Servis DELL

notebooky DELL (Precision, Latitude, Inspiron) a vše kolem nich
Big.T
občas se tu ukáže
Příspěvky: 43
Registrován: 26 srp 2007 22:15

Příspěvekod Big.T » 20 dub 2010 14:05

Za me pro servis DELL velka "1" s hvezdickou. viz http://notebooky-forum.notebook.cz/view ... hp?t=25909 NBD skutecne u DELLu funguje.

freebird
zběhlý návštěvník
Příspěvky: 114
Registrován: 12 úno 2007 08:55

Příspěvekod freebird » 20 dub 2010 18:17

Tak jsem zavolal na dell a řekl sem jim moje problémy, pak sem dostal kontakt na servisáka a ten my vyměnil všech co sem potřeboval absolutně bez problémů. Kromě základní desky a klávesnice mám všechno nový a funguje to zatím bez problémů ;-)
Takže palec nahoru za podporu
DELL Precision M4500 / Intel Core i7-740QM(1.73GHz,6MB,Quad Core,45W / AntiGlare WLED LCD Panel (1920X1080) / NVIDIA Quadro FX 880M (1024 MB) / 8GB 1333MHz DDR3 / 320GB-7200RPM HDD /Backlit Keyboard / WIN 7 Ultimate (64bit)

Lukes
občas se tu ukáže
Příspěvky: 36
Registrován: 06 črc 2007 11:02

Příspěvekod Lukes » 18 čer 2010 19:44

kontroloval si u vas technik jestli je vec co reklamujete vubec poskozena u me jen dosel vymenil a zase sel :shock:

alfah4ns
stálý uživatel
Příspěvky: 7116
Registrován: 05 kvě 2007 15:55
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod alfah4ns » 18 čer 2010 22:49

Lukes:
jo, když jsem reklamoval grafiku, tak to zkoušel zapnout, než vyměnil desku.
Před výměnou pantů se kouknul, jestli t je vůle v ose, nebo jen nedotažené panty... zjistil, že vůle, řekl že je to sice ještě ok, ale pak mávl rukou a vyměnil i to.
kazdy velky byk byl jednou tele
Latitude D630, C2D T7250, 3GB RAM, 14.1 WXGA+, Quadro 135m, Intel 520 60GB + Samsung 640GB/D-Bay, Win7pro 64bit, 9čl baterie, dock + LCD NEC 20WGX2 pro

Gendarme
zběhlý návštěvník
Příspěvky: 366
Registrován: 28 pro 2009 17:32

Příspěvekod Gendarme » 14 srp 2010 17:00

když jsem řešil problém s chlazením se svým DELLem ... tak všechno proběhlo uplně v regulérně.
Zavolal jsem na linku podpory, technik byl sice slovák, ale žádný jazykový problém jsem s tím neměl (i když někdo by třeba mohl mít)
popsal jsem problém, měl jsem problém s lehkým přehříváním a hlukem (to bylo sice víceméně už už od koupě notebooku), takže jsem žádal výměnu chlazení. Technik řekl ať udělám nějaké testy, doufám že ne proto aby mi technika neposlal, ale proto aby ho případně poslal s více díly, kdybych měl ještě nějaký další skrytý problém :-)

druhý den přijel technik ... vyměnil a bylo :-)

celá ta věc netrvala ani 24h
DELL Precision M4600|i7-2720QM|FirePro M5950|16GB|Intel ssd 320 120GB|FHD WLED|Logi.Perf.MX+Illuminated Key.|DELL U2311H
exNTB: Asus A8, Lenovo TP Z61m, DELL Precision M4400

Chip
občas se tu ukáže
Příspěvky: 45
Registrován: 17 črc 2008 13:07

Příspěvekod Chip » 26 srp 2010 00:55

Koukám, že zkušenosti jsou opravdu silně rozporuplné. Já sám za sebe musím říct, že mám vleice dobré zkušenosti s Kapschem jakožto smluvním servisem, ale velice špatné zkušenosti s Dellem a jeho podporou. Vlastním XPS M1330, asi tak měsíc po koupi se mi začali hrozně rozkližovat plasty mezi kterými byly až milimetrové mezery, lišta s dotykovým ovládáním se začala na jedné straně odchlipovat, štěrbinová cdromka začala vydávat neřpíjemné zvuky a na displeji se mi objevil jeden vadný subpixel. Byla to má první zkušenost s Dellem. Poslal jsem email, vyžádali si fotky. Na jejich základě se rozhodli doruč mi nový kus. Tehdy jsem udělal chybu, že jsem si ntb nezaregistroval, protože následovali několikatýdenní dohady o tom kam to mají přivézt, neboť nový kus nejdříve automaticky dovezli do skladu velkobchodu od kterého nakupuje "můj" prodejce. Po úspěšném předání jsem se dozvěděl, že si můžu oba počítače ponechat jak bude nutné a až budu mít vše potřebné překopírované tak stačí zavolat a oni pošlou kurýra. Zavolal jsem, kurýr přijel předal jsem mu krabici a tím pro mě výměna skončila. Dokonce nikdo nekontroloval obsah krabice (kdyby něco chybělo asi by se ozvali zpětně). Od té doby na dlouho pokoj. Ovšem za posledního půl až třičtvrtě roku jsem řešil celkem 4 reklamace. Začalo mi blbnout jednou (ze dvou) USBček. Zařízení do něj připojená se samovolně odpojovala připojovala (i po reinstalu systému), dále se rozklížila lišta nad mechanikou. Rozhodnul jsem se tedy reklamovat. Opět si vyžádali fotky avšak tentokrát mi bylo sděleno, že jsem si závadu způsobil sám. Následovaly dlouhé dohady přes email i telefon kde jsem se 10krát dozvěděl, že v případě pádu notebooku nemám nárok na záruční opravu. Dell automaticky předpokládal, že jsem ntb hodil na zem aniž by poslal technika nebo si vyžádal odeslání ntb do servisního střediska a posoudil závadu jinak než za pomoci tří fotografií z mobilu sloužících pro ilustraci reklamovaných závad. Mimo to mi "do doby než bude sjednaná náprava" pozastavil záruku jako takovou. Nakonec jsem boj vzdal v podobě kompromisu, Dell mi v rámci záruky vymění desku (vadná USB) a já si zaplatím výměnu plastových součástí. Technik dorazil, vše vyměnil, naprostá spokojenost. Ještě ten samý večer mi zhasl displej. Nadobro. Při zapnutí občas několi bílých vodorovných pruhů. Tentokrát reklamace displeje. Technik přijel s displejem a základní deskou. Vyměnil displej, žádná změna, vrátil displej, vyměnil desku, všechno ok. Spokojenost. Po ne příliš dlouhé době jsem pozoroval zvýšenou aktivitu větráčku. Načež jsem zjistil, že se mi grafika občas vyšplhá na "pouhých" 110°C!!!. Notebook se začal samozřejmě samovolně vypínat. Pády byly čím dál častější. A teplota 96°C při přehrávání videa na youtube mi opravdu nepřišla v pořádku. Reklamace, žádost o vrácení peněz (3x výměna základní desky). Zamítnuto s vysvětlením, že i když mi byla měněna základní deska, nejednalo se o tři stejné závady. Tentokrát se nehádám (nemám nastudované obchodní podmínky), takže výměna základní desky a chladiče. Skončil semestr notebook se přestal ocitat v každodenní několikahodinové zátěži a vše se zdálo být v pořádku. S nadcházejícím novým semestrem jsem přeinstaloval systém a začal ntb opět používat. A co nevidím. Běžná provozní teplota grafické karty se rozhodně nepohybuje pod 85°C, zejména pokud dělám něco jiného než, že čumím na plochu. O hrách nebo HD filmech raději zatím ani nepřemýšlím.

Tedy...kdo si to přečetl tak má můj obdiv a snad nebudu pranýřován za to, že neumím psát krátce a stručně. Každopádně k věci.

1. Pokud má ntb od Dellu záruku 3 roky NBD jedná se o 2 roky standartní záruku + 1 rok rozšířený servis nebo je to jinak?
Jde mi o to, že se mi blíží termín kdy se záruka přehoupne přes druhý rok a mám obavy, že už pak na vrácení peněz nebudu mít nárok a jen mi budou "donekonečna" měnit základní desku.

2. Má někdo s vracením peněz zkušenost? NTB jsem neobjednával u Dellu.

3. Zde mám založené téma ohledně výběru případného nového ntb tak budu rád když se vyjádříte.

Velice mě pobavilo tvrzení, že Dell je Acer s NBD. Co se zpracování týče tak nemůžu souhlasit. Co se však závad týče tak je to více než pravda, ovšem jak už tu několikrát padlo, raději budu pětkrát reklamovat Dell a celkem budu 10 dní bez ntb než abych reklamoval dvakrát cokoliv jiného a byl bez ntb 40-60 dní.

Hlavaja
chodí sporadicky
Příspěvky: 12
Registrován: 09 srp 2008 22:43

Příspěvekod Hlavaja » 03 zář 2010 22:22

Dovolím si přidat své zkušenosti:
Na Studiu 1735 mi 2x měnili diplay kvůli tmavým šmouhám. Když jsem stejnou závadu hlásil potřetí naznačil jsem operátorovi, že jde už o 3. stejnou závadu a tak bych to rád řešil jinak než opravou, nejlíp vrácením peněz. Ten po zaslání fotek bez jakýchkoliv problémů 3. stejnou závadu uznal. Protože ale nebyl ntb kupovaný přímo od Dellu nechal jsem si od něj poslat mail s vyjádřením. Ten jsem pak přeposlal mému prodejci a ntb mu vrátil. Pak už jen stačilo čekat na dobropis.
Dell Precision M4500 - 720QM, 4GB RAM, FX 880M, 500GB 7.2k, Full HD WLED, 90W/HR

Downloader07
zběhlý návštěvník
Příspěvky: 109
Registrován: 15 zář 2008 22:20

Příspěvekod Downloader07 » 13 zář 2010 04:06

Chipe resim uplne identicky problem. Vzhledem k tomu, ze se pres druhy rok zaruky prehoupnu uz tento tyden, ceka me asi zajimavy dialog s Dellem, protoze se jim ten svuj ntb chystam vratit. Potom sem napisu, jak jsem pochodil..

