Stránka 5 z 8

Napsal: 05 pro 2009 18:38
od Michal27
hombre_71 píše:no začínám mít takový dojem, že s tím jak se dnes Dell prodává tařka na každém rohu (dříve pouze na objednávku přes internet) možná bude chtít se v případě help linky obrnit trpělivostí. NBD záruka je velké lákadlo a tak počet uživatelů narůstá geometrickou řadou, což určitě neplatí u techniků :wink:

Njn. Ale je to v praxi potom tak, ze kdyz technici nestihaji, nejedou drive k nekomu, kdo ma inspiriona za par supu... Holt cim vim penez jim clovek da, tim lepe se k nemu chovaji.

Zkušenost servis na XPS koupeném v USA

Napsal: 08 pro 2009 23:19
od nickey
Jen přidávám zkušenost se servisem. XPS M1530, rok a půl starý, dovoz z USA, záruka 3 roky Next business day.
Mašina prostě jednoho dne nenaskočila, černá obrazovka, všechno marný. Telefonát na Dell, žádná dlouhá čekačka, kterou tu popisovali jiní, se nekonala. Technik si ověřil záruku v systému na základě servis tagu a konstatoval její celosvětovou platnost. Zeptal se na koho to bylo kupované, nadiktoval jsem jméno člověka, který ho pro mne tenkrát objednával, což souhlasilo. Nemám doklad o nákupu, tak jsem se zeptal jestli ho budu potřebovat, nebo zda je ještě něco třeba doložit, odpověděl, že ne.
Pak už jen upřesňovací dotazy ohledně závady a druhý den přijel technik. Vyměnil základní desku a protože i ta zlobila, vyměnil ji při další návštěvě ještě jednou.
Takhle přesně si představuju servis, za který si člověk zaplatil.

Napsal: 05 dub 2010 10:08
od -=HaDeS=-
tak a sme to po case znova, teraz pre zmenu s XPS 1730

system na sekundu dve mrzne - v device manageri sa objavuje mizne (uplne random) druha 8800 GTX. Podotykam, ani GPU-Z ani ostatne softy tu druhu grafiku nevidia. Takze zacinam mat podozrenie ze je to znova grafika (vid par stran dozadu patalie s predchadzajucim XPS 1710)

Hned ako pozalohujem vsetko co sa da, mozem skusit zavolat do DELL-u a uvidime kolko im bude teraz trvat NBD (ak sa budu spravat ako naposledy a NBD = 5 mesiacov, bol tento DELL posledna vec co som od nich kupil)

Napsal: 05 dub 2010 14:54
od Hlavaja
Zdravím,
bude to 1,5 roku co mám Dell Studio 1735 a čeká mě už 3. reklamace displeje, vždy se stejnou závadou. Začínám proto přemýšlet, že bych se pokusil NB vyměnit za jiný (pokukuju po M4500). Chtěl bych se vás proto zeptat, jak se k tomuto Dell staví, od čeho se odvíjí konfigurace druhého NB a jestli by bylo případně možné si něco připlatit?

Předem díky za odpověď.

Napsal: 05 dub 2010 20:05
od -=HaDeS=-
Hlavaja píše:Zdravím,
bude to 1,5 roku co mám Dell Studio 1735 a čeká mě už 3. reklamace displeje, vždy se stejnou závadou. Začínám proto přemýšlet, že bych se pokusil NB vyměnit za jiný (pokukuju po M4500). Chtěl bych se vás proto zeptat, jak se k tomuto Dell staví, od čeho se odvíjí konfigurace druhého NB a jestli by bylo případně možné si něco připlatit?

Předem díky za odpověď.


ja som po zhruba pol rocnom natahovani s Dell-om vymenil XPS 1710 za 1730 - predchadzalo tomu myslim 6 odpalenych grafik.
Na tretej strane tohoto threadu je popisana cela kalvaria.

Treba povedat, ze napriek tomu, ze sme ako firma "utratili" u Dell-u baj ocko cez pol miliona eur, ten servis bol strasny. Nehovoriac ze poslali spatne zapojeny a zlozeny workstation (v tych casoch to bol dual quad core xeon so 16 gb ram a stal hotovy majland) a namiesto aby poslali technika, trvali na tom, aby sme to zlozili sami a nejaky Ind po telefone navigoval naseho IT-aka kam aky kabel zapojit

Napsal: 07 dub 2010 22:48
od gladipl
cely servis Dell je jeden velky podvod. Neda sa to ani servisom nazvat, lebo ti technici su ludia, ktori vedia vymienat kusy hardwaru, nemaju ani potuchy ako co funguje. mam studio 1537 od decembra 2008, mam uz treti display a druhu maticnu dosku a druhy dotykovy panel. Nech mi este niekto niekedy povie, ze dell su dobre notebooky tak ho vysmejem.

Moj problem spocival v tom, ze niekedy pri starte pocitaca ale hlavne pri restarte nenaskoci podsvietenie displaya pricom system normalne nabehne, ale display je cierny, cize nic nevidno.

1. volanie na tech. podporu
Vysvetlil som co je vo veci, oki chybny bude display, technik pride vymeni
Technik prisiel vymenil, chyba ostala

2.volanie na technicku podporu
Vysvetlil som, ze chyba ostala a dodal, ze dotykovy panel zije svojim zivotom a ovlada zvuk a vyberanie dvd sam ako sa mu zachce, oki pride technik vymeni display a aj dotykovy panel
Technik prisiel vymenil jedno a druhe a chyba displaya ako to uz v zlych rozpravkach byva zostala. Dotykovy panel uz ovladal len dvd takze nastal progres.
Zabudol som spomenut, ze ked prisiel menit display druhy krat tak doniesol na iny model takze o dva dni prisiel so spravnym.

3.volanie na technicku podporu
Vysvetlil som, ze chyba ostala stale a ze urcite to nebude chybny display ked uz treti to robi, takze pride vraj technik s maticnou doskou a vymeni. Spomenul som aj pretrvavajuci problem so samovolnym vysuvanim dvd. Technik povedal, ze mi na mail posle novy firmware na mechaniku, ze ten tento problem riesi. Poslal, dal som novy firmaware a od vtedy ide ok.
Technik prisiel s novou maticnou doskou, vymenil a chyba ani ma to neprekvapuje ostala.

Radim sa uz s mojou kamaratkou pravnickou ohladne vratenia penazi, lebo vacsi crep ako je dell studio 1537 svet nevidel.

PS: minule som videl peknu vetu niekde na nejakom fore ci blogu uz nepamatam. Dell je Acer s NBD. Autorovi sa ospravedlnujem, ze som ho necitoval ale vazne si uz nepamatam kto to napisal, ale plne s nim suhlasim a obavam sa, ze tymto prirovnanim acer urazame.

Cize jedine co som sa naucil s dell NBD a ich notebookmi?

DELL nikdy viac.

Napsal: 07 dub 2010 23:31
od rhinos
no a právě v tom je výhoda NBD.Pokud bys tuto záruku neměl tak by tě mezi jednotlivými opravami-výměnami nechali vycukat zákonných 30 dní které majií na opravu...

Napsal: 07 dub 2010 23:38
od alfah4ns
nějak tak. každopádně, studio není moc kvalitní ntb, je to prostě průměrný plasťák asi na úrovni aceru, asusu, hp pavilionu atd., akorát má NBD v základu no.
Každopádně je pravda, že Dell je schopen toho chtít řešit vše výměnou základní desky... :D

Napsal: 07 dub 2010 23:48
od rhinos
To je pravda.On není Dell jako Dell a když nic nejde mění se deska.
Mám zkušenost v průběhu asi čtyř let se sedmi ntb řady Precision(stanice mé nebo kolegů).Problém byl pouze s jednou kdy se nejdřív měnila paměť a když to nepomohlo tak celá deska a od té doby pohoda.

Napsal: 08 dub 2010 12:50
od gladipl
to je sice pravda, ze studio je lowend od dellu ale cakal by som aspon od dell servisu, ze bude vediet, co tomu mojmu crepu je ale to by som od nich asi chcel vela. Inak pani ocenil by som keby ste mi trosku pomohli s vyberom mojho dalsieho booku, ked za to studio dostanem prasule nazad, snad to nebude problem. Prikladam link na vlakno kde sa snazim robit kasting bookov, ktore sa mi pacia :-)

http://notebooky-forum.notebook.cz/view ... hp?t=25772

Napsal: 08 dub 2010 15:10
od MajoR
Hlavaja píše:Zdravím,
bude to 1,5 roku co mám Dell Studio 1735 a čeká mě už 3. reklamace displeje, vždy se stejnou závadou. Začínám proto přemýšlet, že bych se pokusil NB vyměnit za jiný (pokukuju po M4500). Chtěl bych se vás proto zeptat, jak se k tomuto Dell staví, od čeho se odvíjí konfigurace druhého NB a jestli by bylo případně možné si něco připlatit?

Předem díky za odpověď.


No já v podstatě vracení Notebooku Dell XPS 16 vyzkoušel a vůbec žádný problém jsem nezaznamenal... Akorát jsem jej tedy vracel ve 14ti denní zákonné době kterou mám na vrácení zboží bez udání důvodu.
Každopádně se vůbec nevykrucovaly a hned mi nabídli zpět peníze. Já si připlatil pár kaček a pořídil si Dell M4400 a s tím spokojeně žiju asi rok.

