Stránka 2 z 2

Re: Po výměně LCD nelze najít dedikovanou gpu

Napsal: 27 led 2019 12:36
od swarm
Alienware je speciální případ. Když se koupí obyčejnější DELL, tak to není vůbec tak hrozné. Ten problém s díly mají úplně všichni výrobci, když se koupí něco, co se tady prodává jen úplně okrajově. Není to o tom, jestli jste korporát nebo berete kusovky.

Reklamace třeba u Aceru jsou dobré, protože toho všeho prodávají strašně moc a mají tady součástky na cokoli snad kromě nějakých úplných specialit. Proto se mi tam už dlouho nestalo, aby se nějaká oprava se základní zárukou nevyřešila v rámci týdne.

Re: Po výměně LCD nelze najít dedikovanou gpu

Napsal: 27 led 2019 17:56
od Vicco
Zaujal mě tento kousek, tak by snad na něj díly byly, bude to masovka, mají ho všude :)
https://www.czc.cz/dell-g3-15-gaming-35 ... 69/produkt

Re: Po výměně LCD nelze najít dedikovanou gpu

Napsal: 28 led 2019 12:51
od sajty
orgasmic píše:Jednání servisu u MSI mě poslední dobou dost zklamalo, co čtu.

Asi zůstanu u Asusu.

Poprskal jsem si monitor :D. Za mě Asus absolutní amatéři, ale už jsem to tu popisoval. Každopádně buď rád, že s nima máš dobré zkušenosti.

Re: Po výměně LCD nelze najít dedikovanou gpu

Napsal: 28 led 2019 14:11
od Vicco
Nevíte někdo, pokud je ta gpu odpálená, jestli se dá vyměnit jen gpu, případně zda to možné není a mění se celá deska? Obrázek gpu https://ibb.co/rxwXDmq
Vypadá přilepená napevno.

Re: Po výměně LCD nelze najít dedikovanou gpu

Napsal: 28 led 2019 14:18
od orgasmic
MX150 bude 100% napajena na desce.

sajty: Nikde nic nepisu o Asus servisu a jeho kvalite, jen, ze do noveho MSI bych asi nesel z duvodu jejich servisu.
Tak si muzes v klidu monitor otrit :-P

Re: Po výměně LCD nelze najít dedikovanou gpu

Napsal: 28 led 2019 14:20
od roman2277
Mimo MSI GT ,AW a skládaček se vše pájí na ZD.

Re: Po výměně LCD nelze najít dedikovanou gpu

Napsal: 28 led 2019 14:24
od sajty
orgasmic píše:MX150 bude 100% napajena na desce.

sajty: Nikde nic nepisu o Asus servisu a jeho kvalite, jen, ze do noveho MSI bych asi nesel z duvodu jejich servisu.
Tak si muzes v klidu monitor otrit :-P

Já to pochopil tak, že Asus servis je oproti MSI lepší (s MSI nemám žádnou zkušenost) :). Ale pokud s něma má někdo dobré zkušenosti, tak proč ne. Jen po těch mých jsem po přečtení příspěvku opravdu poplival monitor.

A k tomu problému. Zajímalo by mě, jestli v servisním protokolu je taková ta poznámka, že NB prošel výstupní kontrolou.

Re: Po výměně LCD nelze najít dedikovanou gpu

Napsal: 28 led 2019 14:52
od Vicco
O výstupní kontrole tam nic není, mám trochu pochyby že to nějak testovali, maximálně zapnout, obrazovka zobrazuje tudíž je to ok, vypnout, odeslat. Nepřítomnosti dedikované grafiky jsem si všiml hned po zapnutí a kontrole, toho by si museli všimnout, kdyby to kontrolovali. Tak jestli teď budou měnit desku, tak to snad otestují :)

Re: Po výměně LCD nelze najít dedikovanou gpu

Napsal: 01 bře 2019 09:34
od Vicco
Tak na druhý pokus musím servis MSI pochválit. Reklamoval jsem, že systém nerozpoznává dedikovanou grafiku, sice jim to trvalo přesně 30 dní, ale nakonec vyřešili výměnou základní desky, výměnou hdd (prý měl vadné sektory, což jsem nevěděl) a do třetice výměnou šasi, které bylo (mou vinou) u klávesnice trochu popraskané. Takže kolem a kolem 2 měsíce, ale spokojenost.

Re: Po výměně LCD nelze najít dedikovanou gpu

Napsal: 01 bře 2019 13:23
od orgasmic
To je dobre, tleskam i te jejich iniciative.

Re: Po výměně LCD nelze najít dedikovanou gpu

Napsal: 02 bře 2019 10:17
od Vicco
Teď jsem ještě zjistil, že za původní 5400 rpm hdd mi dali 7200 rpm. Jak jsme předtím byl rozhodnut, že příště půjdu do Dellu nebo Asusu, tak teď bych se nebál jít znovu do MSI. Takhle se získávají zákazníci,to by měli vědět všichni výrobci notebooků :)

Re: Po výměně LCD nelze najít dedikovanou gpu

Napsal: 02 bře 2019 13:16
od swarm
Sám jsem radši, když dostanu rovnou notebook bez chyby :) Jinak za mě je to určitě férové vyřešení obtíží. Firma, která si to umí dobře spočítat, ví, že je v takové výjimečné situaci raději vyjít vstříc, než mít nasraného člověka, co dál bude šířit negativní zážitky. Prostě někde pochybili, tak je fajn při nápravě trochu vyjít vstříc.Zažil jsem podobné řešení i u jiných výrobců notebooků.

Jen bych opravil - to není o tom, že by se takhle získávali zákazníci. Takhle se jen neztrácí.