Spokojenost s MSI notebooky, servisem aj.

notebooky MSI a vše kolem nich

Jsem spokojeny s notebook od MSI?

ano
124
59%
ne
85
41%
 
Celkem hlasů: 209

Uživatelský avatar
kasper
píše často
Příspěvky: 493
Registrován: 17 lis 2008 11:46

Příspěvekod kasper » 23 pro 2009 15:30

zase zavolej do penty a objedenej si odvoz operatorovi rekni ze chces odstoupit od smlovy to taky napis do popisu zavady a pribal oni ti poslou dobropis tent posli na mironet spolecne s fakturou a je to
Dum spiro spero
Spem retine
S rozumem a odvahou
Audacem fortuna iuvat
Sciens vincit 
Semper Fi
Acer Nitro 5 2021 AN515-55

Tziky
guru
Příspěvky: 1694
Registrován: 04 zář 2007 21:23

Příspěvekod Tziky » 24 pro 2009 11:20

Michal27 píše:
dan0044 píše:Jinak co se týče kvality - jsem na tom lépe, protože mám obal z hliníku, plastů je minimum.


Tak to je presne to, na co MSI hraje... Konstrukcne tragicky, prilipne se tenoulinky kus hliniku (ve vysledku k prdu, protoze ochranna f-ce je minimalni) a lidi jsou nadseni. Moudri vedi, ze to neni o tom, co je venku, ale zalezi na vnitrni kostre. :wink:


Pro míšu :DDD

Po roce používání a častého tahání otvírání a zavírání..
Nic se nehne, žádná vůle vše bez závad teploty stabilní a nízké, vypadá stále jako nový.

Závěr, příště bych si MSI koupil znovu
MSI GT735

dan0044
občas něco napíše
Příspěvky: 25
Registrován: 18 pro 2009 18:03

Příspěvekod dan0044 » 24 pro 2009 12:00

1.) Díky za radu, už vše běhá jak má, myslel sem, že sem nainstaloval všechny ovladače a ono ne... Jako by rovnou nemohli napsat, že mi chybí ovladače pro grafárnu :D ale né, musí mi to napsat, že mi chybí direct 3D...

2.) Jak to funguje uvnitř, to zjistim po delší době užívání. Reaguju na to, co sem četl a to je, že MSI se často prohybá klávesnice, víko displeje, atd. Ten hlíník se opravdu docela kvalitní, neprohýbá se, o když sem si v první chvíli myslel že ano, protože gumové ťuflíky, na kterých to stojí, docela hodně pruží :D ale to je dobře. Jediná nevýhoda tohodle povrchu je, že se špiní. Ale den to v pohodě vydrží celkem čistý. Večer to přetáhnu vlhkym kapesníkem a je to v poho.

3.) Jediná věc, kterou nikde nemůžu najít je, jak ho mám proboha probudit z režimu spánku?!?! Když bliká tlačítko spánku a já cokoliv zmáčknu, nic. Když zmáčknu tlačítko napájení, přestane blikat, svítí, ale je stále černo :( jo a ještě, proč když ho zapínám s vyplou wi-fi, už ji nemůžu rozchodit a musim ho restartovat? Ovladače jsou snad aktuální... díky za rady :)

dan0044
občas něco napíše
Příspěvky: 25
Registrován: 18 pro 2009 18:03

Příspěvekod dan0044 » 24 pro 2009 12:53

mimochodem, ještě jedna věc, hodně lidí řiká, že se MSI nb přehřívají - normálně jede při 55°C, když jsem jel naplno, tak mi program ukázal maximum 79°C. I když... To je možná taky tim, že mám AMD. To je sice teplejší, ale je lepšejší :D

Koby
občas něco napíše
Příspěvky: 26
Registrován: 28 črc 2008 09:41

Příspěvekod Koby » 26 pro 2009 21:55

mám ten MSI ex610 rok a pul a nemá to prostě chybu... Po roce a pul jsem včera nainsaloval Win 7, do tý doby Xp a je to prostě super.

použím x hodin denně a pořád jako nový. Akorát baterka už nevydrží 2 hodiny ale asi 90-110minut...

Do MSI bych šel klidně znova. Teplota 43 na power save, max. 65 při dlouhým hraní něaký hry, ale hrau minimálně...

za mě tedy ano a klidně znovu.

noba
občas něco napíše
Příspěvky: 94
Registrován: 09 pro 2006 13:59

Příspěvekod noba » 28 pro 2009 10:01

noba píše:moje gx600 byla uz 3x na reklamaci vzdy sem zavolal pente a poslali pro to ppl a notas sem kupoval u mironetu tedka mi zacalo blbnout napajeni takze uz budu chtit vratit penize ale vubec nvm jak to mam resit a jak dlouho to bude trvat...nevite nekdo jak to je nebo nemate s tim zkusenosti?
Diky


Jeste se chci jen zeptat jak dlouho to vyrizeni asi trva a jestli penta nebo mironet kvuli tomu nedelaji potize.
Diky

asaninek
občas něco napíše
Příspěvky: 44
Registrován: 28 říj 2009 13:00

Příspěvekod asaninek » 29 pro 2009 00:33

No problem reklamace trvá zhruba 10 dní, závisí na dostupnosti náhradního dílu, pokud se jedná o třetí stejnou (oprávněnou) závadu nebo o čtvrtou rozdílnou, tak ti na ntb vystaví dobropis, který stačí zaslat tvěmu prodejci.

noba
občas něco napíše
Příspěvky: 94
Registrován: 09 pro 2006 13:59

Příspěvekod noba » 29 pro 2009 10:47

no me prave zajima jak dlouho pak trva vraceni penez ze strany mironetu a treba u penty nez to posle....jinak blbne mi dobijeni a nvm jestli to je kabelem nebo konektorem v ntbku tak by me jeste zajimalo kdyz by to bylo kabelem jestli by to vubec uznali.
Predem diky

asaninek
občas něco napíše
Příspěvky: 44
Registrován: 28 říj 2009 13:00

Příspěvekod asaninek » 29 pro 2009 13:50

z vlastní zkušenosti cca 2 měsíce (30 dní v servisu a za dalších 30 dní jsem měl peníze na účtě), jinak k tomu tvýmu problemu,na adapter a baterku dávají 1 rok záruku, takže pokud je vada někde na kabelu, tak si musíš pohlídat záruční lhůtu a pokud je vada v konektoru v ntb, tak si myslim, že to budou brát jako mechanické poškození, takže držim palce at to pro tebe dopadne co nejlépe

zivan
guru
Příspěvky: 3441
Registrován: 26 kvě 2008 17:23
Bydliště: Brno

Příspěvekod zivan » 29 pro 2009 13:59

Jen upresnim, ze pokud jsi ho kupoval jako spotrebitel, tak ti prodejce ani servis nemuze odmitnout reklamaci s tim, ze na kabel je zaruka 1 rok :) Spotrebitel ma 2 roky.
HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP Universal USB-C Dock + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W

asaninek
občas něco napíše
Příspěvky: 44
Registrován: 28 říj 2009 13:00

Příspěvekod asaninek » 29 pro 2009 14:39

samozřejmě, že záruka je 2 roky, já jen píšu SKUTEČNOST, že MSI ti na kabel a baterku dá pouze 1 rok, zkus to tam poslat a uvidíš :D

zivan
guru
Příspěvky: 3441
Registrován: 26 kvě 2008 17:23
Bydliště: Brno

Příspěvekod zivan » 29 pro 2009 15:03

No skutecnost je takova, ze MSI ti neda nic, protoze si od nej nic nekupujes :) 2 roky ti musi dat prodejce a jemu da dovozce/velkoobchod ten 1 rok.
HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP Universal USB-C Dock + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W

asaninek
občas něco napíše
Příspěvky: 44
Registrován: 28 říj 2009 13:00

Příspěvekod asaninek » 29 pro 2009 15:11

...takže chudáci prodejci :D

XxXcompany
občas něco napíše
Příspěvky: 53
Registrován: 05 led 2010 17:03

Příspěvekod XxXcompany » 05 led 2010 17:56

NEPOKOJNOST - MSI - NAJHORSI SERVIS MSI - NAJHORSIA ZNACKA
naoplatku - najlepsi pomer vykon/cena a najlepsie dysplaye u GX /GT 6xx 1680x1050 rozlisenie. ICQ328878814 ak niekto nieco potrebuje rad podebatujem
A SPECIALNE PRE FORUM A LUDI PRIDAVAM LINK S FOTKAMI PRACE JEDINEHO SERVISU t.j. SWISS V BRATISLAVE .
http://www.sendspace.com/file/4plhax
Na foto : noha odtrhnuta v servise -do servisu siel este s nohou,2x chybajuca gumka,2x gumka inej farby,odstavajuce logo,ogrcany displej.
Okrem ineho notebook bol aj poskriabany a servis to odovodnil ze nemusia menit za nove kryty na ostatne veci povedal ze casty jav a podobne bludy .Ak to aj niekto cita z dotycneho servisu tak odkazujem :ZOBER SI LOPATKU A CHOD SA HRAT S FORMICKAMY DO PIESKU od notebookov ruky prec!

A teraz link ''kvality'' notebookov msi(este stare logo na baleni teda GX620X musim povedat ze GT628X ma predny kryt uplne z ineho materialu dokonca aj rovny a nemal by prasnut a ma viac gumiek o 2ks.
Druh lepidla na gumkach je uplne iny ako u GX620 takze sa mozno trocha msi spamätal)
+Pridavam odpoved na automaticke otazky -NEPADOL MI NEMAL ANI ROK -na foto je vidno opadane mriezky asi od teploty (plast),zlomene plasty a klbik,odrete samolepky z dovodu ze kryty sa treli o seba ...
Zaobchadzanie-velmy jemne ,na notebook som daval pozor ale bol denne vyuzity a neustale a cestoval som mnou vsade.
http://www.sendspace.com/file/erf7q5

Najnovsie doplnene moj aktualny smejd GT628X !!!
http://www.sendspace.com/file/lfbs9q

K fotkam - Takto vyzera po mesiaci -dvoch pouzivania -zaobchadzanie jemne ,nikdy nepadol atd atd

chladenie je tak ''uzasne'' vyriesene ze za mesiac su zapchate komplet mriezky a okrem ineho aj vyrobna vada vsimnite si jak hnusne je skriabnuty a ohnuty chladic.

pri pantoch zlieza farba je to len lacny nastrek zaklad je biely -poduroven smejd!!

farba s nalepky je uplne dole - Bola to energy star nalepka

a kryty sa suchaju o seba a tie nechutne skriabance su sposobene tym oznacene cervenym ovalom.

Okrem ineho aj cely dysplay je poskriabany otlacena klavesnica.

POUZIVAM ORIGINALNY MSI batoh takze nemozu nic povedat a nieje preplneny proste MSI je jedno velke ho*** ....

Na zaver len doplnim uvidime ako bude vyzerat po polroku podla mna ako ostatne zlomeny,prehrieva sa ,nekvalita materialu olupava sa farba,na displeji otlaceny pas atd a bude to na vrateni penazi kupim dalsi msi na pol roka uz ovela vykonnejsi... jednoducho MSI :D:D

dan0044
občas něco napíše
Příspěvky: 25
Registrován: 18 pro 2009 18:03

Příspěvekod dan0044 » 06 led 2010 16:49

Heh... Ty mě děsíš... Totiž tyhle šasy má i moje GX633, mám jí asi 3 týdny a zatim sem se s tim NB dost sžil... nom. Nicméně asi vědí, proč k tomu dávaj ten hadr mezi displej a klávesnici. Já ho nosim. No a ty pryžový čtverečky... Zatim držej, ale všechen prach se jich taky drží :( a nechávaj stopy na tom hliníku, když tam neni ten hadr. No prostě pryž no..

A ty nálepky se můžou sundat, ne?
Aktuálně Toshiba Satellite L755-18N/ Intel Core i3 2310M 2,1GHz/ NVIDIA GeForce GT525M.

Měl jsem MSI GX633X-051CZ - MSI už nikdy.


Zpět na „notebooky MSI“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů