windows XP a 7 problém při instalalaci

Vše kolem Microsoft Windows. Zkušenosti, problémy, vylepšení atp.
Jiriczek

windows XP a 7 problém při instalalaci

Příspěvekod Jiriczek » 01 zář 2011 18:14

Ahoj,
na notebooku jsem měl windows 7 ultimate ale potřeboval jsem i XP tak mi bylo poraděno, ať si tam strčím CD od Windows Xp dám formate disk a rozdělim si ho na více oddílů kam následně strčím i můj stavající windows 7 a udělal jsem to tak: zapl jsem PC strčil jsem tam ty windows XP asi hodinu si to něco zjišťovalo a pak chyby že instalace byla zrušena z důvodu ohrožení počítače... tak si říkám no tak skvělí... no nic zkusím tam šoupnout Windows 7 a nějaká chyba disku... tak sem se nasra* a narval jsem do mechaniky ubuntu Linux už mi to sežralo... tak říkám dobrý mám rozchozelej komp... ale je divné že disk spadl z 298GB na 260GB... ale to bych zatím neřešil... no zkusil jsem tam znovu šoupnout ty XP ani se to nenačetlo... Tak sem tam šoupl ty Windows 7 a napsalo to že z 298GB je 0.00 KB/S volných... tak si řeknu že to naformátuju ale to píše že na oddíl 0 a 1 nejde nacpat windows... a tlačítko zformátovat je šedé a nejde na něj kliknout... takže jsem již opravdu bezradný... Linux mi sice nevadí měl jsem ho hodně dlouho... ale již v této době bych měl rád jako hlavní systém už kvůly škole měl windows XP spíše windows 7... Jsem z veškerými radamy a potřebuji nějaký program, kde zjistím zdalipak je veškerý hardware stopocentně funkční protože ty XP říkají něco o HDD ale zdá se mi to divné... notebook je stále na místě a není přenášen...
Děkuji za odpovědi... :)

Uživatelský avatar
stavač
guru
Příspěvky: 766
Registrován: 12 kvě 2009 05:44
Bydliště: Hruboňovo-SR Zaporožie-Ukraina
Kontaktovat uživatele:

Re: windows XP a 7 problém při instalalaci

Příspěvekod stavač » 02 zář 2011 20:45

Chod do biosu a tam si nastav IDE Mod, potom už nainštaluješ to XP, alebo si do novej inštalačky XP integruj SATA ovladače ktoré stiahneš zo stranky tvojho nottebooku