Stránka 7 z 8

Napsal: 24 led 2011 10:07
od freebird
Tak mě napadlo , může se někde online (na stránkách dellu) podívat na všechny probělhé reklamace mého notebooku podle servis tagu? Notebook jsem právě počtvrté reklamoval a chtěl bych se podívat zpětně co vše už se mi na tom rozbilo.

Napsal: 27 led 2011 15:42
od Ponteral
freebird píše:Tak mě napadlo , může se někde online (na stránkách dellu) podívat na všechny probělhé reklamace mého notebooku podle servis tagu? Notebook jsem právě počtvrté reklamoval a chtěl bych se podívat zpětně co vše už se mi na tom rozbilo.


Nad tím jsem taky uvažoval a hledal jsem to, ale nikde jsem to nenašel, ale co si budeme povídat, kdo na těch stránkách nikdy nebyl, nebo tam chodí jenom občas, tak se tam těžko orientuje..:)

No, jestli máš schovaný servisní záznamy, tak není problém, ne? :D

Napsal: 27 led 2011 16:46
od Chip
Servisní záznamy už se nedávají. Dávají je někteří externisté co dělají servis v odlehlejších nebo méně osídlených částech republiky, ale to jen z dobré vůle, zvyku nebo nevědomosti. Jinak už veškerá evidence dle pracovníka společnosti Kapsch s.r.o. probíhá elektronicky a pokud chceš o záznamech něco vědět tak jedině přes telefon nebo email...řešil sem to s nimi tehdy když mi dvě různé opravy započítali jako jednu. A já samozřejmě neměl žádný dokument, kterým své tvrzení podložit. Naštěstí o zaevidování se stará Kapsh a reklamace vyřizuje Dell, takže ve chvíli kdyby Kapsch něco nezaevidoval, tak za to ani nedostane zaplaceno. Tudíž veškeré elektronické záznamy seděly. Ale je to trochu na hlavu.

Napsal: 27 led 2011 23:48
od freebird
Tak jsem na to přišel. je to přímo na stránkách DELL je to trochu složité to najít ale je to tam. Musíte tam mát založenej účet.
Tak jsem zjistil že už jsem měl 6 reklamací. (4x základní deska, 2x display, 1x wifimodul, 3x back cover, 1x klávesnice, 1x přední kryt s touchpadem, 1x procesor, 1x čtečka karet .... ) a to vše za 1 a 3/4 roku
Mám holt štěstí na blbej kus :cry:
Jo a mám dotaz, když mám NBD záruku a už tejden mi nedokázali opravit počítač jde s tim něco dělat?

Napsal: 28 led 2011 15:04
od freebird
Tak dneska jsem četnost závad řešil se servisem DELL a po dohodě mi bude zaslán kompletně nový notebook. To jsem už ani nečekal. Takže spokojenost se servisem DELL je 1000% :wink:
Příště již nekupuji sobě ani do firmy nic jiného !!!!

servis

Napsal: 28 led 2011 22:59
od Ponteral
Asi si ten účet taky založím.

freebird: chtěl bych se tě zeptat, kde se tam přesně musíš registrovat? a pak v těch záznamech o opravách, máš tam u toho i kdo to s tebou na té lince vyřizoval?

Napsal: 28 led 2011 23:18
od freebird
Zadej "dell.cz" potom klikni na odkaz "Ovladače a soubory ke stažení" , potom na levé straně odkazů na "Historie a stav podpory" (v sekci Podpora produktu) a objeví se ti:
"Chcete-li vyhledat své zádosti o podporu nebo pozadavky na opravu, prihlaste se."
pod tim kolonky na email a heslo a úplně pod tim je možnost registrace. Takže se registruj a a pak přihlaš tady na té stránce.
Po příhlášení zatrhni v otázce "Co byste chteli najít?" - "Stav objednané sluzby"
potom hned pod tím zadej "Výrobní číslo" (service tag) a odešli ...

potom se ti obejví seznam všech provedených reklamací seřazená podle datumu. po kliknutí na čísla požadavku na opravu se ti objeví podrobnosti o opravě (čísla a popis všech vyměněných dílů) Ale kterej operátor to s tebou řešil a kterej servisák ti to opravoval tam nezjistíš

Napsal: 23 bře 2011 09:52
od kano
Zdravím, protože mi byl ntb DELL doporučen a dosud jsem s ním neměl žádnou zkušenost, pročítám diskuze a narazil jsem na tuhle a upřímně, nestačím se divit. Měl jsem za to, že když někdo nabízí 3 roky záruku NBD, že to bude kvalitní výrobek, vaše diskuze mě ale utvrzuje o něčem jiném. Dosud jsem měl výhradně Acer (více jak 15 ks) a nezažil jsem s nimi jedniný problém (když pominu slábnoucí baterie po 3-4 letech používání).
Nyní mi pro konkrétní CAM SW navrhují Dell Vostro 3700 nebo 3750 ale pokud bych ho měl tak často reklamovat jak se tady píše, raději zůstanu u toho Aceru nebo přejdu na Asus, ne?

Napsal: 23 bře 2011 10:21
od Chip
Tak pak je to možná o tom jakou zátěž (a tím nemyslím výkon) na notebook denně kladeš. Pokud ti více jak 15 ks Aceru sloužilo bez jediný chybičky věřím, že u Dellu budeš spokojený. Krom toho i v případě, že se něco pokazí, tak ta oprava trvá minimální dobu. Já už mám třeba přes 3 týdny v opravě můj notebook Sony VAIO. Je to fajn stroj, sloužil bez problémů téměř dva roky, ale teď se pokazil. Stát se to u Dellu tak mám po dvou dnech opravený nebo zcela nový notebook.

Napsal: 24 bře 2011 05:22
od freebird
Ono to nebude tak horký :-D si vem že lidi píšou na forum většinou až když maj problem. Nebudou psát "ahoj já mám model XXX a všechno je v pořádku". :-D Jinak problem můžeš mít s každym notebookem , ale tady se řeší rychlost podpory u DELLu která opravdu slušná

Napsal: 24 bře 2011 07:14
od kano
OK, tak já to tedy zkusím...

Napsal: 26 bře 2011 13:51
od Michal27
Del si nekupujes proto, ze je neporouchatelny. Vnitrnosti jsou stejne jako u Aceru... stejny tamani delaj procesor, ramku, sitove moduly, grafarnu...
Dell si kupujes proto, ze kdyz uz se neco pokazi, druhy den uz zase pracujes. U Aceru kdyz se neco po...tak muze lezet v servisu 3 tydny, coz pro nekoho, kdo ten pristroj denne pouziva, je proste silene..
Navic Vostro neni zrovna ukazka kvality od Dellu. Kdyz chces vyssi kvalitu sasi, zvol Latitude/Precision.

Napsal: 01 čer 2011 10:14
od BlackDave
I já měl svuj notebook DELL v servise v KAPSCHi.. Již tam byl dvakrát a nikdy nebyl sebemenší problém... Perfektní práce, rychlost Co dodat...

Napsal: 02 čer 2011 10:34
od brudr
BlackDave píše:I já měl svuj notebook DELL v servise v KAPSCHi.. Již tam byl dvakrát a nikdy nebyl sebemenší problém... Perfektní práce, rychlost Co dodat...

Já myslell, že ti jej opraví u Tebe a ne v servise? :-)

Napsal: 02 čer 2011 11:21
od BlackDave
To máš sice pravdu, DELL dělá Next bussines day u zákazníka. Ale není problém po dohodě se zastavit přímo u nich v sídle.. A když bydlím za rohem tak nevim proč bych si tam neskák...