ASUS ROG STRIX GL502VS - neuznaná reklamace
Napsal: 16 dub 2019 15:35
Ahoj lidi, pomoct.
Už si nevím rady.
Dal jsem na reklamaci notebook ASUS ROG STRIX GL502VS, z důvodu žlutých fleků okolo displeje, špatného kontaktu v nabíječce a chrčícího se větráčku.
Reklamaci provedli vyměnili všechny potřebné díly a ntb se vrátil na pohled v pořádku... Ntb jsem zapnul běžel pár hodin a najednou zhasl displej a začal děsně smrdět jak kdyby se něco pálilo. Okamžitě jsem ho vypojil z nabíječky a vypnul přes tlačítko. Ntb zespoda byl úplně rozvařený a už se nezapnul. Šel jsem tedy reklamovat servis, protože je evidentní, že někde udělali v servisu chybu.
Po cca 10dnech jsem dostal tuto odpověď: Je možné zboží mimozáručně opravit za cenu 33 315,74 Kč DPH. Neautorizovany zasah - stopy pajeni na zakladni desce, pajeny bios chip na zakladni desce. V minule reklamaci jine zavady, tento zasah v servise neprovaden. V pripade nesouhlasu budeme uctovat manipulacni poplatek.
A teď co s tím? Obchod se řídí podle protokolu servisu, v servisu jsem nechal prověřit jestli mají skutečně správný notebook, že tohle snad nemohou ani myslet vážně, ale nechtějí se mnou vůbec mluvit.
Poslali jen fotky spáleného čipu
https://ibb.co/BNJGwkY
https://ibb.co/nndRpVm
Volal jsem soudnímu znalci a ten mě upozornil, že on nedokáže říct jestli jsem použil pájku já nebo servis.
Už co mi přijde na hlavu, že proč by sakra vůbec někdo používal pájku na notebook, natož ještě funkční a nebo jaký smysl by mělo si připájet BIOS čip? sakra...
Máte nějaké tipy co s tím? Známí mi radí buď to nechat a nebo soud. Jenže jak to mám dokázat, že se ten PC spálil sám, respektive neodborným jejich servisem nebo v horším případě, že notebook záměrně poškodili...
Děkuji moc
Jirka
Už si nevím rady.
Dal jsem na reklamaci notebook ASUS ROG STRIX GL502VS, z důvodu žlutých fleků okolo displeje, špatného kontaktu v nabíječce a chrčícího se větráčku.
Reklamaci provedli vyměnili všechny potřebné díly a ntb se vrátil na pohled v pořádku... Ntb jsem zapnul běžel pár hodin a najednou zhasl displej a začal děsně smrdět jak kdyby se něco pálilo. Okamžitě jsem ho vypojil z nabíječky a vypnul přes tlačítko. Ntb zespoda byl úplně rozvařený a už se nezapnul. Šel jsem tedy reklamovat servis, protože je evidentní, že někde udělali v servisu chybu.
Po cca 10dnech jsem dostal tuto odpověď: Je možné zboží mimozáručně opravit za cenu 33 315,74 Kč DPH. Neautorizovany zasah - stopy pajeni na zakladni desce, pajeny bios chip na zakladni desce. V minule reklamaci jine zavady, tento zasah v servise neprovaden. V pripade nesouhlasu budeme uctovat manipulacni poplatek.
A teď co s tím? Obchod se řídí podle protokolu servisu, v servisu jsem nechal prověřit jestli mají skutečně správný notebook, že tohle snad nemohou ani myslet vážně, ale nechtějí se mnou vůbec mluvit.
Poslali jen fotky spáleného čipu
https://ibb.co/BNJGwkY
https://ibb.co/nndRpVm
Volal jsem soudnímu znalci a ten mě upozornil, že on nedokáže říct jestli jsem použil pájku já nebo servis.
Už co mi přijde na hlavu, že proč by sakra vůbec někdo používal pájku na notebook, natož ještě funkční a nebo jaký smysl by mělo si připájet BIOS čip? sakra...
Máte nějaké tipy co s tím? Známí mi radí buď to nechat a nebo soud. Jenže jak to mám dokázat, že se ten PC spálil sám, respektive neodborným jejich servisem nebo v horším případě, že notebook záměrně poškodili...
Děkuji moc
Jirka