Servis Acer - kde a jak opravují notebooky

Chcete se vyjádřit k nějakému článku na NOTEBOOK.cz? Zde máte prostor.
CeCo

Servis Acer - kde a jak opravují notebooky

Příspěvekod CeCo » 14 pro 2006 10:41

Jedna technicka poznamka:

"systémem mail-in na náklady společnosti Acer" je vlastne collect&return. Mail-in znamena, ze tovar je zaslany na naklady ZAKAZNIKA do servisu a potom na naklady servisu naspat k zakaznikovi.

Apropo servis:
1, Podla toho, co je v clanku (a co mam vedomosti), tak na Acer nedostane clovek dlhsiu medzinarodnu zaruku nez 1 rok (medzinarodna v tomto pripade = mimo EU); to sa mi zda byt trochu krivdou. Ako neziadam 3 roky global na Aspire za 20 000 Sk, ale aspon na tie vyssie rady TravelMate by mohli zaviest 3 roky global.
2, Niet nad NBD on-site :)

C.

leon

Příspěvekod leon » 21 pro 2006 20:14

to s tou zarukou zni dost trapne ... kde jsi to vycetl?

CeCo

Příspěvekod CeCo » 21 pro 2006 23:13

Co ma byt na nej to "trapne"?
Ak myslis tu medzinarodnu zaruku, tak to najdes cojaviem tu alebo tu.

C.

leon

Příspěvekod leon » 22 pro 2006 11:46

aha ... ted teprve mi zcela docvakl Tvuj puvodni prispevek ... podle toho ceniku to ale vypada, ze nejdrazsi zaruka je opravdu mezinarodni (mino EU)

CeCo

Příspěvekod CeCo » 23 pro 2006 16:30

Upsi, to mi akosi uslo (ono Acer zvykne obcas nieco zmenit...);

Kazdopadne to nemeni nic na tom, ze na "kriticke pouzitie" (t.j. tam, kde je NB nastrojom zarabajucim peniaze) Acer nepatri kvoli absencii NBD onsite zaruky.

C.

leon

Příspěvekod leon » 23 pro 2006 22:51

kdo chce poradnou mezinarodni zaruku, tak holt musi priplatit a nebo jit k jine znacce

Kamilos
občas se tu ukáže
Příspěvky: 75
Registrován: 29 říj 2006 20:19

Příspěvekod Kamilos » 24 pro 2006 00:01

TO LEON: ty asi moc o mezinarodni zaruce nevis co. Tak jsi laskave dohledej co je mezinarodni zaruka.
VBI HEL80 (HEL80-I4), notebook, Intel C2D T7200 2GHz, 2GB (667), 100 SATA (7200), SMulti, 15.4",Go7600 256MB, I945PM, wlan, glan, BT, FW

CeCo

Příspěvekod CeCo » 24 pro 2006 00:35

Kamilos:

No zrovna s VBI by som o medzinarodnej zaruke nehovoril ;) Ale ako sa vravi - obuvnikove deti chodia bose...

C.

leon

Příspěvekod leon » 24 pro 2006 01:02

Kamilos píše:TO LEON: ty asi moc o mezinarodni zaruce nevis co. Tak jsi laskave dohledej co je mezinarodni zaruka.


podle čeho tak usuzuješ?

Krevety
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2352
Registrován: 11 kvě 2006 21:10
Bydliště: † Ostrava †

Příspěvekod Krevety » 24 pro 2006 10:42

Kamilos píše:TO LEON: ty asi moc o mezinarodni zaruce nevis co. Tak jsi laskave dohledej co je mezinarodni zaruka.


To je pekne co takhle neco konkretniho a konstruktivniho, nejen prazdna fraze kterou muzu rict komukoliv... :roll:
Samsung 730U
(i5 3337U; 8GB RAM; Radeon HD 8570M; 480GB SSD; Win8.1 x64)

FloydPink
zběhlý návštěvník
Příspěvky: 200
Registrován: 19 úno 2007 13:43
Bydliště: Zlín

Příspěvekod FloydPink » 13 črc 2007 11:51

Tak se mi vrátil notebook z opravy. Odešel harddisk 40GB. Je sice pěkné že mi dali větší 60 GB disk, ale po spuštění v něm párkrát "lupne". Je to přesně ten lupanec který symbolizuje brzký odchod do křemíkového nebe. Jelikož měl notebook 3 roky záruku a už zbývají jenom 2 měsíce do konce, tak se nedívím že tam dali "poškozený" disk. Moje zkušenosti s servisem Acer jsou příšerné. No jo no...Acer.

mbelas
chodí často
Příspěvky: 1372
Registrován: 29 říj 2006 09:04

Příspěvekod mbelas » 13 črc 2007 16:10

ojj......acer.........mam s nim svoje zažité ikdyz vse v záperné co se dá čekat tak s výkonem jsem spokojen......až na ten servis......pri výměne desky mi nedali chladic na grafiku.....tak byl hnedka odeslán do acer by firma ppl (zadarmo vse na triko aceru,pokud se jedná o zarucni opravu tak je vse zadara) avymenili mi vetráček ale chladic porad nic......tak tedka znova zase odeslán a cekam no....do tydne by mel bejt doma.....a jeste mi nainstalovali xp home misto mych media centru..............noo hruza ale jak rikam ja jsem spokojen i pres to co jsem vse prožil :D

CeCo

Příspěvekod CeCo » 13 črc 2007 16:23

mbelas:
No ja by som teda spokojny nebol (a ani som nebol, ked servisak akosi zabudol vymenit teplovodivu pastu na CPU, ked menil dosku v notase)...

C

dobrota
občas se tu ukáže
Příspěvky: 32
Registrován: 07 srp 2007 20:38

moje zkušenost

Příspěvekod dobrota » 08 srp 2007 10:21

odešla mi vypalovací DVD mechanika, ve čtvrtek si odvezli, v pondělí byl zpátky a ještě jsem na tom malinko vydělal protože nová mechanika umí na rozdíl od původní i double layer zápis. pravda, toto je taková banální závada

konopnikopes
zběhlý návštěvník
Příspěvky: 209
Registrován: 01 kvě 2007 13:34

Příspěvekod konopnikopes » 24 lis 2007 22:10

jo aceru servis neni nic moc ... uz se tresu az budu muset k reklamaci
ACER Aspire 5920G-302G16MN/ C2D T7300/ 15.4" WXGA CB/ N8600/ 2GB/ SATA 160GB 5.4k/ DVD±RW/ WiFi/ BT/ CAM/ VIS HP


Zpět na „Diskuse k článkům“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů