Stránka 3 z 4

Napsal: 01 kvě 2008 00:02
od faldicek
No uvidíme, škoda, že je tu teď ten svátek, o to se to protáhne...

Napsal: 02 kvě 2008 22:45
od faldicek
Tak jsem mile překvapen, pri vyhledání stavu opravy tam je Repair finished, tomu říkám fofr, takže začátkem příštího týdne už by měl být doma :wink:

Napsal: 09 kvě 2008 08:02
od faldicek
Tak i s dopravou trvala oprava 3 pracovní dny, takže paráda. Mechaniku vyměnili, ale problém se čtením některých médií přetrvává. S tím už hold asi nic nenadělám. Nejvíc mě štve, že jsem si koupil originál hru zaklínač a právě to je jeden z těch disků co se špatně načítá. Zkusím kontaktovat distributora hry, tedy cd projekt zda by byla možná výměna disku, je možný, že je to nějaký zmetek. Ale divné je, že poprvé, den po zakoupení NTB jsem hru bez problémů nainstaloval...

Napsal: 09 kvě 2008 09:07
od polo
Aku tam mas mechaniku ? (Myslim znacku niektore smejdy maju rozne problemi) Inac pripadne skus nove firmware mechaniky...

Napsal: 09 kvě 2008 09:33
od faldicek
Je tam nejaka LG, přesný typ teď nevim, nemám ntb u sebe, ale myslim ze v označení bylo T20. Firmware jsem hledal, ale pro tento typ nikde nic...

Napsal: 25 led 2010 21:57
od kvakunek
omluvte mě za neznalost,ale nejsem asusař...kde se dá v Praze vyreklamovat notas Asus ? s tím,že by jim to dotyčný osobně přinesl( jestli taková možnost vůbec je)

Napsal: 25 led 2010 22:05
od swarm
Taková možnost u ASUSu a Aceru neni. Leda donést do obchodu, kde sice tohle jde udělat, ale oni neudělají nic jiného, než že to pošlou do toho servisu v Ostravě (případně v Brně u Aceru).

Napsal: 18 úno 2010 01:02
od faldicek
Nedošlo náhodou opět k nějaké změně servisu? Měl jsem opět notebook na záruční opravě (opět problém s grafikou) a sice putoval do Ostravy ale v hlavičce je uvedená společnost SIL

Vypalovačka

Napsal: 09 kvě 2010 15:29
od sevcte
Zdravím, už asi týden mám problémy s vypalovačkou. Resp. když chci vypálit ať CD nebo DVD, tak se to na 3% sekne s tím, že je vadný disk... jenže už jsem takhle zlikvidovala 3 CD a 4 DVD a vyzkoušela 2 různé programy. Takže bude chyba u vypalovačky. Tak se chci zeptat, jestli můžu note poslat rovnou do ASUSu, když ho mám asi 9 měsíců a kupovala jsem ho na netu (teď přesně nevim firmu). Nechce se mi ho posílat tam, když čtu, že rovnou ASUSu je to rychlejší. Na těch stránkách ale mají tohle:

Pokud je Váš produkt stále v záruce, vraťte jej zpět Vašemu prodejci. Váš prodejce obstará veškeré náležitosti spjaté s reklamací.

Tak aby mě s tim neposlali do háje :) díky za odpověď...

Napsal: 09 kvě 2010 17:13
od zivan
Prodejci jsou radeji, kdyz to zakaznik odesle rovnou do servisu a nepridelava jim praci. Reklamace jen u prodejce byva casto u prodejcu pouzitych notebooku nebo notebooku ze zahranici. Odkud ho presne mas?

Napsal: 09 kvě 2010 20:07
od faldicek
Já jsem reklamace vždy řešil přímo s asusem, je to rychlejší. Určitě ti to bez problémů vezmou...

Napsal: 09 kvě 2010 22:07
od sevcte
zivan: to už si nepamatuju :) to budu muset nejdřív najít záručák, který, jak předpokládám, zašlu spolu s notem :D teď už ho hledat nebudu...

ale jestli to chápu správně, tak není problém to zaslat rovnou asusu... super, díky za rady ;) příští týden pojede...

Napsal: 09 kvě 2010 22:15
od faldicek
Jasný, na webu mají formulář, ten vyplň, přidělí ti číslo, objednáš přepravu a o nic se nemusíš starat, DPD si u tebe noťas vyzvedne...

Napsal: 10 kvě 2010 21:26
od sevcte
Tak jsem na to teď koukala a potřebovala bych vědět, jestli musim posílat k reklamaci i záručák, jelikož ho nemám potvrzený prodejnou. Nemám tu razítko, note mám zaregistrovaný přes net :) ale až dnes, jelikož jsem byla při koupi lenivá a nepřečetla si pořádně záruční podmínky. Tak bych potřebovala poradit, jestli mi to vezmou nebo mám smolíka :)

Napsal: 10 kvě 2010 22:27
od faldicek
Já záručák posílal vždy, ale ne ten od Asusu, ale ten co mi dali v obchodě. Podle mne bude stačit i nějaká faktura s datem koupě nebo něco takového, každopádně přikládej kopii, originál si nech. Pro jistotu se ale obrať na asus, na tu jejich infolinku...