Stránka 2 z 2

Napsal: 25 lis 2007 12:20
od xmarek
Já mám při vzpomínce na kvalitu servisu v Brně ještě teď kopřivku. Za tři týdny mi přišel notebook neopravený a pak následovalo dohadování. Nakonec po týdnu vyměnili disk. Důvod opravy přehřívaní. Disk měl přes 60°C. Pak mi po měsíci zavolala paní jak jsem byl spokojený z opravou. Málem jsem vzteky rozbil telefon. :( :(
ACER NEVER MORE......................

Napsal: 25 lis 2007 13:18
od leon
hele pokud nekdo volal, tak to znamena, ze se snazej s tim neco delat ... snad :) ... doufam, ze si te pani pekne vynadal aby ji bylo jasne, ze jsi spokojen nebyl a ze to museji napravit :)

Reklamace dle obchodního zákoníku

Napsal: 27 lis 2007 18:00
od pool
Neví někdo jaké má Acer aktuální podmínky?

Mění se zařízení při třetí stejné nebo čtvrté různé závadě?
Jaké dělají problémy s vrácením peněz nebo výměnou za jiný kus?

děkuji pool

Napsal: 27 lis 2007 18:32
od mbelas
:) tri stejne a 4 ruzne zavady.....takto bylo dosud....no ja mel book na firmu a mi pri treti zavade nabidli vzdy novej kus.... :D a jinak co vim penize nechcou moc vracet ze...kdo by rad vracel a tak oni si ti trebas neuznaji jednu reklamaci a je to....kamosovi to tak udelali...... :cry: ale jinak jsem slysel ze v poho vtari kdyz už musí :wink: :idea:

Napsal: 05 pro 2007 19:14
od pool
No to ale neplatí dle obchodního zákoníku... pouze dle občanského...
jak jsem se díval.

Má někdo zkušenosti s vracením peněz nebo výměnou za nový kus při nákupu do firmy?

Zatím to vidím tak, že nákup Aceru do malé firmy se rovná dobrovonému vzdaní se svépravnosti a naprostému vyhození peněz za něco co nelze užívat...

pool

Napsal: 05 pro 2007 22:05
od mbelas
:P ja měl book na firmu............no začalo to aspire 1652wlmi (solidni kousek.........velka spokojennost) ale ten šel po 6 mesisich do křemíkového nebe bohuzel ( asik 3 reklamace) a pak sjem nafasoval aspire 5101..solisni kousek........taky velka spokojenost až na to že tam nešlo vůbec recovery....... :P 3x v servise s recovery a pak jsem chtel jinej.dostal jsem 5102 s vistama a ten jsem prodal ....... :D jinak u firem mění kus za kus..........a vubec se nepatraji zda reklamace byly uznány nebo ne :roll: aspon mi to tak připadalo....stačilo u třetí stejne reklamace dat žádost o penize (ikdyž vím že je nikdy nemuzu dostat) a novej opravdu novej kus byl na svete....... :idea: