Stránka 10 z 13

Napsal: 14 led 2010 22:06
od minijam
Co je na dnešních asusech tak špatný, moc do toho nevidim? Některý mi přijdou kvalitní na pohled. Co taková řada U ?

Napsal: 19 led 2010 17:32
od luck.up
rada U je pekne predrazena, za ty prachy radsi nakopane HP

Napsal: 19 led 2010 18:12
od djmicho
Tak se k té kvalitě taky vyjádřím :lol: . V mé blízkosti jsou 4 Asusy , z čehož 2 jsou OK ( jeden A6000U má dokonce skoro 3 roky :lol: ), a pak je tu jeden z řady A6, který byl v servisu už aspon 4× a jeden Gxx , který se přehřívá. Podle mě to jde s některými řadami od Asusu pokně z kopce ( někdo tuto značku nazývá Aušus :lol: ), ale některé modely má zase moc povedené. A jak si tu někteří rejpali do Aceru A FS... Kromě odcházení HDD sem v poslední době neviděl u žádného Acera problém, moje aspire one bude slavit úspěšně první narozky :lol: . Fujitsu amilo mám sice krátce, ale nelze si na něj stěžovat ( až na pomršený ovladače k xgp). Podle mě se Asus plně rovná Aceru a obě značky jsou nad Umaxem, Gigabyte atd.. Dokonce bych řekl, že i nad levnými Msi...

Napsal: 19 led 2010 20:58
od javak810i
Tak mám G51vx a provedení hodnotím jako perfektní (kormě displaye, ale ten jen nepatrně) se nic neprohýbá a vše perfektně drží, jen panty displaye mohli působit pevněji, ale třeba překvapí.

Napsal: 31 led 2010 10:38
od Da_Vinci
Tak to já Asus neznám ani nikoho kolem, ale musím zareagovat na Fujitsu Amilo.Znám 3 lidi kterí ho vlastní a větší klump jsem neviděl.2 mají neustále problémy od koupě a 3 už je mrtev.To samé platí pro HP Pavilon neustálý servis a vracení peněz.O tom že je Asus na úrovni Acera a tak nějak spolu soupeří na dálku se vyjadřují i testeři a novináři.

Napsal: 31 led 2010 11:53
od polo
Kto myslis aj trosku prakticky si nekupi ACER , ASUS a ani pavilion ci Fujitsu...( Nemaju slusny servis,podporu,konstrukciu,vystupnu kontrolu atd. )

( nehovorim , ze sa pre niekoho mozu aj v ponuke tychto vyrobcov najst slusne kusky)

Napsal: 31 led 2010 12:54
od javak810i
Tak, že Asus nemá dobrý servis to bych se hádal. Rozhodně 100x lepší než Acer, nebo paviáni od HP. A kvalita taky není špatná u notebooků nad 25k. Bohužel většina lidí ho soudí podle topinkovaču za 15k - řady K

Napsal: 01 úno 2010 14:16
od Da_Vinci
Na servis Toshiby taky nejsou úplně super ohlasy jaký bych si představoval...a můžu říct že s centrálím servisem Acer mám nejen já hodně dobrý zkušenosti a co tak zjišťuju Asus bude na tom podobně.

javak810i: takže ty topinkovače jsou jen u těch levných? maslel jsem že je to obecný problem U modelu N71Ja by mohla být celkem kvalita ne?

Napsal: 01 úno 2010 14:40
od roman2277
Za mě bych dodal,že servisní středisko Asusu je jedno z nejlepších u nás v porovnání s ostatními výrobci.Jen kdyby neměl Asus tolik vadných modelových řad už z výroby...?!

Napsal: 05 úno 2010 12:10
od Kuchto
Sam mam druhy asus (prvy nevratili z opravy do 30 dni :D ) viac ako
3 roky a v mojom okoli su dalsie 3. Vychadza mi to tak na 70-80% skoda zlych MB a mechanik, ktore to tahaju dost dole. Spolubydla - 2x odisla MB, ja som za 3 roky nemal problem ak nepocitam dvd az teraz a dalsi dvaja kamosi v pohode. Mechanicky je na tom asus podla mna velmi dobre.

Napsal: 06 úno 2010 12:21
od lukas1478
chcem sa spýtať do akej doby by mi bol doručený môj Asus zo servisného centra? prestal mi ísť L Shift, a obraz mi raz za čas začne neskutočne behať hore-dole, book má 2,5 mesiaca... a to ja im ho pošlem poštou či si preň prídu či ako to funguje?

Napsal: 06 úno 2010 12:28
od drk22
lukas1478 píše:chcem sa spýtať do akej doby by mi bol doručený môj Asus zo servisného centra? prestal mi ísť L Shift, a obraz mi raz za čas začne neskutočne behať hore-dole, book má 2,5 mesiaca... a to ja im ho pošlem poštou či si preň prídu či ako to funguje?

Většina servisů používá přepravní společnosti. Tj. vyplníš reklamaci někde na netu, DOBŘE zabalíš (podtrhuju dobře, bo s tím ti přepraváci občas zacházejí nelidsky) a PPL či jiná společnost přijede odveze po opravě doručí atd... Trošku problém může být doba příjezdu odjezdu přepravní společnosti (k nám jezdí zásadně v době, kdy jsem v práci, pak se dá domluvit adresa třeba do práce) Někde byl svoz zadarmo v případě záruky, jinak chtěj asi 120kč za dopravu.

Napsal: 06 úno 2010 13:25
od lukas1478
okej diky diky moc za odpoveď... ešte by ma zaujímalo či mi zformátuju disk tj. či si mám veci zazalóhovať ako napríklad pri mobilných telefónoch... alebo len opravia a data mi v pohode zostanú?... a ako dlho cca trvá reklamácia? lebo ten mesiac čakať sa mi vážne nechce :) ale to asi aj záleží od toho koľko majú roboty...

Napsal: 06 úno 2010 13:50
od drk22
Standardně se z disku stáhnou data a pak se vrátí zpět nicméně bych na to nepoléhal a data si zazálohoval...
Osobně si raději závady spravuju sám, pokud to jde, právě kvůli délce opravy mojí značky :0) Ta délka často závisí i na tom, jak moc je požadovaný náhradní díl dostupný (stáří NB + typ závady), může to být pár dní, nebo měsíc...

Kvalita

Napsal: 08 úno 2010 23:53
od rockysouthpaw
Mám nb od Asusu a musím zaklepat, zatím žádný problém. Mám jej zatím rok a půl. :) Akorát po čase, co jsem slyšel, jsou problémy s přehříváním a hlasitostí větráků.