ASUS věří svým notebookům, v případě poruchy vrací peníze

Chcete se vyjádřit k nějakému článku na NOTEBOOK.cz? Zde máte prostor.
orgasmic
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9089
Registrován: 23 dub 2007 08:54
Bydliště: International

ASUS věří svým notebookům, v případě poruchy vrací peníze

Příspěvekod orgasmic » 04 bře 2015 02:25

Chapu to spravne, ze pri uznane reklamaci vrati zakaznikovi opraveny notebook + mu vrati penize? :D
Asus ROG Strix G18

zivan
guru
Příspěvky: 3441
Registrován: 26 kvě 2008 17:23
Bydliště: Brno

Příspěvekod zivan » 04 bře 2015 08:51

Chapu to stejne, podobnou akci ma Acer, ale ten snad vraci jen polovinu ceny.
HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP Universal USB-C Dock + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W

tiktak
guru
Příspěvky: 708
Registrován: 04 kvě 2014 22:21

Příspěvekod tiktak » 04 bře 2015 09:47

Tak jsem na to koukal - jde o to, jakou závadu v tom případě uznají a taky mají doložku, že akce je pouze do doby, kdy bude kdykoliv zrušena (nepochybuji, že se najde dost "zákazníků", kteří si budou chtít takto "vydělat" nový notebook zadarmo a budou přemýšlet, jak notebook reálně "odpravit" aniž by bylo průkazné, že došlo k poškození uživatelem :) )
je: 2x T60P, X220, 2x 8570W Dreamcolor, E6420
bylo: E7440, M6600, X230T, T440P, E6400, XPS 1330, D630, D620, D610, D600, C640, HP N6200, HP NX8220, T43P

airmt
píše často
Příspěvky: 249
Registrován: 18 zář 2006 13:07
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod airmt » 08 bře 2015 19:46

Myslím si, že se bude spousta notebooků vracet zpět s tvrzením "závada se neprojevila" nebo "po obnovení do továrního nastavení se závada neprojevuje". Reklamační oddělení Asusu se nedá jen tak zadarmo, dělali to tak i v minulosti, když jim nešlo o tolik jako teď.


Zpět na „Diskuse k článkům“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti