi prišli peniaze na účet v plnej kúpnej cene, ktorý som kúpil pred 1,5 rokom.

Napsal: 08 čer 2011 14:16
od j_m
Zdravim,

mam takuto dilemu ...
Mam notebook MSI Ex623x skoro 2 roky (v podpise), este je 1 tyzden v zaruke ... Vacsinou ho pouzivala moja sestra (ja pouzivam Thinkpad T400) cize je v uplne bezchybnom stave, bol malo noseny a pouzivany iba par hodin do tyzdna ... Ale postupne sa zacina ozyvat vetrak, pri beznom pouzivani nie je problem, ale hlavne pri naklanani notebooku zacina mat nezdravy zvuk ... ale teploty ma notebook skoro stale take tak isto dobre ako ked bol novy, mozno o 3-5C viac ...
Druha vec je, ze wifi karta Atheros ma slabsi prijem ... ked je wifi signal dobry, tak funguje ok, ale akonahle sa pripaja na slabsiu wifi, kde ma napriklad moj Thinkpad T400 signal 80% (alebo HTC HD2 60%), tak tam nastava problem, wifina na MSIcku vypadava ...

Chcel by som od Vas vediet, ci si myslite, ze ked by som ten notebook s tymito dvoma malymi zavadmi reklamoval, ci mi to uznaju ... kedze sa neprehrieva a wifi, tam kde je 100% signal funguje ok ...
Inak sestra si ten notebook velmi vazi (ako som spomenul, je v 100% stave), tak nastava druha otazka, ci jej ho v tom servise viac nepokazia ako opravia ... videl som na vlastne oci, ako sa v servisoch zaobchadza s notebookmi ...
Tak psl dajte nazory ...

Diky

Napsal: 12 čer 2011 08:18
od JejKey
Větrák by na reklamaci být mohl, asi už odchází ložisko. Wi-Fi nevím, dost udělá nastavení samotné karty a použitá/é anténa/y.

Napsal: 11 črc 2011 19:55
od resolver43
Ahoj,

zkusil bych to reklamovat. Za to snad nic nedas ne?

Oprava

Napsal: 03 srp 2011 14:06
od drk22
No tak jsem poslal svuj NB na reklamaci do polska. Blžil se konec záruky a prasklý roh rámu si zasloužíl spravit.
První vtipná vc je, že pošlou kurýra a ten vám ani nedá nějaké potvrzení že od vás NB převzal. Ale budiž papír jsme sepsali vlastní.

Raklamace:
prasklý roh rámečku a pravděpodobně poškozený kabel podsvícení.
+ podezření na možnou poruchu pcmcia

vyřízení:
za +-14dní kurýr se objevil ráno bez jakéhokoliv avíza.
vyměnili rámeček a kabel podsviceni, pcmcia se prý neprojevilo.

Na první pohled se zábýt vše ok. Na druhou stranu čertví co ještě vyměnili, protože hdd který jsem tam předtím se systémem měl a pouze ho na den připojil přes usb kvůli datům, načež jsem ho teď namontoval zpět, naivně předpokládaje, že mi to ušetří reinstalaci, odmítá nabootovat, spadne do modré obrazovky a oprava systemu "se nezdařila" :0( Takže reinstal celého systému ěýčřýščřěščř...

EDIT: W7 jsem nakonec (díky bohu) zprovoznil, když jsem druhý den zuřil na haváriemi při snaze opravit systém tak jsem znova prostudoval papír ze servisu a tam stálo, že měnili FW. Tak jsem ho překontroloval a bylo vyplé AHCI...

Spolehlivost

Napsal: 10 srp 2011 12:55
od dan0044
Výše se diskutuje o štěstí vs. pravděpodobnost. Souhlasím, že u výrobků MSI je ta pravděpodobnost velmi zvýšená, a proto na štěstí už nezbývá tak velká vypovídající hodnota. Já měl "štěstí", a to, že se mi JENOM přehřívá (běžně 70°C - no a co potom hry?), nejde probudit ze spánku, byli problémy s wi-fi, upadla krytka mechaniky (a to s nim zacházim opatrně), ulítla pojistka baterky, zkolabovaly kontakty displeje - občas vůbec nefungoval. Aktuálně je po první reklamaci a brzy zamíří k druhé. Pořád se nechce probudit a přehřívá se. Jenom doufám, že mi ho zase v Polsku nezničí, jako minule (odřené rohy, vylomená mřížka větráku). Bohužel jsem si toho všiml pozdě.

Zase na druhou stranu, už nějakou tu chvíli hledám nástupce. A žádný mi není schopný dát to, co potřebuju a co právě mám u mého MSI. Nasadilo "laťku" příliš vysoko a já teď nikde nevidim další nb, který by mi po stránce vybavení vyhovoval. A to jsem ochoten si i připlatit.

Napsal: 10 srp 2011 15:32
od drk22
dan: Ti co reklamují jsou ve skutečnosti v minoritě, pokud nikoli, tak by se prakticky žádnému výrobci nevyplatilo to vyrábět. Ta pravděpodobnost není zase o tolik vyšší. Ty statistiky z amerického trhu co jsem viděl ukazovaly, že poruchovost jednotlivých značek byla v rozmezí 5% u všech větších výrobců stejná (do dvou let mělo nějaký problém 25% NB a oni tam mají záruku jen rok). U nb s vyšším výkonem v malém těle ta pravděpodobnost poruchy navíc dost roste.
Jinak mi není jasné co přesně ti dokáže nabídnout dnes už podprůměrná grafika NV 130 a podprůměrný mobilní procesor AMD. U GT729 jsem rád že pant vyměnili a jede to jako dřív. Protože něco s výkonnou grafikou co má spotřebu 70w a 4 jádrem s 35w, co je tiché, plus lcd má to 16:10 už dnes jentak neseženu.... Osobně všem co to snesou doporučuju u výkonnějších NB 17" tělo, zatraceně líp se to chladí.