Co se zkusenosti tyka, mam jen ty nejlepsi. Tedy pokud pominu prvni reklamaci, kdy jsem si nechal na podpore od nejake "slepice" nakukat, ze technici jezdi i v sobotu dopoledne, ale to uz je moje chyba.
Celkem jsem uz mel pet reklamaci, pokazde dorazil technik do druheho dne, bez problemu vymenil, co bylo potreba. Navic si spolu pokazde hezky popovidame, az mam nekdy chut, je pozvat jen tak na pivo.. :-D

Downloader07
zběhlý návštěvník
Příspěvky: 109
Registrován: 15 zář 2008 22:20

Příspěvekod Downloader07 » 13 zář 2010 17:25

Chip:
Tak jsem se dneska odhodlal a sel si poslechnout hitparadu v podani Dell Tech Support Line.. Vsechno se bez problemu domluvilo. Popsal jsem zavadu a rekl, ze chci ntb vratit. Operator mi pustil na par minut jejich hitparadu a nechal vraceni posvetit od sveho nadrizeneho. Ted uz jen cekam na potvrzeni od Dellu, ze vraceni posvetili, ktere je potreba spolecne s notebookem odnest tam, kde jsi ten notebook koupil. Uvidime jak to bude probihat dal.. :) Hlavne je otazkou, cim ten stavajici ntb nahradim :-D

Chip
občas se tu ukáže
Příspěvky: 45
Registrován: 17 črc 2008 13:07

Příspěvekod Chip » 13 zář 2010 20:50

Vítej v klubu. BTW: Jak dlouho jsi u telefonu strávil? Já cca 10 minut čekal než mě vůbec spojí a pak jsem strávil dalších 20 telefonováním s technikem a z toho 5 minut jsem čekal než to "probere s nadřízeným". Email už mám. U prodejce už jsem byl taky, ale dohodli jsme se, že to nebudeme řešit dokud si nevyberu něco nového. Momentálně mi zjišťují ceny různých konfigurací E4310 a E6410...taky nevím co z toho, ale možná za mě rozhodne výsledná cena.

Downloader07
zběhlý návštěvník
Příspěvky: 109
Registrován: 15 zář 2008 22:20

Příspěvekod Downloader07 » 13 zář 2010 20:56

To ja se emailu dockam nejspise zitra. Osobne budu chtit od prodejce zpatky penize a kdybych zustal u Dellu, proberu to rovnou s jejich obchodnim oddelenim..
U telefonu jsem vytuhl cca 30 az 45 minut.. Presne to nedokazu odhadnout, protoze jsem mel vlastne dva hovory.

Robin14

Příspěvekod Robin14 » 18 zář 2010 17:05

Kde se Delly servisují u nás?

Ionor
chodí často
Příspěvky: 555
Registrován: 07 pro 2010 06:11
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Ionor » 17 led 2011 23:15

Mne našťastie začal blbnúť až po skončení 3 ročnej NBD záruky :roll:
Neviete aké sú možnosti dokupovania náhradných dielov na Dell v CZ mimo eBay? Radšej by som bral niečo s dlhšou zárukou.
Acer Travelmate B115(2015+)
Dell Alienware 18(2014+)
Dell XPS M1710(2007+)
Logitech Daedalus(2015+)
Logitech Performance MX (2015+)
Razer DiamondBack(2005-2014)

Ponteral
chodí sporadicky
Příspěvky: 10
Registrován: 17 lis 2010 13:05

servis

Příspěvekod Ponteral » 18 led 2011 23:12

Ionor píše:Mne našťastie začal blbnúť až po skončení 3 ročnej NBD záruky :roll:
Neviete aké sú možnosti dokupovania náhradných dielov na Dell v CZ mimo eBay? Radšej by som bral niečo s dlhšou zárukou.


Zatím bych ti doporučil Dellpoint, mají autorizovaný záruční a pozáruční servis, ale jak to je konkrétně nevím. Zkus napsat, do těhle firem, který jsou partner direct.

A co se týče mých zkušeností. Měl jsem Dell Vostro 1410. Oprav jsem tam pár měl :) nejvíce mi blbla slot-in vypalovačka.
Naposledy upravil(a) Ponteral dne 06 kvě 2012 13:00, celkem upraveno 1 x.

Ionor
chodí často
Příspěvky: 555
Registrován: 07 pro 2010 06:11
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Ionor » 18 led 2011 23:46

Dakujem za radu, skúsim.
Acer Travelmate B115(2015+)

Dell Alienware 18(2014+)

Dell XPS M1710(2007+)

Logitech Daedalus(2015+)

Logitech Performance MX (2015+)

Razer DiamondBack(2005-2014)


Zpět na „notebooky DELL“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host