U svého M4400 jsem uplatňoval reklamaci už několikrát a vždy proběhla vcelku rychle a jak je ujednáno dle NBD do druhého pracovního dne.
Akorát jendou když mi měnili palmrest (celou horní část kolem klávesnice) kvůli barvě odlupující se na mřížce nad reproduktorem, tak mi omylem daly nahradní díl z E6500. Já si toho všimnul až po 3 týdnech když jsem potřeboval touchpad a chybělo mi na něm jedno prostřední tlačítko (M4400 má 6tl., ale E6500 má jen 5tl. na touchpadu) + ten nápis vlevo nahoře se zmenil z Precision M4400 na Latitude E6500 (a toho jsem si fakt nevšimnul :-D ) Každopádně mi do druhého dne po telefonátu přijeli díl vyměnit a vše je ok. Servisák ale nadával že to musel dělat nějakej amatér že si toho nevšiml.
Servis totiž zajišťují Dellu pro Brno (kde teď žiju) dvě různé firmy. Jedna je Bosch a druhou si nepamatuju.

Jinak mi měnili např. i displey kvůli pixel inversion efektu. Ten si můžete ověřit zde. http://www.lagom.nl/lcd-test/inversion.php
Je tam několik vzorků a žádný znich by se vám neměl chvět. Je to nepříjemné na oči. Výměna opět bez problémů do druhého dne (za 15 minut bylo hotovo).
Dále mi měnili i klávesnici, která byla nějaká pokřivená.

Celkově mám tedy se servisem poměrně dobré zkušenosti. Jediné co se zhoršilo, tak zákaznická linka kam volám když se něco pokazí. Dříve ji zajišťoval český Dell, jenomže pak ji přesunuly do polska. No a když jsem tam naposledy volal, tak jsem tomu polákovi co "se snažil" mluvit česky moc nerozuměl. Nakonec jsem mu to raději vysvětlil anglicky :-D

Napsal: 08 dub 2010 20:02
od freebird
Ahoj , taky mám M4400 a na http://www.lagom.nl/lcd-test/inversion.php se mi chvějou čtverce 4a a 4b mám si to nechat vyměnit? Jinak barva z levého reproduktoru mi slezla už úplně, to mi taky bez problému vymění? Taky mám problém s Wifi ale nevim jestli je to problem HW nebo SW. Pak mám povolený spodní kryt notebooku ale nejde to utáhnout - od výroby se šroubky protáčejí :-/ ale s výkonem jsem spokojen :-D
Tohle vše mi opraví během druhého dne? Prosím na jaké číslo mám volat když chci aby mi přijel technik (anglicky neumim :-D) ?

Napsal: 08 dub 2010 20:12
od alfah4ns
to máš na pár minut.
U mě u D630 trvala výměna základní desky (kvůli vadné gpu) + nové panty i s víkem (vůle v ose, panty se u D630 mění společně s víkem) cca půl hodiny.

tel.:
http://support.euro.dell.com/support/to ... l=cs&s=gen

Napsal: 12 dub 2010 21:08
od gladipl
no tak uz som sa toho studia uspesne zbavil, v stredu si po neho pride kurier a vratia mi prasule :-) tak a Sony VAIO EB1S1E/WI bude pravdepodobne nahradnik :-)

Napsal: 14 dub 2010 11:23
od MajoR
freebird píše:Ahoj , taky mám M4400 a na http://www.lagom.nl/lcd-test/inversion.php se mi chvějou čtverce 4a a 4b mám si to nechat vyměnit? Jinak barva z levého reproduktoru mi slezla už úplně, to mi taky bez problému vymění? Taky mám problém s Wifi ale nevim jestli je to problem HW nebo SW. Pak mám povolený spodní kryt notebooku ale nejde to utáhnout - od výroby se šroubky protáčejí :-/ ale s výkonem jsem spokojen :-D
Tohle vše mi opraví během druhého dne? Prosím na jaké číslo mám volat když chci aby mi přijel technik (anglicky neumim :-D) ?


U toho displeje samozřejmě záléží na tom, jestli se s tím chvěním setkáváš i jinde než na té testovací stránce a jestli ti to vadí. Já se s tím setkával a vadilo mi to a ten test jim stačil jako důkaž k tomu aby mi ho vyměnili. Teď se mi už žádnej nechvěje.
Hned jak se mi začala loupat barva z repra, tak jsem tam zavolal. Chtěli poslat fotku aby to mohli posoudit. Hned jak jsem jim ji poslal tak jsme se dohodli na výměně.
A pokud ti nejde dotáhnout dolní kryt tak bych si ho taky nechal vyměnit.

Osobně volám tech podporu na 225 772 727 ale nevím jestli to ještě platí, už jsem tam půl roku nevolal.