Modrá smrt

Vše kolem Microsoft Windows. Zkušenosti, problémy, vylepšení atp.
filipp
občas něco napíše
Příspěvky: 34
Registrován: 10 kvě 2012 14:52

Modrá smrt

Příspěvekod filipp » 23 led 2014 16:26

Zdravím, dneska se mi na ntb z ničeho nic objevila modrá smrt. Poté jsem spustil ntb přes nouzový režim a dělal jsem na tom dále, pote jsem to chtěl nějak spravit tak jsem dal automatickou kontrolu disku po teto kontrole jsem zkoušel i obnovu systému od poslední uložené pozice. Po techto operací už mi nenajel ani nouzák. Mam win7 home. NTB: acer aspire v3-571g makk, záruku mám ještě cca 7 měsíců je to na reklamaci? protože tyto ntb mívají problémy s diskama. Pokud bych chtěl získat nějaká data z ntb šel by nahrát druhý systém a pomocí něho dostat data na nějaké uložiště? (Bohužel nemužu přidat odkazy protože nejde zkopírovat do přízpěvku odkaz )

Uživatelský avatar
Chlebovnik
guru
Příspěvky: 3610
Registrován: 30 bře 2008 19:20
Bydliště: K-Vary / Brno

Příspěvekod Chlebovnik » 23 led 2014 16:59

Nechápu, proč jsi po modré smrti dělal všechny tyto blbosti. To nešel notebook nabootvat obvyklým způsobem?

Alt+F10 po startu notebooku spustí recovery do továrního nastavení. Jestli si chceš zálohovat data, tak nabootuj Linux z flashky.
• Aspire V3-571G | 15.6" FHD IPS | i5-3230M | nVidia GT 640M | 8 GB RAM | Intel 80 GB SSD + 1 TB HDD
ASUS VX239H | SteelSeries 6Gv2 | Logitech MX518 | Tesoro Aegis X4 | Zalman NC2000
• ThinkPad T61p

filipp
občas něco napíše
Příspěvky: 34
Registrován: 10 kvě 2012 14:52

Příspěvekod filipp » 23 led 2014 17:21

No, protoze uz jednou jsem to tak delal, navic to tak bylo napsane i na ofiko strankach. Tedkom si instaluju novy system abych data ziskal zpet. Bude mozne uplatnit na tento problem reklamaci?

Uživatelský avatar
Chlebovnik
guru
Příspěvky: 3610
Registrován: 30 bře 2008 19:20
Bydliště: K-Vary / Brno

Příspěvekod Chlebovnik » 23 led 2014 19:03

Máš kód toho BSOD? Máš nějak otestované, že je disk vadný? Na co bys chtěl uplatňovat reklamaci? Snad ne na to, že ti 2x vyskočilo BSOD a pak sis pravděpodobně neodborným zásahem sám znefunkčnil operační systém.
• Aspire V3-571G | 15.6" FHD IPS | i5-3230M | nVidia GT 640M | 8 GB RAM | Intel 80 GB SSD + 1 TB HDD
ASUS VX239H | SteelSeries 6Gv2 | Logitech MX518 | Tesoro Aegis X4 | Zalman NC2000
• ThinkPad T61p

filipp
občas něco napíše
Příspěvky: 34
Registrován: 10 kvě 2012 14:52

Příspěvekod filipp » 24 led 2014 07:57

Včera jsem nainstaloval znovu win 7 a asi po 10 minutách běhu zase modrá obrazovka a konec, do nouzaku se tedkom dostanu. Překopiruju data, a chtěl bych ověřit nějakým programem jestli je chybný disk nevím který je dobrý, mužeš mi prosím poradit? Pokud zkontroluju disk najdu chyby, tak co má říct na reklamaci že je vadný disk? ntb byl kupovaný bez systému a vždycky mi na reklamaci mužou říct že to děla software.

Dorota
píše často
Příspěvky: 291
Registrován: 12 zář 2008 13:33

Příspěvekod Dorota » 24 led 2014 12:15

Stáhni a vypal HBCD (Hiren´s boot CD), nabootuj z něho a otestuj disk příslušným nástrojem od výrobce disku, případně můžeš nechat opravit chyby. Pokud nebudeš vědět, co děláš, nedělej to! HBCD je dost mocný nástroj a můžeš si zničit data.
HP 4520s WT290EA#ARL
Toshiba Satellite A200-1ZB

filipp
občas něco napíše
Příspěvky: 34
Registrován: 10 kvě 2012 14:52

Příspěvekod filipp » 24 led 2014 13:01

Stáhl jsem si HD tune na kontrolu vadných sektorů, zatím nic nenašel.


Zpět na „Windows 11, 10, 8 / 8.1, 7, Vista, XP i starší“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 hostů