Problém s vypalováním...

Obecná diskuse o programech, utlitách, střihové programy, přehrávače video / audio, zpracování fotek atp.
Ponteral
občas něco napíše
Příspěvky: 10
Registrován: 17 lis 2010 13:05

Problém s vypalováním...

Příspěvekod Ponteral » 17 črc 2011 16:25

Ahoj, snažil jsem se řešit problém s vypalováním, ale už si nějak nevím rady, tak by mě zajímalo názor vás ostatních. Zatím poslední řešení, je výměna základní desky, kterou uskutečním možníá zítra.

Po dvou měsích užívání mi na mém notebooku Dell Precision M4500. Přestalo jít korektně vypalování. To jest, že vypálení dat proběhlo.. ale při kontrole byly na DVD vadné sektory a DVD nešlo v tom místě přečíst.

Nahlásil jsem vadnou mechaniku, přišla nová ovšem problém se opakoval. Později jsem si koupil další mechaniku tentokrát Blu-ray vypalovačku. Výsledk 1 z 5 BD-25 se povedlo vypálit korektně. Opět stejný problém. Při kontrole dat nemožnost přečíst některé sektory.

Myslel jsem si, že by to třeba mohlo dělat AnyDVD, které odstraňuje SW ochrany z optických disků. Přeinstaloval jsem tedy kompletně systém a zdá se to ok, ovšem dnes opět chyba.. Tenktorát při samotném vypalování, kdy jsem vypaloval DVD+DL, selhalo na 93% důvod - chyba zápisu.

Řešil jsem to s Dellem, po dvou dnech mi oznámili, že mi vymění základní desku. Do toho se mi moc nechce popravdě, nemyslím si, že by to bylo zrovna tím.

Pro doplnění:

Na vypalování používám Nero a ImgBurn. V neru se mi před třemi dny nepovedlo na 4x!! vypálit datové DVD. Při kontrole ukázalo chybu čtení sektoru od - do.....

Media používám Verbatim DVD-R, vypaluji vždy rychlostí 4x. DLka Verbatim DVD+R DL, rychlost 4x. Blu-ray media jsem použil Verbatim BD-R 25 GB, rychlosti vypalování 2x.

Převážně vypaluji DVD filmy. Udělám v ImgBurnu image a pak vypaluji.
Systém mám Win 7 prof. 64 bit.