Odmítají mi zaregistrovat notebook

notebooky VBI a vše kolem nich

Měli jste s VBI nějaké nepříjemnosti?

Ano
7
44%
Ne
9
56%
 
Celkem hlasů: 16

Poník

Odmítají mi zaregistrovat notebook

Příspěvekod Poník » 03 říj 2008 17:27

Chci si zaregistrovat notebook od VBI, což vyžaduje zadání sériového čísla. Když ho zadám, píše mi to "NENALEZENO". (A to jsem opravdu vyzkoušela všechna čísla, co jsou u noťasu přiložena.)

Proto jsem jim napsala do kontaktního formuláře... ale... nikdo se mi neozval! A to jsem je už urgovala asi třikrát a ani sebemenší odezva!

Poradí mi někdo, jak je mám donutit, aby mě aspoň nakontaktovali a projevili snahu postarat se o svého zákazníka?

//edit C: To nie je o citlivosti, ale o slusnosti.

heppma
píše často
Příspěvky: 224
Registrován: 20 srp 2007 14:43

Příspěvekod heppma » 03 říj 2008 21:55

Zkus napsat, kde jsi noťas koupila, protože ne všechny noťasy jdou zaregistrovat.
Compal FL90 v.2, Intel core 2 duo T7700, 2x1GB ram, Hitachi Travelstar 7K500, Nvidia 8600M GT 512 mb, Windows 7 professional

CeCo

Příspěvekod CeCo » 04 říj 2008 19:23

Tak tak. Nie vsetky "vyzera ako VBI" su naozaj VBI ;-)

C

Krevety
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2352
Registrován: 11 kvě 2006 21:10
Bydliště: † Ostrava †

Příspěvekod Krevety » 05 říj 2008 11:10

Mozna kdybys omezila ty vykricniky, bylo by to lepsi, dekujeme :wink:
Samsung 730U
(i5 3337U; 8GB RAM; Radeon HD 8570M; 480GB SSD; Win8.1 x64)

Poník

Příspěvekod Poník » 05 říj 2008 11:35

Citlivějším povahám se omlouvám za vykřičníky. Nevím, jak by bylo jim, kdyby se jim posral notebook a neměli to ani kde reklamovat.

CeCo

Příspěvekod CeCo » 05 říj 2008 12:52

Preco nemas kde? U predajcu predsa (a nesmie to podmienovat ziadnou registraciou).

Btw, preco si im do kelu nezavolal? Vyriesit problem mozu len oni, takze sup sup volaj predajcovi (mimochodom 2 - kde si ten notas kupoval?)

C

dak

Příspěvekod dak » 05 říj 2008 13:41

servis je pro VBI (resp. distributora KM) asi sprosty slovo. kdyz jsem pritelkyni vyrizoval reklamaci FL90ky, tak to opravili, ale na maily (a ze jich bylo) co presne opravili, v cem to bylo, co vymenili(!). nikdy nikdo neodpovedel...

kdyz jsem jim psal dotazy ohledne koupe, tak odpovedeli do druhyho dne. ale jak jde o servis, delaj mrtvyho brouka

Michal27
zlobivá kočička
Příspěvky: 3172
Registrován: 25 lis 2006 15:51

Příspěvekod Michal27 » 05 říj 2008 16:30

Me by zajimalo, jestli by treba vratili penize..
Bud rad, ze to aspon opravili.. U Aceru kolikrat svalili vinu na uzivatele a chteli penize... :roll:
Jinak to je typicke chovani krivaku.. Prodat ano a tim konci pece o zakaznika. U FSC se ke me chovali pekne, az to vraceni penez, ktere neprobehlo, no.. Snad budou casem lepsi zkusenosti s jinymi znackami..
Apple MacBook Pro 13" Retina - Late 2012

heppma
píše často
Příspěvky: 224
Registrován: 20 srp 2007 14:43

Příspěvekod heppma » 05 říj 2008 19:00

Přesně tak, pokud se noťas nedá zaregistrovat (prodejna nejspíš není partnerem KM nebo co to je), tak reklamaci musí zařídit přímo prodejce. U VBI se s tebou v tomto případě asi bavit nebudou.
Compal FL90 v.2, Intel core 2 duo T7700, 2x1GB ram, Hitachi Travelstar 7K500, Nvidia 8600M GT 512 mb, Windows 7 professional

skejpa
guru
Příspěvky: 520
Registrován: 30 led 2007 13:54
Bydliště: Pardubice

Příspěvekod skejpa » 06 říj 2008 10:09

ja teda co jsem jednou urgoval VBI servis (ukazalo se ze zbytecne) tak mi na 3 maily vzdy do 2 dnu odpovedeli. registrace probehla v poradku atd atd. Jen bych doporucil telefoni kontakt. je to preci jen osobnejsi a nejde se tomu vyhnout. Pan v servisu tomu ocividne rozumnel a poradil...

Pokud si vsak kupoval notebook VBI nekde, kde nemaji partnerstvi, musis si to vyridit s nima... To uz je proste tvoje blbost ze si chtel usetrit tu petistovku nebo o kolik to bylo levnejsi :)
VBI Compal FL90 (15,4", 1280x800 • T7500 2,2GHz 4MB L2 • 2x1GB RAM • GF 8600M GT + Robson 1GB • Seagate momentus 500GB, 7200ot., SATA2, G-Force • Wifi, Bluetooth • Windows Vista home Premium 32bit CZ SP2 - RULEZ) • Logitech MX518

Unown
občas něco napíše
Příspěvky: 45
Registrován: 09 zář 2008 18:38

Příspěvekod Unown » 11 říj 2008 01:36

já sem nakupoval přímo na VBI...a tam se na konci musel vybrat mezi 3 distributory...tak sem si jednoho vybral a od něj mi to přišlo..
a teď když chcu zaregistrovat notebook,tak mi tak taky píše SN nenalezeno...tak jak to tedy bude? zatim mi nikdo neodpověděl:/

skejpa
guru
Příspěvky: 520
Registrován: 30 led 2007 13:54
Bydliště: Pardubice

Příspěvekod skejpa » 11 říj 2008 02:21

no tady taky za tebe nikdo nebude resit takovejhle specifickej problem... zavolej na VBI a res to s nima. zadna jina moznost (krome emailu) uz neni.
VBI Compal FL90 (15,4", 1280x800 • T7500 2,2GHz 4MB L2 • 2x1GB RAM • GF 8600M GT + Robson 1GB • Seagate momentus 500GB, 7200ot., SATA2, G-Force • Wifi, Bluetooth • Windows Vista home Premium 32bit CZ SP2 - RULEZ) • Logitech MX518


Zpět na „notebooky VBI“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 42 hostů