Stránka 1 z 2

Servis Acer - kde a jak opravují notebooky

Napsal: 14 pro 2006 10:41
od CeCo
Jedna technicka poznamka:

"systémem mail-in na náklady společnosti Acer" je vlastne collect&return. Mail-in znamena, ze tovar je zaslany na naklady ZAKAZNIKA do servisu a potom na naklady servisu naspat k zakaznikovi.

Apropo servis:
1, Podla toho, co je v clanku (a co mam vedomosti), tak na Acer nedostane clovek dlhsiu medzinarodnu zaruku nez 1 rok (medzinarodna v tomto pripade = mimo EU); to sa mi zda byt trochu krivdou. Ako neziadam 3 roky global na Aspire za 20 000 Sk, ale aspon na tie vyssie rady TravelMate by mohli zaviest 3 roky global.
2, Niet nad NBD on-site :)

C.

Napsal: 21 pro 2006 20:14
od leon
to s tou zarukou zni dost trapne ... kde jsi to vycetl?

Napsal: 21 pro 2006 23:13
od CeCo
Co ma byt na nej to "trapne"?
Ak myslis tu medzinarodnu zaruku, tak to najdes cojaviem tu alebo tu.

C.

Napsal: 22 pro 2006 11:46
od leon
aha ... ted teprve mi zcela docvakl Tvuj puvodni prispevek ... podle toho ceniku to ale vypada, ze nejdrazsi zaruka je opravdu mezinarodni (mino EU)

Napsal: 23 pro 2006 16:30
od CeCo
Upsi, to mi akosi uslo (ono Acer zvykne obcas nieco zmenit...);

Kazdopadne to nemeni nic na tom, ze na "kriticke pouzitie" (t.j. tam, kde je NB nastrojom zarabajucim peniaze) Acer nepatri kvoli absencii NBD onsite zaruky.

C.

Napsal: 23 pro 2006 22:51
od leon
kdo chce poradnou mezinarodni zaruku, tak holt musi priplatit a nebo jit k jine znacce

Napsal: 24 pro 2006 00:01
od Kamilos
TO LEON: ty asi moc o mezinarodni zaruce nevis co. Tak jsi laskave dohledej co je mezinarodni zaruka.

Napsal: 24 pro 2006 00:35
od CeCo
Kamilos:

No zrovna s VBI by som o medzinarodnej zaruke nehovoril ;) Ale ako sa vravi - obuvnikove deti chodia bose...

C.

Napsal: 24 pro 2006 01:02
od leon
Kamilos píše:TO LEON: ty asi moc o mezinarodni zaruce nevis co. Tak jsi laskave dohledej co je mezinarodni zaruka.


podle čeho tak usuzuješ?

Napsal: 24 pro 2006 10:42
od Krevety
Kamilos píše:TO LEON: ty asi moc o mezinarodni zaruce nevis co. Tak jsi laskave dohledej co je mezinarodni zaruka.


To je pekne co takhle neco konkretniho a konstruktivniho, nejen prazdna fraze kterou muzu rict komukoliv... :roll:

Napsal: 13 črc 2007 11:51
od FloydPink
Tak se mi vrátil notebook z opravy. Odešel harddisk 40GB. Je sice pěkné že mi dali větší 60 GB disk, ale po spuštění v něm párkrát "lupne". Je to přesně ten lupanec který symbolizuje brzký odchod do křemíkového nebe. Jelikož měl notebook 3 roky záruku a už zbývají jenom 2 měsíce do konce, tak se nedívím že tam dali "poškozený" disk. Moje zkušenosti s servisem Acer jsou příšerné. No jo no...Acer.

Napsal: 13 črc 2007 16:10
od mbelas
ojj......acer.........mam s nim svoje zažité ikdyz vse v záperné co se dá čekat tak s výkonem jsem spokojen......až na ten servis......pri výměne desky mi nedali chladic na grafiku.....tak byl hnedka odeslán do acer by firma ppl (zadarmo vse na triko aceru,pokud se jedná o zarucni opravu tak je vse zadara) avymenili mi vetráček ale chladic porad nic......tak tedka znova zase odeslán a cekam no....do tydne by mel bejt doma.....a jeste mi nainstalovali xp home misto mych media centru..............noo hruza ale jak rikam ja jsem spokojen i pres to co jsem vse prožil :D

Napsal: 13 črc 2007 16:23
od CeCo
mbelas:
No ja by som teda spokojny nebol (a ani som nebol, ked servisak akosi zabudol vymenit teplovodivu pastu na CPU, ked menil dosku v notase)...

C

moje zkušenost

Napsal: 08 srp 2007 10:21
od dobrota
odešla mi vypalovací DVD mechanika, ve čtvrtek si odvezli, v pondělí byl zpátky a ještě jsem na tom malinko vydělal protože nová mechanika umí na rozdíl od původní i double layer zápis. pravda, toto je taková banální závada

Napsal: 24 lis 2007 22:10
od konopnikopes
jo aceru servis neni nic moc ... uz se tresu az budu muset k reklamaci