Spokojenost s MSI notebooky, servisem aj.

notebooky MSI a vše kolem nich

Jsem spokojeny s notebook od MSI?

ano
124
59%
ne
85
41%
 
Celkem hlasů: 209

orgasmic
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8310
Registrován: 23 dub 2007 08:54
Bydliště: International

Re: Spokojenost s MSI notebooky, servisem aj.

Příspěvekod orgasmic » 22 bře 2019 08:40

No proto máme možnost vrátit zboží do 14 dnů či máš nárok na výměnu zboží během prvních 6 měsíců, pokud se pokazí.
Asus G703VI

roman2277
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9970
Registrován: 30 dub 2008 10:22
Bydliště: okolí Prahy

Re: Spokojenost s MSI notebooky, servisem aj.

Příspěvekod roman2277 » 22 bře 2019 12:46

Už se v parlamentu připravuje novela tohoto zákona.A bohužel v neprospěch kupujícího.
MSI GT73,Ipad Pro 10.5 256GB,Ipad Mini 2019
World Leader in horde at map Azura(statistics) in Gears of War 3

Hurrican33
chodí sporadicky
Příspěvky: 3
Registrován: 09 bře 2019 12:56

Re: Spokojenost s MSI notebooky, servisem aj.

Příspěvekod Hurrican33 » 26 bře 2019 13:52

Tak ja zatiaľ nemám dobre skúsenosti. Po niekoľkých rokoch som kupoval nový notebook (gs65). Stroj po dizajnovej a výkonnostnej stránke je to parádny a nevadila mi ani nie moc pevná kvalita spracovania (predsa len pri takej cene sa o to starám ako v bavlnke). Horšie bolo keď po troch mesiacoch začal chrapcat ventilátor (asi beznejsi problem (podľa videí na YouTube) pri tomto laptope). Reklamácia trvala vyše dvoch týždňov (Alza) ale čo je väčší problem tak šikovný pracovníci v poľskom servise ho prehli a nelicuje/nedolieha spodný kryt. Takze na další den spat na reklamáciu a čakám ako sa poľsky servis vyjadri. Takze už dosť dlhšiu dobu nemám laptop ( a neviem do kedy) a dúfam že to neuhraju do stratena že to je v norme ako písal pri recenzii na alze jeden zo zákazníkov ktorému ho tiež takto ohli a už to nedoriesil :(

tomas.zh
občas se tu ukáže
Příspěvky: 60
Registrován: 15 srp 2010 01:52

Re: Spokojenost s MSI notebooky, servisem aj.

Příspěvekod tomas.zh » 31 bře 2019 23:03

Hurrican33 ty si mal problém s tým, že ti začal rapkať ventilátor, ja som mal problém s tým, že som do servisu posielal notebook s dvomi úplne dobrými, bezproblémovými ventilátormi a oni preventívne vymenili tieto dva (v rámci opravy) za nové dva, z ktorých však bol jeden vadný... Naozaj, nerobím si srandu.. Keby niekto tie ventilátory popočúval po výmene v servise aspoň minútu (preventívne), tak hneď vedia, že osadili jeden vadný z výroby.. Ale pre mňa dobre nakoniec, získal som ďalšiu potvrdenú opravu, čo neskôr vyústilo do vymodleného dobropisu a to som ani nedúfal..

BTW, druhá vec, ktorú uvádzaš ohľadom spodného krytu, tak moja skúsenosť je taká, že notebook sa mi trikrát vrátil zo servisu v Poľsku a trikrát som si musel sám spodný kryt "docvakať" na niektorých častiach po jeho obvode.. Samozrejme, toto nebol fyzicky žiadny problém, ale už len to človeku urobí obraz o profesionalite servisu, keď to trikrát takto vrátia.. Šróby boli tam kde mali byť, ale niektoré časti spodného krytu skrátka trčali, nedoliehali, bolo to treba celé po obvode prejesť a vždy docvakať, a to po každej z troch opráv..:)


Zpět na „notebooky MSI“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti