MSI GT75 8RG Titan - skúsenosti, názory, postrehy

notebooky MSI a vše kolem nich
orgasmic
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7601
Registrován: 23 dub 2007 08:54
Bydliště: International

Re: MSI GT75 8RG Titan - skúsenosti, názory, postrehy

Příspěvekod orgasmic » 12 čer 2018 14:25

Kdyz jsem reklamoval sve MSI, tak jeste meli na podpore v Polsku cesky mluviciho polaka.
Nedavno jsem jim volal ohledne nejakych informaci a uz take pouze anglictina.
Coz snad ani nemuze byt podle nejakych zakonu v CR.
Asus GX501 s GTX1080 Max-Q

Uživatelský avatar
swarm
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8719
Registrován: 09 úno 2007 14:22
Bydliště: zpět v ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: MSI GT75 8RG Titan - skúsenosti, názory, postrehy

Příspěvekod swarm » 12 čer 2018 16:19

Ale může, protože ty jako koncový zákazník máš pořád možnost si to v češtině vyřešit s prodejcem.
Diagon Swarm - blog :arrow: http://notebookblog.cz
Je těžké být debilem, konkurence je příliš velká.
15,6" Acer Aspire V15 Nitro (i7 QC, GTX860M)
14" ThinkPad T400
14" HP EliteBook 840 + dock + 3xLCD

Uživatelský avatar
MSI CZSK
= = v ý r o b c e = =
Příspěvky: 2
Registrován: 13 čer 2018 11:32

Re: MSI GT75 8RG Titan - skúsenosti, názory, postrehy

Příspěvekod MSI CZSK » 15 čer 2018 10:47

Dobrý deň,

ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti. Čo sa týka česky/slovensky hovoriaceho zamestnanca, toho momentálne v Poľsku nemáme. CZ/SK podpora existuje ale RMA je nutné riešiť v súčasnosti výlučne v angličtine.
Formulár riešime. Niekedy je nutné podať 3-4× formulár, kým sa odošle, prosím o strpenie. Reklamáciu potvrdzuje ručne zamestnanec, a môže to trvať aj 24 hodín.
Čo sa týka GT75 prosím napíšte nám súkromne všetky poznatky.

orgasmic
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7601
Registrován: 23 dub 2007 08:54
Bydliště: International

Re: MSI GT75 8RG Titan - skúsenosti, názory, postrehy

Příspěvekod orgasmic » 15 čer 2018 13:51

Je mi jasne, ze vetsina zakazniku, co potrebuje reklamovat a neovlada zaklady anglictiny, asi vyuzije k reklamaci prodejce a cesta vlastni iniciativy pro ne ani neexistuje, ale aby cela podpora MSI pres telefon byla opet v anglictine?

To uz je vazne moc.

Nevim, jestli se neco zmenilo, ale kdyz jsem volal naposledy nekdy pred pul rokem, tak automat v CZ, ale samotne spojeni s operatorem pouze AJ.

Urcite tim tratite hodne potencialnich zakazniku.
Myslim, ze CZ/SK mluvici pracovnik se krasne zaplati.

Uz ted slysim, ze MSI nekdo nechce kvuli servisu v Polsku.
Az se mezi nimi rozkeca, ze telefonni podpora pouze v AJ :mrgreen:
Asus GX501 s GTX1080 Max-Q

Uživatelský avatar
MSI CZSK
= = v ý r o b c e = =
Příspěvky: 2
Registrován: 13 čer 2018 11:32

Re: MSI GT75 8RG Titan - skúsenosti, názory, postrehy

Příspěvekod MSI CZSK » 15 čer 2018 15:43

Dobrý deň,

ešte raz :). Podpora je lokalizovaná. Momentálne absentuje (asi od nového roka) len zamestnanec na RMA notebokov. Snažíme sa to promptne riešiť. :)

tomas.zh
občas se tu ukáže
Příspěvky: 37
Registrován: 15 srp 2010 01:52

Re: MSI GT75 8RG Titan - skúsenosti, názory, postrehy

Příspěvekod tomas.zh » 16 čer 2018 09:44

Dobry,

mate odpisanu vycerpavajucu spravu (trochu som sa odviazal)..:-D A to vsetko na mobile, kedze book uz je v servise.. :(

Uživatelský avatar
leon
chodí často
Příspěvky: 533
Registrován: 25 zář 2014 20:46

Re: MSI GT75 8RG Titan - skúsenosti, názory, postrehy

Příspěvekod leon » 18 čer 2018 18:59

my chcem taky vědět o čem si píšete, teda já určitě :D


Zpět na „notebooky MSI“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host